Hotel Le Petit Vatel

4 reviews over Hotel Le Petit Vatel in het Nederlands

Shabby buitenkant, prima binnenkant

Roelant Siekman
2-9-2012

Centraal gelegen, echter aan een drukke éénrichtingsweg. Buitenkant doet ergste vermoeden: kunststof kozijnen in vierlaags 'flat' in smoezelig vieze straat (stof, geen troep), groot www-bord op gevel. Goedkoop.

Binnenkant echter prima: jaren '80 inrichting maar schoon, heel en veilig. Aardige mensen bij receptie die redelijk Engels spreken. Prima kamer (familiekamer) tbv 2 volw en 2 kindjes <4jr. Schoon, goede bedden, badkamer met ligbad(je).

Prijs (94,50 incl belasting) geldig tot onze dag van aankomst (31aug) leek aan de hoge kant, maar hebben slechts 1 andere prijsopgave (Mercure hotel Le Havre á 129,00 per nacht).

Geen gebruik gemaakt van ontbijtbuffet (a 8euro pp).

Verwacht niets van de buitenkant/lokatie en gebruik dit hotel als uitvalspunt, dan is het prima. Wat ambiance betreft kan het echter stukken beter vermoeden wij, dus nog even foto's bekijken bij andere hotels.

Fantastisch familiehotel met 4 pers. kamer

L.J. van Teeffelen
27-8-2010

Wij hebben een nachtje geslapen in dit hotel wij waren verwonderd dat het maar een 2 sterren hotel was. Alles was schoon en netjes de bedden sliepen prima. Je zitten midden in de stad en staat zo aan de jachthaven. De andere havens zijn groter en is dus erg ver lopen.

WiFi gratis en werkt prima. Jammer is dat het hotel geen eigen parkeerplaats heeft maar parkeerplaatsen genoeg in de buurt. Het beste kun je meteen achter het hotel parkeren dan heb je nog zicht op je auto.

2007

Bij ons een kleine, maar schone kamer

van Dijk
26-6-2007

Bij ons een kleine, maar schone kamer. Badkamer ook in orde. Goed bereikbaar, parkeren in de buurt 's nachts gratis. Op loopafstand van centrum en strand. Nadeel: geen lift (kinderwagen en koffers). Vriendelijke eigenaar (kinderbed stond al klaar), ontbijtbuffet redelijk uitgebreid, we hebben het wel eens minder getroffen.

2006

Kamers erg klein; badruimtes oud en niet schoon; vooruit betalen is noodzakelijk; geen aanrader voor mensen met enige eisen

We hebben een aantal aanbieders voor Le Petit Vatel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Petit Vatel in Le Havre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Petit Vatel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.