Camping Le Brévedentsterstersterster

8Fantastisch

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

In Normandië, met een oud landhuis als middelpunt, ligt Camping Le Brévedent. De camping doet landelijk aan met onder andere een kruidentuin en er lopen kippen. Er is een zwembad en bij het restaurant vind je ook een speeltuin. Met een half uur rijden zit je op het strand of bezoek steden als Honfleur en Caen.

65 reviews over Camping Le Brévedent

• 8Ruth Sluijter19-08-2019

Heerlijk ontspannen op een kleinschalige camping.

Kleinschalige camping, met enkele stacaravans. Leuk voor jonge kinderen t/m ongeveer 6 jaar. Kippen lopen los rond over de camping, konijnen in hokken. Leuk zwembad en leuke speeltuin. Eten in restaurant op de camping is niet bijzonder. Een dag van te voren kan je ontbijt bestellen, heerlijk brood. Er is een kinderbedje, alleen geen matras. Afmeting kinderbedje is anders dan de Nederlandse maat. Advies; neem eigen kinderbed mee. Wij zaten in een stacaravan (nummer 4), deze staat helaas dicht bij de weg. Activiteiten die we hebben gedaan is Lisieux bezoeken (kathedraal) en kustlijn Etretat (niet met kinderwagen, maar draagzak meenemen). De stranden Omaha en Utah beach waren niet erg bijzonder. Point du Hoc was dat wel.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Saskia12-08-2019

Mooie rustige camping

Fijne, rustige en veilige camping. Mooie ruime plekken en net sanitair. Als je van strak georganiseerd en veel actie houdt moet je niet op deze camping zijn. Hier is het groen, kleinschalig en heel rustig. Er is geen netwerk beschikbaar dus je zit zonder internet of bereik. Onze kinderen hebben heerlijk gezwommen, gescharreld met de dieren en rondgestruind.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Anneke06-08-2019

In één woord: geweldig

Deze camping is een pareltje in Normandie. De sfeer is fantastisch, de ambiance bij het oude chateau prachtig en vooral de muzikale avonden zijn onvergetelijk. Grote campingplaatsen, een mooi zwembad, een fijne bar, een prima restaurant en veel ruimte en speelmogelijkheden voor grote en kleine kinderen. Zowel mijn 8-jarige dochter als mijn 11-jarige zoon hebben zich geweldig vermaakt. Wij waren hier voor de tweede keer en komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6erna30-06-2019

in hoogseizoen ons te druk

vriendelijk ontvangst in engels. Mooie omgeving. Rommelige plaatsing van caravan en campers. Veel schuine plaatsen. Het sanitair in het gebouw dicht bij onze caravan was modern maar de toiletten roken niet fris. Ook was er geen warm water door defect wat zeker 2 dagen duurde voor gerepareerd was. Voor ons te druk en weinig privacy als druk is. Voor gezinnen met kleine kinderen denk ik erg leuk. kippen lopen vrij rond op camping, dat maakt wel leuk. ( haan is wel vroeg op elek morgen)

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8A. Kilsdonk26-06-2019

Lieflijke camping met heel fijn personeel

Hele gemoedelijke camping met hartelijk personeel en lieve beheerders. Spreken prima Engels ook, derhalve veel Britten. Wij streken met de camper paar dagen neer. Modern toiletgebouw, naast een ouder gebouw nabij de receptie en sterk verouderd sanitairgebouw achterin. Dat laatste was echter nabij onze plek, schoon en prima te doen. Klein maar mooi zwembad. De een zal voor de lieflijkheid van deze camping vallen (wij ook), de ander niet. Ligt ook best afgelegen, maar in fraaie natuur. Wel twee nadelen: geen verharde camperplaatsen en de grasvelden kunnen bij regen voor problemen zorgen van wegzakken, vooral die (twee) comfortplekken Goed je plaats hierop checken dus! En de camping ligt in een "white spot": geen enkel netwerk bereik, geen internet dus maar ook geen telefoon! Wifi is gratis maar enkel bij barretje bereik. Gemoedelijk restaurant. Wij komen zeker nog eens terug, maar kan mij ook voorstellen dat een ander dat niet doet.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8d. quispel28-04-2019

genoten op deze gezellig en goedverzorgde camping

Ligt wat afgelegen van grote steden maar dara ben je ip zo. Mooie uitvalsbasis naar juist cultuur maar ook natuur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    7Fam. Keur11-09-2018

Geweldige camping maar nooit meer touroperator

Erg mooie camping voor rustzoekers. Wij waren er net ná het hoogseizoen en dat is merkbaar. De bar was gesloten en ook van de live muziek hebben wij helaas niet mogen genieten. Wel alleraardigste eigenaren die veel tips kunnen geven qua uitjes in de (nabije) omgeving. Medewerkers in het restaurant geweldig en heerlijk gegeten. Voor onze jonge kindjes (3 en 1) genoeg vertier. Wel waren de nachten in september erg koud en duurde het de hele ochtend voordat alles weer een beetje was opgewarmd en droog was. De 2-slaapkamer caravan van touroperator was erg verouderd,vies, vochtig en muf en ongelooflijk slechte bedden. Daarbij waren de medewerkers van touroperator onvriendelijk en duidelijk klaar met het seizoen. Jammer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Paul31-08-2018

Een bijzondere camping en drink Calvados.

Wij kwamen er voor de derde keer en weer met plezier. Voor het eerst met onze hond. Toen wij de camper op zijn plaats wilden zetten bleek dat honden niet toegelaten worden. Omdat dit niet op de website stond deden de eigenaren absoluut niet moeilijk en konden wij rustig blijven. Camping met vrije plaatsen en 's-avonds gezellige life muziek in het landhuis. Prachtig nieuw en schoon sanitair maar wel met een klein waterstraaltje.

• 9Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Dhr. Ronda25-08-2018

Geen herhaling door algehele staat & vies sanitair

Het is een sfeervolle camping met speelvoorzieningen en een prima (niet groot) verwarmd buitenzwembad. Het team is hartelijk en enthousiast. Ontvangst was dan ook uitstekend met persoonlijk begeleiding naar de plek. Het verloop van kampeerders is hoog, meeste mensen (vnml. Engelse en Nederlands) staan er maar een aantal dagen.

Er is 1 relatief nieuw en gemoderniseerd hoofd sanitairgebouw die helaas ronduit smerig was. Er hing een penetrante urinelucht zelfs na het schoonmaken dat maar halfslachtig werd gedaan. Ook was er nauwelijks warm water, met name als meerdere mensen warm water gebruikten. De 2 kleinere sanitaire voorzieningen waren iets beter (maar ook vies).

De camping moet oppassen geen vergane glorie te worden! Het landhuis ziet er zowel van binnen als van buiten wat verwaarloosd en dat is jammer!

Op zich een goede camping maar met name door slecht sanitair en de staat van het geheel voor ons helaas geen blijver

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8richard quispel26-07-2018

Ga graag terug.

Nette camping. Goed verzorgd. Als er iets nodig is wordt het geregeld of via camping of via de goede begeleiding van touroperator . Zwembad is prima, sanitair schoon en douches warm. Wordt veel gedaan op de camping. In de buurt kan je goed wandelen. Het beste om wandelkaarten van googlemaps te downloaden. Er zijn mooie dorpen/havens in de buurt en er is veel geschiedenis over de oorlog.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

4 tips over Camping Le Brévedent

• Matthijs, 21-08-2012

Aanraders zijn Honfleur (20 min), strand van Deauville (20 min), Basiliek van Lisieux (20 min) en Caen (45 min)

• mi moonen, 14-07-2012

Ga vooraf het weer na in Normandië. Bij regen voldoende ontspanningsmogelijkheden in de buurt maar genieten van het openlucht zwembad is er dan niet bij.

• Ben Rubingh, 17-09-2015

Neem je muziekinstrument mee of schraap je keel om te zingen. Van pop tot klassiek. Heerlijk!

1 vraag over Camping Le Brévedent

• Frankinge, 22-04-2018

Sanitairgebouw

Op welk gedeelte van de camping staat het nieuwe sanitairgebouw?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig