Bed and Breakfast Qui Vivra Verra

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Qui Vivra Verra

212 reviews over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in het Nederlands

Aangekomen ervaren wij ook direct de rust en warmte van de eigenaren.

Niets meteen over reserveringen of betalingen praten, nee eerst een koffie bier of wijntje.. en hoe de reis was verlopen... volgens mij echt nog nooit ergens gevraagd waar wij kwamen.. (!)

Voor de kids was er de avond dat wij kwamen een tafel vol frites en snacks, dus de kinderen waren meteen onder de leeftijdsgenootjes, wij later aan de kaasproeverij incl bijbehorende wijnen. Prachtig verteld en heerlijk eten, fantastisch gezelschap, kinderen vermaakte zichzelf ( uhh dus zonder telefoon een keer!!) en dat was pas de aankomstdag..

We wilde hier niet zo lang blijven omdat we op doorreis waren, maar de volgende ochtend wilde de kids al niet meer weg daar..

Het zijn uiteindelijk 3 volle dagen geworden en zeer zeker niet vervelend voor ons

In de omgeving hoef je je zeer zeker niet te vervelen, historie maar ook een heerlijk strand in buurt!

Coen & Ingrid: geweldig!!!

Fantastisch, ik kom zeker terug!

Geert-Jan (Les Garcons),
2-8-2018

Ontzettend leuke week gehad. Coen en Ingrid zijn leuke mensen. Het kan dan ook aardig laat worden. Verder een hele rustige camping. Ontzettend goed eten als je dat wil. In de avonden een ongedwongen sfeer waarin je ook de andere gasten kunt leren kennen, dat zorgt altijd weer voor positieve verrassingen. Verder hebben Coen en Ingrid veel tips, of het nu kastelen, de invasiegebieden of andere zaken betreft. Ik kom zeker terug, misschien eind oktober al!

Geert-Jan

Voor rust en gezelligheid.

Ronald,
31-7-2018

Qui Vivra Verra is een sfeervolle kleine camping. Om een aantal redenen is deze verblijfplaats een aanrader. Het is een rustige plaats om eindelijk dat goede boek te kunnen lezen, het is fijn wandelen (of hardlopen) in de omgeving en de aanwezige katten, hond en geit zorgen voor een ontspannen vakantiegevoel. Een écht onderscheidend pluspunt van deze camping is het lekkere eten (zeevruchten, eend, een uitgebreide barbecue etc.) tegen een meer dan redelijke prijs. Iedere avond is er de mogelijkheid om aan te schuiven aan lange tafels om gezellig te tafelen. Die gezelligheid kan doorgaan tot in de late uurtjes. Voor wie het interessant vindt zit campinghouder Coen vol met goede verhalen en is met zijn vrouw Ingrid (schilderes) een onderhoudend gesprek te voeren over kunst- en cultuur.

Kortom: uitstekende camping.

Top camping waar gemoedelijkheid de sfeer bepaalt

Ton en Jacqueline,
30-7-2018

1 week geboekt maar 2 weken gebleven op deze fantastisch gezellige camping. Geen luxe sanitair, zwembad en annimatieteam maar een kleine sfeervolle camping waar de gezelligheid, plezier, lekker samen eten voorop staan. Ingrid, Coen, Margaux en Lieke gaven ons die luxe waar we van houden. We hebben genoten van het heerlijke eten met z’n allen aan de grote tafel op het grote overdekt terras wat tevens ook het atelier is van Ingrid.. De gezellige en leerzame gesprekken met Coen, de mooie schilderijen van Ingrid, de vrolijke lach van Margaux en het souvenier winkeltje van Lieke waar ze haar mooie schelpen inpakte als een cadeautje voor thuis.

Wanneer je op zoek bent naar een kleine camping waar gemoedelijkheid en aandacht voor de gasten hoog in het vaandel staan dan is Qui Vivra Vera een aanrader.

Gezelligheid ten top

Nick Goosselink,
4-7-2018

Hartelijk ontvangen, we werden opgewacht door Coen en eerst voorzien van een lekker koud glas bier. Coen een Ingrid hebben een fantastisch beeld, kennis en enthousiasme voor de gehele omgeving tot daarbuiten. Je hoeft er niets te kort te komen, als je iets vraagt krijg je het.

De avonden waren enorm gezellig en het voelt er als thuis. Zowel Coen als Ingrid gaan er ook graag bijzitten en hebben voor iedereen evenveel tijd om een praatje te maken.

De prijs is redelijk voor wat je krijgt en mag verwachten. En nee het is geen uber de lux hotel, want daar vind je namelijk niet de gezelligheid en sfeer die je bij Coen en Ingrid krijgt, wat het belangrijkste is van de hele vakantie.

Ik kom zeer zeker terug!

qui vivra verra was voor ons een verrassing, we verbleven in een tentbungalow, Met kamperen hebben we niet veel, we houden niet van tent opbouwen en afbreken, met deze bungalow konden we gelijk beginnen met onze vakantie. De tentbungalow was netjes schoon en alles is aanwezig voor een heerlijk verblijf. Op de veranda kun je mooi uitkijken over de vijver. Je zou er kunnen koken maar dat hebben we niet gedaan. We konden ś avonds aanschuiven aan een lange tafel waar het heel gezellig en heel ongedwongen genieten was van hele mooie uiteenlopende gerechten. Er waren veel gasten van uiteenlopende nationaliteiten dat gaf een prachtige sfeer aan tafel. Kortom wij hadden een heerlijk verblijf en zijn Coen en Ingrid heel dankbaar voor de prachtige dagen en het mooie weer. Wij komen zeker weer terug

Het was geweldig.

Rob en Dees,
2-5-2018

Wat hebben wij genoten afgelopen week, Coen en Ingrid zijn een hele gastvrije en gezellige gastheer en gastvrouw. Coen kon veel vertellen over de omgeving en advies geven over de dagtrips. Het eten was heerlijk, en daarna het borrelen nog erg gezellig. Normandië is prachtig en het verblijf bij Coen en Ingrid maakt het helemaal al.

Top!

Jolien,
14-10-2017

Wat een fantastisch verblijf hebben we gehad bij Qui vivra verra. Coen en Ingrid zijn een geweldige gastheer en vrouw. Ze konden veel over de omgeving vertellen en kwamen ook met leuke suggesties. De kamer was netjes en het eten was super😊 De sfeer was erg aangenaam. De ligging is mooi omdat het centraal gelegen ligt. Zeker een aanrader! Ik ga nu genieten van de foto's

geweldig adres voor een leuke vakantie

martijn marielle,
30-8-2017

Qui Vivra Verra is een geweldig adres voor een leuke vakantie.centraal gelegen en alle bezienswaardigheden op een korte afstand .leuke kamers en ruimte voor caravan of camper. gastheer Coen en zijn vrouw Ingrid zorgen dat je niets te kort komt..het ontbijt is ruim voldoende en het is zeker aan te bevelen er s avonds ook te eten...lekker in een huislijke sfeer ....BBQ spareribs gamba's steak vis Coen maakt het allemaal voor je klaar.

Natafelen met een wijntje of wat bier is is er gebruikelijk en erg gezellig.

Kort gezegd een leuke betaalbare plek om Normandië te verkennen

Brabantse gezelligheid in normandie

Chris looms,
28-8-2017

Hier moet je geweest zijn, om er over te kunnen praten. Coen en Ingrid onthaalde ons op een frans/Brabantse wijze. Gezellig met elkaar eten en drinken aan de stamtafel. Absoluut geen massa camping. Maar pure rust midden in het Franse landschap. Mensen met een hart van goud, waar je graag terug komt. 2x geweest. En als we weer in normandie zijn, komen we zeker weer een wijntje drinken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in Le Mesnil-Amey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.