Hotel La Fraîchette

HotelWeer vandaag22°17°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor La Fraîchette voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Fraîchette

plus jamais

Millares
20-9-2011

Bon hôtel propre et repas du soir convenable

Par contre PETIT DEJEUNER SCANDALEUSEMENT MAIGRE

1 MORCEAU DE BAGUETTE 1 CROISSANT ET SI VOUS DEMNDEZ UN PAIN EN PLUS VOUS N4EN RECEVREZ QUE 1 MEME SI VOUS ETES 4 A TABLE ET EN PLUS AVEC LES COMMENTAIRES DU PATRON

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Fraîchette in La Rivière-Saint-Sauveur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Fraîchette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Fraîchette scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.