Hotel la Petite France

0Tonen op kaart

2 Reviews over la Petite France

• 9bochler03-11-2011

coin sympathique

proprietaire tres sympathique,avenant et aux petits soins pour leurs clients. Cuisine agreable et chambre simple mais confortables On y retournera si nous trouvons dans la region

• 10dakari10-09-2011

Wat een lieve mensen !

Op onze reis richting het zuiden hier een nachtje verbleven. Een klein hotel. Geen luxe kamer, maar alles wat wij nodig hadden was er. Wat ons nog steeds bijblijft, is de vriendelijkheid van de eigenaars. De chef ( eigenaar) heeft ons verbaasd met zijn kookkunsten. Alles vers en zijn huisgerookte zalm is echt een aanrader. Na zijn voorgerecht hebben het hoofdgerecht maar overgeslagen, dit was al een maaltijd op zich. Toch nog een desert genomen, dit was ook weer helemaal zelf gemaakt en je kon proeven dat meneer hiervoor banketbakker was. Het is overigens wel handig om hier een beetje frans te spreken.

Spontaan hebben we 's avonds nog een rondrit gehad , waarbij de kathedraal van Sées echt heel erg mooi was ( verlicht in het donker).

Ontbijt : vers fruit uit eigen tuin, eigengemaakte cake en croissants. Yoghurt van de plaatselijke boer.

Voor ons : de ideale plek om te overnachten op weg naar het zuiden. Zeer betaalbaar en de vriendelijkheid laat zich niet betalen.

Hotel la Petite France info

Veilig betalen met