Reviews over La Rivière-Saint-Sauveur

Kwaliteit/prijs is uitstekend!

Frans Dedrie(België),
    3-6-2009

Behoort tot de bekende hotelketen "Louvre-hotels". Ligt op 2 km van het centrum maar je hebt er wel een ruime gratis parking. De hotelkamers liggen naast het Campanile-restaurant (=2 aparte gebouwen). De kamers en het sanitaire gedeelte zijn ruim en net. De achterkant(tuin) is bijzonder rustig. Er is geen airco wel draadloos internet. Wij betaalden 79 euro voor een tweepersoonskamer(zonder ontbijt). Reservatie en annulatie is zeer eenvoudig via het internet! Een goede raad: reserveer minstens één maand vooraf. Dit geldt trouwens ook voor de andere hotelketens zoals Accor en B&B-Hotel.