Camping L'Etang des Haizes

Camping L'Etang des Haizes
8,6

Omschrijving
Op de plattegrond van Camping L'Etang des Haizes is zichtbaar dat het een kleine camping met ruime plekken is. Grote pluspunten zijn de Nederlandse animatie, het zwembad en de visvijver. De camping ligt in een levendige omgeving met veel stranden en is nog niet overspoeld met toeristen. Stap in de geschiedenis van WOII in Normandië.

95 reviews over Camping L'Etang des Haizes in het Nederlands

niet geschikt met oudere kinderen

e en g
13-8-2011

Verbleven in een chalet voor 6 personen veel te klein.Kon niet de kleren kwijt we waren met 2 volwassenen en 3 kinderen van 15,13 en 10.Door het helaas slechte weer zaten we in een krappe chalet zonder tv en andere enigszins "moderne'voorzieningen. Zodat de verveling al zeer snel toesloeg. Vooral voor de kinderen was er niets te doen een voetbalveld een wipkip en een buitenbad is niet voldoende voor oudere kinderen. Keuken was zeer slecht uitgerust geen koffiezetapperaat en welgeteld een vooroorlogse pan kan niet echt royaal genoemd worden.Alles afgeteld 6 vorken 6 kopjes enz. De chalet moet zelf schoongemaakt worden dit zit niet in de prijs inbegrepen. Doe je dit niet kost het 60 euro. Kortom geen camping voor als je met oudere kinderen op pad bent. Zijn ook eerder weggegaan als was gereserveerd en wat betaal je toch veel tol onderweg!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Een aanrader

vdl
7-8-2011

Prachtige camping met een mooi zwembad. Mooie stranden in de omgeving en geweldige uitzichtpunten. Veel te doen. Wij hadden mooi weer en dat werkt ook mee. Minpuntje was wel dat de douches wat aan de krappe kant waren. Verder zijn er al veel goede beoordelingen gegeven en daar heb ik niks nieuws aan toe te voegen.

Geweldige camping

Yvonne van der Hout
7-8-2011

Wij hebben hier twee fantastische weken gehad. Dit is een camping om zeker terug te komen. Er zijn altijd warme douches en het is ontzettend schoon. Er wordt de hele dag door schoongemaakt in de sanitaire blokken.

Animatie zorgt voor voldoende vertier voor jong en oud. Onze jongens waren erg blij met drie voetbalwedstrijden per week. Ook de kidsclub organiseert leuke activiteiten.

Mensen van de camping zijn erg vriendelijk.

In de omgeving voldoende te doen, wekelijkse woensdagmarkt in het dorp (te lopen vanaf de camping) ook een aanrader.

Geweldig leuke camping!

Maarten
3-8-2011

Wij zijn hier 12 dagen geweest en verbleven in een mobile home (type Flores, drie slaapkamers). Alles wat over deze camping is geschreven is volkomen terecht. De camping is bijzonder schoon en goed onderhouden. De eigenaars werken elke dag kei hard om te zorgen dat iedereen het naar de zin heeft. Animatie is leuk, maar helaas niet elke dag. Wel worden er elke dag dingen georganiseerd zoals voetbal, waterpolo en ezelrijden. De kantine is gezellig maar erg gedateerd.

Onze mobile home was van 2010 en ruim en modern ingericht. Lekker veel opbergruimte en de ligging was top. Enige nadeel was de zeer gebrekkige keukeninventaris. We hebben aardig wat zaken zelf moeten kopen.

Erg veel te zien in de omgeving, met name de Amerikaanse begraafplaats in Surville Su Mer was indrukwekkend.

Deze camping is een dikke aanrader voor mensen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

een prachtige, schone camping.

a. Verlaan
28-7-2011

De camping is de schoonste camping die ik tot nu toe in Frankrijk gezien heb. Ontzettend grote kampeerplekken op gras met een goede afwatering. Er is een visvijver waar je grote karpers kunt vangen. Een leuk zwembad met glijbanen.

Hele vriendelijke mensen die je met alles willen helpen. In het dorpje, op 5 minuten afstand van de camping, zijn 3 supermarkten. Vooral een camping voor de jongere kinderen; er is niet veel animatie. Minpuntje was dat je voor sommige dingen een klein bedrag moest betalen. Het weer was niet geweldig maar er is in de omgeving genoeg te doen.

Gemoedelijk en sfeervol

Ingrid
27-7-2011

Een paar dagen geleden zijn we teruggekomen van twee weken vakantie op deze camping. Onze jongens (beide 12 jaar) en wij hebben ons uitstekend vermaakt.

Zowel op het terrein als in de omgeving.

Hardwerkende mensen die er alles aan doen om de camping zo mooi en gezellig te houden. Petje af!

We hebben geen gebruik gemaakt van maaltijden in het restaurant. In het dorp kun je wel heel lekkere pizza's e.d. eten. Paképi is de naam.

Voor de mensen die naar Normandië gaan, veel vakantieplezier toegewenst en laat je door het weer niet weerhouden, er is genoeg te beleven daar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

super camping voor een top prijs

T ten Have
24-7-2011

Na enkele keren in italie en kroatie te hebben gekampeerd, was dit onze eerste kennismaking met frankrijk.

Bij het ontvangst werdt er niet om een paspoort o.i.d. gevraagd maar werden we gelijk naar onze mooie ruime plek gebracht!

Dit voelde gelijk stukken vriendelijker dan dat we gewend waren in andere landen.

Je ben in normandie afhankelijk van de weergoden maar los gezien hiervan is de dit de perfecte camping om normandie en zijn vele bezienswaardigheden te bekennen!!!

Gereisd met partner in juli 2011

schoon,mooi,en geweldige einenaars

fam v hengel
23-7-2011

camping ziet er mooi,schoon en gezellig uit,de mobilhome ook schoon netjes,superleuke animatieteam(zeer belangrijk)eigenaars zijn zeer betrokken,erg leuk.

De omgeving ziet er wondermooi uit,overal hortensia's te zien.

Helaas in onze vakantie regelmatig regen,maar dan trek je erop uit met de auto.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Uitstekende week vakantie gehad!!

Joyce
9-7-2011

Heerlijke week gehad op deze camping. We hadden een prachtplaats, de eerste mobilhome als je de camping op komt to de speeltuin. De ochtend beginnen met een kop koffie en een 3-jarige die zich uitstekend vermaakt. Super accomodatie, als nieuw!! Weinig NLers en leuke eigenaren, die altijd druk bezig zijn. Prima zwembad, La Haye du Puits is een leuk dorpje met leuke markt. Prima uitvalsbasis voor het bekijken van verschillende dingen uit de oorlog, Utah Beach, Le Point du Hoc, verschillende musea. Erg fijne week gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Geweldig genoten!

Renate
30-5-2011

Wat een leuke camping! Eigenaar van de camping dacht ook goed mee in activiteiten die we konden doen. Wij waren begin Mei op de camping dus is het lastig om uitstapjes tedoen, dit omdat veel bezienswaardigheden nog dicht zijn. We zijn naar Aligator Bay geweest en dezelfde dag ook bij le mont daint micheal geweest en dat geweldig! Op de camping hadden we elke morgen en avond mama eend met haar kroost op bezoek(we stonden aan een visvijver op de camping) We hebben die zelfde dag nog een brood gekocht om dat te voeren. Nadeel van de douches is dat er een waterstop op zit en dat die, als je geluk hebt 30 sec water geeft. Maar dat was ook het enige wat een beetje tegen viel. Plekjes zijn mooi en groot, camping ligt er mooi en verzorgt bij! Wij zullen zeker nog eens terug komen!

Gereisd met partner in mei 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang des Haizes in La Haye du Puits, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang des Haizes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.