Hotel la Petite France

Laatste review

Wat een lieve mensen !

dakari,
10-9-2011

Op onze reis richting het zuiden hier een nachtje verbleven.

Een klein hotel. Geen luxe kamer, maar alles wat wij nodig hadden was er.

Wat ons nog steeds bijblijft, is de vriendelijkheid van de eigenaars.

De chef ( eigenaar) heeft ons verbaasd met zijn kookkunsten. Alles vers en zijn huisgerookte zalm is echt een aanrader.

Na zijn voorgerecht hebben het hoofdgerecht maar overgeslagen, dit was al een maaltijd op zich.

Toch nog een desert genomen, dit was ook weer helemaal zelf gemaakt en je kon proeven dat meneer hiervoor banketbakker was.

Het is overigens wel handig om hier een beetje frans te spreken.

Spontaan hebben we 's avonds nog een rondrit gehad , waarbij de kathedraal van Sées echt heel erg mooi was ( verlicht in het donker).

Ontbijt : vers fruit uit eigen tuin, eigengemaakte cake en croissants. Yoghurt van de plaatselijke boer.

Voor ons : de ideale plek om te overnachten op weg naar het zuiden.

Zeer betaalbaar en de vriendelijkheid laat zich niet betalen.

1 review over Hotel la Petite France in het Nederlands

Wat een lieve mensen !

dakari
10-9-2011

Op onze reis richting het zuiden hier een nachtje verbleven.

Een klein hotel. Geen luxe kamer, maar alles wat wij nodig hadden was er.

Wat ons nog steeds bijblijft, is de vriendelijkheid van de eigenaars.

Het is overigens wel handig om hier een beetje frans te spreken.

Voor ons : de ideale plek om te overnachten op weg naar het zuiden.

Zeer betaalbaar en de vriendelijkheid laat zich niet betalen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel la Petite France in Le Château-d'Almenêches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel la Petite France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.