Camping L'Etang des Haizes

Camping L'Etang des Haizes
8,6

Omschrijving
Op de plattegrond van Camping L'Etang des Haizes is zichtbaar dat het een kleine camping met ruime plekken is. Grote pluspunten zijn de Nederlandse animatie, het zwembad en de visvijver. De camping ligt in een levendige omgeving met veel stranden en is nog niet overspoeld met toeristen. Stap in de geschiedenis van WOII in Normandië.

95 reviews over Camping L'Etang des Haizes in het Nederlands

Mooie en verzorgde camping, maar ....

Cleiren Ludo
15-9-2010

Mooie en onderhouden camping. Jammer dat de bazen in het naseizoen geen moeite doen om "brood op bestelling" te regelen. Resultaat dat zo'n 30-tal kampeerders elke dag naar dorp moeten. Kan zeker beter. WiFi veel te duur : 4 euros per uur. Sanitair ook wel wat gedateerd. Ik denk voor "vissers" zeer goed.

Gereisd met partner in augustus 2010

Een perfecte camping om Normandie te ontdekken

Leo van der Linden
4-8-2010

Het ontvangst op de camping was erg vriendelijk. Een zeer grote campeerplek.

Een prima camping om van daar uit Normandie te ontdekken. Daarnaast was de zee en strand opp een 20 minuten te benaderen. Drie geweldige weken gehad met prachtig weer, veel vertier in het zwembad en leuke dorpen in de omgeving.

Kortom een camping om naar terug te komen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2007

Volgend jaar weer!!!!!!!

de Vries
1-8-2010

Afgelopen nacht weer terug gekomen van 3 heerlijke weken op deze camping met onze caravan. Het was in één woord fantastisch. Een warm onthaal bij aankomst waarbij de Hollandse vlaggetjes ons al tegemoet kwamen.....We kwamen aan op de dag dat Nederland de finale van het WK moest spelen. Gauw ons spulletje opgebouwd en toen naar de kantine voor de wedstrijd. Er werden zelfs blokjes kaas uitgedeeld!!

Wij vonden dit een superschone en erg gezellige camping waar onze 3 jongens zich prima vermaakt hebben. Vissen was favoriet evenals de ping-pong hal en het voetbalveld. Ze hadden natuurlijk veel "buitenlandse vrienden".

De eigenaar en zijn team doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken en als het moet spreken ze zelfs een woordje Nederlands.

Omdat we nog niet alles in de omgeving hebben gezien en omdat we met z'n allen toch wel heel graag weer terug wilden naar deze camping hebben we ons plekje weer voor 3 weken gehuurd voor volgend jaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Geweldig leuke camping met prachtig zwembad!

Rianne Klaver
21-7-2010

Superleuke camping met voor elk wat wils! Erg mooi zwembad (wat optimaal wordt schoongehouden en gecheckt!), diverse speeltuintjes.

Inderdaad ‘overbevolkt’ met Britse vakantiegangers, maar de leuke soort! Erg gezellige gesprekken gevoerd met onze diverse Britse (over)buren.

Mooie visvijver waar enthousiast gebruik van gemaakt wordt.

Supervriendelijk beheer, lastig om je Frans te oefenen, ze beheersen gezien de bezetting zo goed de Engelse taal. Heerlijke broodjes te bestellen voor het ontbijt.

Wasgelegenheid voor diegenen die langer op vakantie zijn.

Veel leuke activiteiten te ondernemen vanaf de camping. Varierend van strand, tot landingsstranden en andere WO-II historische plekken tot de Mont St. Michel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Fantastische, mooie, leuke camping

Michèle
6-7-2010

Deze camping hebben wij begin juni 2010 bezocht, we zijn er 12 dagen geweest en gaan absoluut een keer terug. We hadden spijt dat we niet langer geboekt hadden. De ligging in Normandië is fantastisch, je bent binnen een mum van tijd bij alle belangrijke toeristische plaatsjes. De camping is prima van afmeting en de plaatsen voor mensen met een caravan of camper zijn erg ruim. De mobileHomes zijn stuk voor stuk superschoon en nieuw. De tuin eromheen geeft lekker wat privacy.

Jean-Luc, Patrice en team zijn erg betrokken bij de camping, zorgen goed voor hun trots! Super!

We hebben niet heel erg zonnig weer gehad maar desondanks heeft mijn man toch nog een baantje getrokken in het mooie zwembad.

Het strand bij Surville is erg groot, schoon, breed, noem het maar op..

La Haye du Puits is best een leuk plaatsje, genoeg restaurantjes, supermarkten en leuke winkeltjes.

Nog terug te komen op de camping; Gewoon Boeken!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Een echte aanrader

h. van hedel
27-6-2010

In juni 2010 zijn we er twee weken geweest. Mobile home gehuurd .

Het is een pracht camping en zeer goed onderhouden. Verdiend de 4 sterren wel.

Zeer vriendelijk personeel. Wel een zeer beperkt aanbod in het restaurant.

Omgeving is prachtig met veel restaurants waar je lekker kunt eten.

We hebben daar een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in juni 2010

toffe camping

belgske
31-8-2009

Kleine zeer nette camping met leuk zwembad en mooie grote plaatsen, je zit hier niet op de buren hun bord te kijken zoals op sommige andere plaatsen.

De visvijver is fantastisch, zit boordevol karpers die vlotjes bijten.

wij hebben hier een fantastisch verlof gehad ondanks het niet altijd even mooie weer.

Wij gaan zeker ooit nog terug !!

Super!!!!!

Ine-Miek Quartel
16-8-2009

We zijn net terug uit Normandié. Fantastisch, wat een enthousiaste mensen!!!! (vooral Mathieu) Hele leuke animatie!!!! Alleen het weer was niet perfekt, maar doordat de camping zo fantastisch was hebben we ondanks dat een super verblijf gehad!!!! We waren met onze eigen caravan, met een gezin met kinderen van 13, 12 en 11 jaar!!!!

En ook zij hebben het super gehad!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Hele fijne vakantie gehad!

Bijker
15-8-2009

Deze camping is ons zeer goed bevallen. Prima mobilhome, fijn zwembad met goede ligbedden en de leiding doet er alles aan om de camping schoon en netjes te houden. Dankzij Mathieu (degene die de animatie regelde) hebben mijn kinderen (14 en 11 jaar) zich geweldig vermaakt. Elke dag waren er meerdere activiteiten en Mathieu zorgde er wel voor dat iedereen (van jong tot oud) meedeed. De omgeving is leuk om per fiets te verkennen, al moet men er wel rekening mee houden dat het soms erg heuvelachtig is. Het zandstrand is 10 minuutjes met de auto, prima te doen. Meerdere leuke stadjes bezocht in de omgeving. Kortom, een hele fijne vakantie gehad!

Prima voor 1 keer

Fam. de Jong
14-8-2009

Naar aanleiding van verschillende meningen gekozen voor deze camping, qua service is het er prima ze doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken.

Wat we misten was de rust s'avonds op de camping, in de 16 nachten dat we er waren hebben we misschien 2 avonden geen gegil en herrie gehoord na 22:30, jammer, je komt tenslotte ook voor een stukje rust tijdens de vakantie.

Veel Engelse gasten op de camping, meer dan we verwacht hadden.

Er was al veel geschreven over het sanitair dus wisten we wat we konden verwachten. Het zwembad ziet er goed en verzorgt uit, ideaal voor een stukje verkoeling op de warme momenten.

Wat we iedereen kunnen aanraden is om de fiets mee te nemen je kan er uren heerlijk fietsen.

Samengevat: prima voor 1 vakantie, wij kiezen de volgende keer een andere camping mede omdat we vooraf een grote, stille plaats hadden geboekt en uiteindelijk een kleine pal naast de speelplaats/bar kregen toegewezen! en de herrie's avonds soms tot 23:30

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang des Haizes in La Haye du Puits, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang des Haizes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.