Camping Le Brévedent

Camping Le Brévedent
8,2

Omschrijving
In Normandië, met een oud landhuis als middelpunt, ligt Camping Le Brévedent. De camping doet landelijk aan met onder andere een kruidentuin en er lopen kippen. Er is een zwembad en bij het restaurant vind je ook een speeltuin. Met een half uur rijden zit je op het strand of bezoek steden als Honfleur en Caen.

53 reviews over Camping Le Brévedent in het Nederlands

Geweldige camping maar nooit meer touroperator

Fam. Keur,
11-9-2018

Erg mooie camping voor rustzoekers. Wij waren er net ná het hoogseizoen en dat is merkbaar. De bar was gesloten en ook van de live muziek hebben wij helaas niet mogen genieten. Wel alleraardigste eigenaren die veel tips kunnen geven qua uitjes in de (nabije) omgeving. Medewerkers in het restaurant geweldig en heerlijk gegeten. Voor onze jonge kindjes (3 en 1) genoeg vertier. Wel waren de nachten in september erg koud en duurde het de hele ochtend voordat alles weer een beetje was opgewarmd en droog was. De 2-slaapkamer caravan van touroperator was erg verouderd,vies, vochtig en muf en ongelooflijk slechte bedden. Daarbij waren de medewerkers van touroperator onvriendelijk en duidelijk klaar met het seizoen. Jammer.

Wij kwamen er voor de derde keer en weer met plezier.

Voor het eerst met onze hond. Toen wij de camper op zijn plaats wilden zetten bleek dat honden niet toegelaten worden. Omdat dit niet op de website stond deden de eigenaren absoluut niet moeilijk en konden wij rustig blijven. Camping met vrije plaatsen en 's-avonds gezellige life muziek in het landhuis.

Prachtig nieuw en schoon sanitair maar wel met een klein waterstraaltje.

Het is een sfeervolle camping met speelvoorzieningen en een prima (niet groot) verwarmd buitenzwembad. Het team is hartelijk en enthousiast. Ontvangst was dan ook uitstekend met persoonlijk begeleiding naar de plek. Het verloop van kampeerders is hoog, meeste mensen (vnml. Engelse en Nederlands) staan er maar een aantal dagen.

Er is 1 relatief nieuw en gemoderniseerd hoofd sanitairgebouw die helaas ronduit smerig was. Er hing een penetrante urinelucht zelfs na het schoonmaken dat maar halfslachtig werd gedaan. Ook was er nauwelijks warm water, met name als meerdere mensen warm water gebruikten. De 2 kleinere sanitaire voorzieningen waren iets beter (maar ook vies).

De camping moet oppassen geen vergane glorie te worden! Het landhuis ziet er zowel van binnen als van buiten wat verwaarloosd en dat is jammer!

Op zich een goede camping maar met name door slecht sanitair en de staat van het geheel voor ons helaas geen blijver

Ga graag terug.

richard quispel,
26-7-2018

Nette camping. Goed verzorgd. Als er iets nodig is wordt het geregeld of via camping of via de goede begeleiding van touroperator .

Zwembad is prima, sanitair schoon en douches warm. Wordt veel gedaan op de camping. In de buurt kan je goed wandelen. Het beste om wandelkaarten van googlemaps te downloaden. Er zijn mooie dorpen/havens in de buurt en er is veel geschiedenis over de oorlog.

Klein groen paradijs in Normandië

Ineke,
12-7-2018

Als God in Frankrijk woont, dan kan ik me voorstellen dat hij op deze camping zit: leuke sfeer, proper sanitair, goed restaurant, lekker brood, fijn zwembad en heel fijne lieve mensen die de uitbating verzorgen!

Kortom een klein groen paradijs, perfect om te onthaasten en te genieten!

Wij komen zeker terug want we voelden ons hier helemaal thuis!!

Echte kampeercamping dus niet zoveel huur accomodaties. Zeer vriendelijk personeel. Ruime plekken. Mooi oud jachthuis in het midden maakt het geheel af. In het restaurant is het goed eten. En heel gezellig om een calvados in het cafè te drinken. Er zijn 3 sanitair gebouwen, 1 al redelijk verouderd maar allemaal prima. Leuke plekken rond de visvijver. Heel gemoedelijke sfeer ook op de camping.

Mooi om te verblijven

Bens,
17-6-2018

Prima verblijf op de camping en een mooie complete tent.

Charmante landelijke camping

Maartje,
14-5-2018

Erg charmante, landelijke camping met kruidentuin en rondscharrelende kippen. Heel vriendelijk personeel en een splinternieuw en vrij luxe toiletgebouw (waar nog wel wat kleine dingen aan gerepareerd/afgemaakt moesten worden). Toiletgebouw mocht van ons iets vaker schoongemaakt worden. Verder vonden wij het een klein paradijsje en komen er zeker nog eens terug!

Fijne camping

Trix Koning,
25-8-2017

Camping met mooie plaatsen. Doordat we in het voorseizoen waren was het er heerlijk rustig. Net sanitair. Internet moest er betaald worden en dat was duur. Niet gedaan dus.

Ideaal met kleine kinderen, geen massa, sfeer.

De groote,
5-8-2017

Mooie omgeving onder en tussen de bomen. Perfect op maat met kleine kinderen, veel te doen in de buurt. Minpunt: caravan wat aan de kleine kant.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Brévedent in Le Brévedent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Brévedent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.