Bed and Breakfast Qui Vivra Verra

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Qui Vivra Verra
9,1

207 reviews over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in het Nederlands

qui vivra verra was voor ons een verrassing, we verbleven in een tentbungalow, Met kamperen hebben we niet veel, we houden niet van tent opbouwen en afbreken, met deze bungalow konden we gelijk beginnen met onze vakantie. De tentbungalow was netjes schoon en alles is aanwezig voor een heerlijk verblijf. Op de veranda kun je mooi uitkijken over de vijver. Je zou er kunnen koken maar dat hebben we niet gedaan. We konden ś avonds aanschuiven aan een lange tafel waar het heel gezellig en heel ongedwongen genieten was van hele mooie uiteenlopende gerechten. Er waren veel gasten van uiteenlopende nationaliteiten dat gaf een prachtige sfeer aan tafel. Kortom wij hadden een heerlijk verblijf en zijn Coen en Ingrid heel dankbaar voor de prachtige dagen en het mooie weer. Wij komen zeker weer terug

Het was geweldig.

Rob en Dees
2-5-2018

Wat hebben wij genoten afgelopen week, Coen en Ingrid zijn een hele gastvrije en gezellige gastheer en gastvrouw. Coen kon veel vertellen over de omgeving en advies geven over de dagtrips. Het eten was heerlijk, en daarna het borrelen nog erg gezellig. Normandië is prachtig en het verblijf bij Coen en Ingrid maakt het helemaal al.

Top!

Jolien
14-10-2017

Wat een fantastisch verblijf hebben we gehad bij Qui vivra verra. Coen en Ingrid zijn een geweldige gastheer en vrouw. Ze konden veel over de omgeving vertellen en kwamen ook met leuke suggesties. De kamer was netjes en het eten was super😊 De sfeer was erg aangenaam. De ligging is mooi omdat het centraal gelegen ligt. Zeker een aanrader! Ik ga nu genieten van de foto's

geweldig adres voor een leuke vakantie

martijn marielle
30-8-2017

Qui Vivra Verra is een geweldig adres voor een leuke vakantie.centraal gelegen en alle bezienswaardigheden op een korte afstand .leuke kamers en ruimte voor caravan of camper. gastheer Coen en zijn vrouw Ingrid zorgen dat je niets te kort komt..het ontbijt is ruim voldoende en het is zeker aan te bevelen er s avonds ook te eten...lekker in een huislijke sfeer ....BBQ spareribs gamba's steak vis Coen maakt het allemaal voor je klaar.

Natafelen met een wijntje of wat bier is is er gebruikelijk en erg gezellig.

Kort gezegd een leuke betaalbare plek om Normandië te verkennen

Brabantse gezelligheid in normandie

Chris looms
28-8-2017

Hier moet je geweest zijn, om er over te kunnen praten. Coen en Ingrid onthaalde ons op een frans/Brabantse wijze. Gezellig met elkaar eten en drinken aan de stamtafel. Absoluut geen massa camping. Maar pure rust midden in het Franse landschap. Mensen met een hart van goud, waar je graag terug komt. 2x geweest. En als we weer in normandie zijn, komen we zeker weer een wijntje drinken.

Geweldige familiecamping

Loek Veroude
25-8-2017

In augustus 2017 zijn wij met ons gezin gezellig een week bij Coen en Ingrid geweest. De gezellige familie sfeer omarmen je direct bij aankomst. De Brabantse gezelligheid met een hapje en drankje zijn hier gewoon. Kinderen kunnen heerlijk spelen en voor volwassenen is t puur aansluiten en meedoen met de gezelligheid. Coen en Ingrid hebben een ideale camping qua ligging. De invasiestranden, musea, kanoën, speeltuinen, dierentuin en leuke stadjes liggen allemaal op ongeveer 30 min rijden. Kom je vervolgens terug na een dag gezelligheid, dan ga je bij Coen en Ingrid gewoon door. Soms tot in de laatste uurtjes en zelfs met een muziekje. Er lopen verschillende kindvriendelijk honden en katten rond. De prijs qua overnachten, ontbijt en drinken zijn normaal tot laag te noemen. Wil je een leuke vakantie met de genoemde gezelligheid, denk dan aan Coen en Ingrid. ( Iedereen praat Nederlands, zelfs hun, in Frankrijk geboren kinderen ).

Aanrader

John en marielle en milan
23-8-2017

Wij stonden met onze caravan op de camping en onze vrienden verbleven in de B&B.

We hebben hier een geweldige tijd gehad met als hoogtepunten de kaas en wijnproef avond en de fruits de mer avond die we supergezellig met de andere gasten hebben doorgebracht.

De omgeving is hier werkelijk prachtig en echt een aanrader om te ontdekken.

Wij hebben het hier fantastisch gehad.

Gastvrijheid to the max.

Sander Wiessner
14-8-2017

Heerlijk rustige camping met geweldige sfeer, super gastvrije eigenaren, s'avonds de gelegenheid om aan de stamtafel aan te schuiven voor een 3-gangen diner of gezellig te kletsen onder het genot van een goed glas wijn of bier. Coen loopt over van de ideeën voor uitstapjes en trips voor jong en oud.

Kortom een camping om terug te komen want we kwamen tijd te kort.

Authentieke bourgondische gezelligheid.

Erwin en Wendy
14-8-2017

Afgelopen week hebben wij onze zomervakantie doorgebracht in Normandië bij Qui Vivra Verra, Bed & Breakfast. We hebben een fantastische tijd gehad mede dankzij Coen en Ingrid de gast- heer en vrouw. Midden in de ongerepte natuur van Normandië hebben we genoten van de rust en het bourgondisch leven. Dagelijks zijn we verrast met hun typisch Frans diner en natuurlijk bijbehorende wijnen. De samengestelde routes welke voor de gasten klaar liggen hebben we met bewondering gevolgd. Hun tips zijn waardevol gebleken. Het ligt mooi centraal dat vele bezienswaardigheden binnen een uur te bezoeken zijn. Het weer is ideaal om te wandelen en rond te trekken in Normandië en daarbij plaats te nemen op een typisch Frans terras. Coen en Ingrid zijn warme mensen die de gasten een zo fijn mogelijke tijd geven, je laten meegenieten van de typische Franse cultuur en altijd voor je klaar staan met raad en daad. Hierdoor is onze vakantie onvergetelijk geworden. Qui Vivra Verra brengt mensen samen. Contact met andere gasten aan de lange eettafel met de open haard brengt authentiek gezellige avonden en mooie herinneringen. Kortom Bourgondisch genieten. Bedankt Coen en Ingrid voor de fantastische vakantie.

zeker doen!

richard en melanie
10-8-2017

Deze plek is gewoon ideaal als centraal punt om normandie te zien! Het is een schitterende locatie.Hier ontmoet je de mooiste mensen onder het genot van het heerlijke eten aan een gezellige tafel. Dus als je houd van contact maken, ervaringen uitwisselen, lekker eten en vooral lekker doen wat je zelf wilt, dan moet je hier gewoon geweest zijn. ook de gastheer en vrouw doen alles eraan om jou een relaxed vakantiegevoel te geven. Deze plek is overigens ook perfect te gebruiken als doorreislocatie naar het zuiden van frankrijk echter ik zou aanraden om hier zeker wat langer te blijven en normandie te zien. Wij waren hier voor de 1e keer en wisten niet wat te verwachten. Wij komen terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in Le Mesnil-Amey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Qui Vivra Verra scoort een 9.14 uit 10 op basis van 210 reviews.