Camping Le Brévedent

7.9Goed

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

In Normandië, met een oud landhuis als middelpunt, ligt Camping Le Brévedent. De camping doet landelijk aan met onder andere een kruidentuin en er lopen kippen. Er is een zwembad en bij het restaurant vind je ook een speeltuin. Met een half uur rijden zit je op het strand of bezoek steden als Honfleur en Caen.

66 reviews over Camping Le Brévedent

• 5Wilma10-07-2017

Jammer dat de douches nauwelijks warm water gaven

En dan ook nog douches waar de slang van kapot is. Dat iets oud is maakt niet uit maar dat het niet werkt kan echt niet! Niet wat ik van les Castels gewend ben!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Ingrid van der A.06-07-2017

dure camping , mooie ligging

wij hebben een mooie plaats gehad, bij het meer, en dat was prima. Maar de dichtstbijzijnde sanitaire voorziening had geen warm water en na drie dagen vragen (wordt nu gemaakt) nog steeds niet. Dus telkens ver lopen. Het zwembad was leuk, prima restaurant, aardige vrouw aan de balie. Kleren wassen en drogen kost samen €8, wat ik duur vind. Voor 5 nachten ( tent + auto, zonder electriciteit) over de €150 kwijt. Van het beloofde muziekmaken heb ik niets gemerkt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Natasja04-08-2016

De camping vond ik in 1 woord geweldig! Mijn kinderen van: 11, 3 en 2 jaar oud hebben zich uitstekend vermaakt...de eigenaar tevens muzikant, heeft 2x opgetreden met zijn band, wat ook geweldig was...mooie groene camping, ik kom hier zeker nog een keer terug..

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7TD16-08-2015

Sfeervolle, kleine camping

In juli hebben we vijf nachten op deze camping gestaan. Mooi ruime plekken. Sanitair is wel verouderd. Fijn restaurant waar je lekker kunt eten. Brood kun je bestellen in het winkeltje. Men spreekt goed Engels bij de receptie. Je kunt kanoën op het meertje, vooral voor kinderen erg leuk. Zwembad is klein maar prima. De eigenaar is vriendelijk en treedt regelmatig op met zijn band. Erg sfeervol!

• 4Staat v/h sanitair

• 7Kristof10-08-2015

Mooie camping, maar eerst dat sanitair vernieuwen

Wij vonden dit een mooie verzorgde camping, heel vriendelijke uitbaters/personeel. Mooie redelijke plaatsen, (wel niet echt afbakening gewoon een struikje of een boom). Leuke vijver waar je kan kano varen, vonden de kinderen super! Kortom een mooie rustige omgeving ideaal voor vakantie (90% van de kampeerders waren Brits?! vonden we raar)

Het sanitair was gewoonweg een ramp. De blok bij onze plaats was van ergens in de jaren '50, versleten, stuk, en ergste van al nog eens heel vuil ook. De andere blok dan maar, die was recenter - maar omdat iedereen daar gaat natuurlijk - ook heel vuil, koud water en totaal geen straal. Raar voor een Castel en die prijsklasse... MAAR Er hangen wel plannen omhoog van de verbouwing, wanneer deze werken gedaan zijn zou deze camping een veel betere score krijgen.

• 9Paul Knaapen07-08-2015

Geweldige camping in rustieke omgeving

Camping Le Brevedent is een gezellige, knusse camping die voldoende rust en ruimte biedt voor een fijne vakantie. De staf is heel vriendelijk en behulpzaam, goede service is een feit! De omgeving is geweldig met de bekende stranden in de nabijheid. Dit biedt veel mogelijkheden om musea te bezoeken of naar het strand te gaan. Kortom perfecte plek om je vakantie te vieren.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Init Lop03-08-2015

Bijzondere camping

Op zich is deze camping geweldig voor wat betreft de voorzieningen. Kinderen en ouders hoeven zich geen minuut te vervelen. Er is ook een punt van aandacht: toiletten en douches mogen schoner. Het aantal toiletten is al minimaal dus meer aandacht zou voor deze camping belangrijk zijn. Al met al hebben we deze camping als prima ervaren. We hadden een prima plekje en enkele malen heerlijk gegeten in het restaurant.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Ben Rubingh25-06-2015

Hartelijk en muzikaal

Hartelijke persoonlijke benadering. Mooi gelegen camping met prima voorzieningen. Met als extra pluspunt: veel muziek door gasten en staf.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 9Evelien11-08-2014

Geweldige camping voor jong en oud

Met 2 kinderen (6 en 7,5) een lodge tent gehuurd op deze compacte prachtige camping. Rustig, maar met leuke animatie voor jong en oud voor wie daaraan behoefte heeft. Ruime plekken, zeer kindvriendelijk, zeer aan te bevelen. Sanitair zou iets schoner kunnen, maar zeer servicegericht personeel maakt dat ruimschoots goed.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Jois16-07-2014

Geweldige Camping

Een zeer kindvriendelijke camping in een rustige omgeving. Goede accomodaties, goed personeel, vriendelijk en muzikaal.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014