Camping Le Clos Saint Nicolas

10 reviews over Camping Le Clos Saint Nicolas in het Nederlands

Fijne overnachtingscamping

inge
16-6-2018

Fijne camping. Nette grasvelden, vriendelijk personeel. Er was wc papier in het toiletgebouw. Ligt wat hoger dus nachten zijn frisser. Mooi overdekt zwembad en veel speelfaciliteiten zoals tennisbanen, voetbal en speeltoestellen. Brood bestellen en klein restaurantje. Vanaf het noorden is camping makkelijk te bereiken. Kom je vanaf brionne dan heb je een pasr haarspeldbochten en een flinke klim

Prima overnachtingsadres

Hanneke
16-8-2017

We hebben hier 1 nacht gestaan op weg naar huis. Ligt kort bij de snelweg maar toch heel rustig. Aardige eigenaar. Grootte van de plek redelijk. Het sanitair is wat verouderd maar schoon. Geen wc papier aanwezig bij de toiletten, dat vind ik dan toch een tegenvaller. Er is een trapveldje, tennisbaan, overdekt zwembad, tafeltennistafel en klein speeltuintje. Je zou er dus best meerdere nachten kunnen staan. Wel vond ik de camping niet zoveel "sfeer" hebben, kwam misschien omdat er veel mensen voor 1 nacht stonden want alles ziet er verder prima uit. Omgeving hebben we niet bekeken.

Geweldig mooi gelegen Camping.

Jacques Hellings
2-8-2017

De gehele accommodatie , heerlijk in het gras onder de bomen aan de beek.

Ieder avond zwommen de Beverratten voorbij en de jonge eendjes kwamen onder je luifel eten.

Jammer dat de omgeving wat karig is bedeeld met "mooie) natuur.

Oude reviews (archief)

Perfecte camping

Hanny
1-10-2016

Wat een fijne camping. Enthousiaste en vriendelijke eigenaars en 's morgens vers brood verkrijgbaar. Er is zelfs een (overdekt) zwembad. Superschoon sanitair. Niks op aan te merken (nou ja, de frites dan, uit de magnetron? niet doen, echt smerig). Maar verder..top! En in een prachtige omgeving.

Prima overnachtingscamping

Fabrice Pattyn
28-8-2016

Prima ontvangst, ruime plaats (uit te kiezen), proper sanitair, broodjesservice, redelijk dicht bij de autosnelweg maar toch helemaal op het platteland

camping in mooie omgeving

Pat.
12-6-2016

rustige camping in een mooie streek, niet duur , maar had met plezier 2 euro meer betaald om niet met de wc rol naar het toilet te moeten gaan.

Mooie grascamping bij een leuk middeleeuws plaatsje. Goed, schoon en verwarmd sanitair. Behulpzaam personeel en snackbar. Hebben er maar een nacht gestaan, maar is zeker ook geschikt voor langer verblijf.

Camping tussen fruitbomen

Ad
24-12-2015

Best wel veel overnachters, op weg van of naar het zuiden. Je kunt er heel goed fietsen op de Voie Verte Evreux - Pont Authou. waarop Le Bec Hellouin bijna aan het eindpunt ligt. Je fiets over een fietspad (volledig autovrij) dat is aangelegd over een oude spoorlijn. Lekker fietsen met een pittige klim naar de camping.

In het dorp is een abdij en je hebt er leuke vakwerkhuizen.

Mooie, rustige camping onder de fruitbomen.

S. Buzeman
25-7-2015

Mooie rustige camping met veel bloemen. Vriendelijke eigenaar. Grote plaatsen. Gratis wifi.

In een prachtige omgeving voor wandelingen in de bossen. Middeleeuws abdij op 5 min lopen.

Deze camping ook gebruikt als doorreis camping. Vlakbij de snelweg. 7 km.

We bleven langer

Hans
21-8-2013

Fijne camping met ruime standplaatsen en veel vrijheid In een schitterende omgeving een supermarkten vlak bij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Saint Nicolas in Le Bec-Hellouin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Saint Nicolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clos Saint Nicolas scoort een 8.06 uit 10 op basis van 10 reviews.