Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Brévedent

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Brévedent voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 76 reviews
+27

8.7FantastischScore uit 76 reviews
  • 8.3Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Normandië, met een oud landhuis als middelpunt, ligt Camping Le Brévedent. De camping doet landelijk aan met onder andere een kruidentuin en er lopen kippen. Er is een zwembad en bij het restaurant vind je ook een speeltuin. Met een half uur rijden zit je op het strand of bezoek steden als Honfleur en Caen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

76 Reviews over Le Brévedent

• 9Paul Oostelbos07-09-2022

No nonsens camping op een fantastische plek

Ruime plaatsen, geen rijtjesgedoe. Zowel Frans- als Engelstalige communicatie. WIFI is er alleen bij de bar, heeft zo zijn voordelen. Een goede sfeer mede dankzij de eigenaren.

• 8Fam. K27-08-2022

Super sfeer. Aardige medewerkers. Warm welkom. Goed onderhouden. Sanitair prima. Eten restaurant lekker. Plas leuk!! Locatie ideaal in normandie. Muziek avond fantastisch

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Esther17-08-2022

Top camping

Gezellige sfeer, fantastische muziekavond, mooi toiletblok, zeer vriendelijk personeel, mogelijkheid om op naburige manege paard te rijden, meer met kano, lekker brood, Honfleur mooie oude gezellige grote havenstad. In avond rustig. Restaurant en afhaal pizza's heel lekker.

• 9Mv08-08-2022

Camping met sfeer

Camping met een hele fijne sfeer. Premiumplekken zijn zeer ruim. Er zijn 3 sanitairgebouwen waarvan de oudste echt aan vervanging toe is. Andere gebouwen zijn prima. Verse en lekkere broodjes ‘s morgens in het winkeltje. Grote supermarkt op 15 minuten rijden. Veel te doen in omgeving. Plaatsen Honfleur en Lisieux zijn aanraders. Ook chateau de Vendeuvre was de moeite waard. Uiteraard musea en invasiestranden maar dit is iets verder rijden. Zoals in andere reviews te lezen zijn de muziekavonden fantastisch en loopt de camping hiervoor uit. De familie maakt de sfeer op de camping persoonlijk. Veel speelgelegenheid voor kinderen op de camping. De camping ligt in een mooie en groene omgeving.

• 9Anita22-06-2022

Geweldig!

Ruim opgezette parkachtige camping. Goede sfeer. Zeer vriendelijke ontvangst. Zeer ruime douches , toiletten met wc papier en wc bril. Twee laadpalen voor elektrische auto's. Mooie omgeving, zee 20 minuten rijden. Camping is makkelijk bereikbaar en goed aangeven

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Smallenbroek19-08-2021

Een pareltje in Normandie

Wij zijn op veel campings geweest, maar zelden op zo'n pareltje als deze camping. Een ruim opgezette camping die door het ontbreken van de bekende rijtjes, je het gevoel gaf in een ruime tuin te zitten. Voor Nederlanders met kinderen is het in het vakantieseizoen een rustpunt. De kinderen vermaken zich de hele dag in het bos, op of om de visvijver, met de kippen en konijnen of meedoen aan de activiteiten. Wij mochten een muziekavond meemaken en dan loopt de hele camping uit om voor het grote landhuis in de tuin te genieten van muziek. Er is een erg gezellige bar als ontmoetingsplek en ook het restaurant is goed voor die keer dat je zelf niet wil koken. Sanitair is schoon. Als ik één minpuntje moet noemen is het dat er iets te weinig wc's zijn als het terein vol is. Het grootste compliment krijgt de staf. Wat een positieve mensen, volledig gastgericht. En dat in Frankrijk.

• 8Susan en Pim11-08-2021

We hebben een fantastisch verblijf gehad op deze camping. We verbleven in een luxe safaritent. Die was prachtig, heerlijke bedden! Het terrein is mooi en wordt goed onderhouden. Sanitair is prima, de ene douche is warmer dan de andere maar het wordt op tijd schoongemaakt en er was altijd ruimte. Wij houden van dit soort campings waar alles kris kras door elkaar staat en je niet achter hoge hegjes zit. Het restaurant heeft prima eten en een fijne atmosfeer. Maar wat we vooral hebben gewaardeerd is het enthousiaste familie team. Ze doen echt hun uiterste best om je verblijf zo fijn mogelijk te maken, ze zijn allemaal heel vriendelijk en het hele team straalt een fijne positiviteit en zen uit waardoor je meteen relaxt. De muziekavonden geleid door de eigenaar Rafael zijn geweldig. Hij speelt met zijn band en iedereen mag meejammen. Het is supergezellig en minstens 2 x per week. Verder zijn er leuke creatieve workshops. We komen zeker terug

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Loes10-08-2021

Leuke plek met gevarieerd publiek

Fijn relaxed verblijf gehad van 4 nachten Leuke visvijver waar je ook in mag kajakken die aanwezig zijn! Ook 2x van livemuziek mogen genieten. Leuk campingrestaurant goede prijs/kwal. verhouding. Prima sanitair.

• 9m smit03-08-2021

Wat een geweldige camping

Bij voorbaat werden vragen al op zeer vriendelijke wij beantwoord. Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. We werden begeleid naar onze mooie kampeerplaats. In de natuur met uitzicht op het chateau. Een camping vol nederlanders maar een en al gezelligheid. Even lekker wat drinken bij de bar met wifi een gezellig avond met muziek door o.a. de campingeigenaar en gasten. Het sanitair was ook prima in orde en het zwembad had lekker water. Wij waren er maar kort maar komen zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Mathilde Kopcok28-07-2021

Heerlijke 9 dagen gehad!

Meest vriendelijke, behulpzame, gevarieerde eigenaar ooit meegemaakt in mijn leven! Heerlijk die live muziekavondjes! Kinderen vermaakten zich goed met anderen. Pony rijden vonden de kids heel leuk! De zoo Cerza op 20 minuten fietsen is ook een aanrader. Wij komen zeker terug om nogmaals te genieten van het leuke sfeertje.

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar