Camping Le Clos Saint Nicolas

7.5Goed

• 7.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos Saint Nicolas voor je op een rij gezet:

11 reviews over Camping Le Clos Saint Nicolas

• 7gerardtruus29-09-2019

Prima camping voor 1 nacht maar ook voor langer

Leuke camping voor 1 nacht maar ook goed voor een lang verblijf. Overdekt zwembad en vriendelijke beheerders/eigenaars. Rustig in de buurt van het stadje. Supermarkt in Brionne.

• 2018
    8inge16-06-2018

Fijne overnachtingscamping

Fijne camping. Nette grasvelden, vriendelijk personeel. Er was wc papier in het toiletgebouw. Ligt wat hoger dus nachten zijn frisser. Mooi overdekt zwembad en veel speelfaciliteiten zoals tennisbanen, voetbal en speeltoestellen. Brood bestellen en klein restaurantje. Vanaf het noorden is camping makkelijk te bereiken. Kom je vanaf brionne dan heb je een pasr haarspeldbochten en een flinke klim

• 2017
    8Hanneke16-08-2017

Prima overnachtingsadres

We hebben hier 1 nacht gestaan op weg naar huis. Ligt kort bij de snelweg maar toch heel rustig. Aardige eigenaar. Grootte van de plek redelijk. Het sanitair is wat verouderd maar schoon. Geen wc papier aanwezig bij de toiletten, dat vind ik dan toch een tegenvaller. Er is een trapveldje, tennisbaan, overdekt zwembad, tafeltennistafel en klein speeltuintje. Je zou er dus best meerdere nachten kunnen staan. Wel vond ik de camping niet zoveel "sfeer" hebben, kwam misschien omdat er veel mensen voor 1 nacht stonden want alles ziet er verder prima uit. Omgeving hebben we niet bekeken.

Met oudere kinderen

• 9Jacques Hellings02-08-2017

Geweldig mooi gelegen Camping.

De gehele accommodatie , heerlijk in het gras onder de bomen aan de beek. Ieder avond zwommen de Beverratten voorbij en de jonge eendjes kwamen onder je luifel eten. Jammer dat de omgeving wat karig is bedeeld met "mooie) natuur.

• 9Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Hanny01-10-2016

Perfecte camping

Wat een fijne camping. Enthousiaste en vriendelijke eigenaars en 's morgens vers brood verkrijgbaar. Er is zelfs een (overdekt) zwembad. Superschoon sanitair. Niks op aan te merken (nou ja, de frites dan, uit de magnetron? niet doen, echt smerig). Maar verder..top! En in een prachtige omgeving.

• 10Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 7Fabrice Pattyn28-08-2016

Prima overnachtingscamping

Prima ontvangst, ruime plaats (uit te kiezen), proper sanitair, broodjesservice, redelijk dicht bij de autosnelweg maar toch helemaal op het platteland

Met oudere kinderen

• 8Pat.12-06-2016

camping in mooie omgeving

rustige camping in een mooie streek, niet duur , maar had met plezier 2 euro meer betaald om niet met de wc rol naar het toilet te moeten gaan.

• 8Nelly22-05-2016

Fijn overnachtingscamping of voor langer verblijf.

Mooie grascamping bij een leuk middeleeuws plaatsje. Goed, schoon en verwarmd sanitair. Behulpzaam personeel en snackbar. Hebben er maar een nacht gestaan, maar is zeker ook geschikt voor langer verblijf.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Ad24-12-2015

Camping tussen fruitbomen

Best wel veel overnachters, op weg van of naar het zuiden. Je kunt er heel goed fietsen op de Voie Verte Evreux - Pont Authou. waarop Le Bec Hellouin bijna aan het eindpunt ligt. Je fiets over een fietspad (volledig autovrij) dat is aangelegd over een oude spoorlijn. Lekker fietsen met een pittige klim naar de camping. In het dorp is een abdij en je hebt er leuke vakwerkhuizen.

• 6Staat v/h sanitair

• 9S. Buzeman25-07-2015

Mooie, rustige camping onder de fruitbomen.

Mooie rustige camping met veel bloemen. Vriendelijke eigenaar. Grote plaatsen. Gratis wifi. In een prachtige omgeving voor wandelingen in de bossen. Middeleeuws abdij op 5 min lopen. Deze camping ook gebruikt als doorreis camping. Vlakbij de snelweg. 7 km.

Met jonge kinderen

1 tip over Camping Le Clos Saint Nicolas