Camping L'Etang des Haizes

Camping L'Etang des Haizes
8,6

Omschrijving
Op de plattegrond van Camping L'Etang des Haizes is zichtbaar dat het een kleine camping met ruime plekken is. Grote pluspunten zijn de Nederlandse animatie, het zwembad en de visvijver. De camping ligt in een levendige omgeving met veel stranden en is nog niet overspoeld met toeristen. Stap in de geschiedenis van WOII in Normandië.

95 reviews over Camping L'Etang des Haizes in het Nederlands

Top vakantie!

Familie
20-9-2011

Wij hebben werkelijk een top vakantie gehad!, we troffen het erg met het weer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie camping, netjes en erg schoon. Het dorpje is ook erg leuk. Als je op zoek bent naar geschiedenis zit je in deze omgeving helemaal goed, veel te zien en te beleven. Wij genoten van de rust op de camping en hebben ons prima vermaakt!

goede kleine basic camping maar geen 4 sterren

gezin met oudere kinderen
31-8-2011

Wij zijn niet veel eisend maar de waardering van een 9,2 op zoover en 4 sterren vinden wij niet reëel ! Onze mobiel home is netjes schoon opgeleverd. Tentkampeerders hebben mooie plekken met name aan de grote visvijver; daarentegen is het sanitair verouderd. Houd je van vissen kun je hier prima terecht en de vijver neemt dan ook een centrale plek in op de camping naast het op de foto groter lijkend zwembad. Maar belangrijkst minpunt zijn de voorzieningen qua ruimte en aanbod voor jong en oud zijn onder de maat met name voor oudere kinderen was er praktisch niets. Het restaurant gedeelte was gedateerd en niet uitnodigend.

Van een 4 sterren camping mag je dit toch verwachten. Wij zijn eerder vertrokken.

Verschrikkelijk

Teleurstellend
29-8-2011

Wij zijn echt geen enorme pietlutten ofzo, maar dit was echt een grote teleurstelling.

Er is gewoon NIKS te doen. Er is een zwembad, maar daar was het te koud voor (en veel kleiner was dan het leek op de foto's). Op loopafstand is er eigenlijk niks. De landingsstranden e.d. zijn toch gemiddeld een uurtje rijden dus ook best ver.En dan is binnen zitten in een caravan niet echt wat je denkt bij vakantie.

Wij hadden met onze kinderen (6 mnd en 2 jr) voor 2 weken geboekt, maar we zijn lekker een weer eerder vertrokken. In Nederland is het beter vakantie vieren dan daar. Ook waren er meer mensen in onze omgeving die eerder weg zijn gegaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Fantastische plek en zeker voor herhaling vatbaar

Caroline & familie
28-8-2011

We hebben gekampeerd met eigen tenten met 3 volwassenen, 4 pubers (12, 13 en 15 jr.) en een 7 jarige, én een hele fijne tijd gehad. De kinderen vonden het jammer dat we weer naar huis moesten en willen graag nog een keer terug. De meiden hebben bij een poney-club in de directe omgeving bij Juliette 2 keer paard gereden. De grote meiden hebben genoten van de 2 uur durende buitenrit samen met de eigenaresse.

De camping, het personeel, de omgeving, de activiteiten, miniclub (5-12 jaar), de patat helemaal top!

Het weer kun je niet beïnvloeden, desalniettemin 1 dag regen in 2 weken.

Op de terugweg 2 nachten in de jeugdherberg in Amiens gelogeerd om de relaxte sfeer die we op de camping hadden ervaren succesvol vast te houden.

Enjoy!

Aanrader

Jos
17-8-2011

Prachtige omgeving, leuke camping en van alles te doen. Onze kinderen van 3 en 12 vermaakten zich prima. Fijne sfeer op de camping en zeker een plek om terug te keren.

Geweldige camping!

Friek
17-8-2011

We hadden de tente nature gehuurd, zo'n grote tent hadden we nog nooit gehad! Met rieten matten erin (op houten vloer) en houten veranda met grote luifel, inventaris prima! Heel veel groen en privé ruimte erbij! Wij gingen 's ochtends uitstapjes maken in de omgeving, keuze genoeg! 's Middags en 's avonds konden de kinderen (13 en 10) zich op heel veel manieren vermaken met heel veel andere kinderen: (overdekt) tafeltennis, voetbal, vissen, goed verwarmd zwembad, verstoppertje in het bos (naast het voetbalveld). Juist voor wat grotere kinderen een enorme aanrader deze camping. De camping heeft een rustige sfeer, veel (appelbomen (cider?!)), veel afscheidings heggetjes en veel groen. Mensen met eigen spullen hebben vaak grote ruime plekken. Ondanks dat er ook chalets zijn is het een hele echte camping. Het barretje met terras is relaxd, jammer dat ze dit niet wat meer exploiteren, een eenvoudig, simpel goed restaurantje zou helemaal super zijn. La Haye-du-Puits is 's avonds uitgestorven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Op deze camping beland omdat mijn vrouw deze geboekt had als verassing. Ik moet zeggen dat het een hele leuke camping was. Erg grote plaatsen. Ik denk dat onze plek wel 140 m2 was. Veel kinderen (tieners), maar geen enkele last hiervan.

Eigenaren lopen constant over de camping en maken regelmatig schoon. ze reageren ook meteen op problemen.

Veel nederlanders...dat wel.

Erg leuk is het bescheiden zwembadje wat wel voldoende is. Je kan vissen in een grote vijver, waar de karpers opgestepeld liggen. Niet normaal. Ook niet vissers gooien daar hun hengeltje uit. Leuk om kinderen te leren vissen. het was de atractie op de camping. Erg geschikt voor families met kinderen tussen de 0 en de 18.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Het sanitair viel erg tegen, zeker gezien de beoordelingen op Zoover en in vergelijk tot de campings in Nederland. Sanitair is gedateerd en elke dag koude douches. De dames lopen verplicht langs het urinoir van de heren. Voor het reinigen vh Chemisch toilet sta je gewoon buiten naast de pingponghal.

Het zwembad had leuke glijbanen en was aangenaam qua temperatuur (warmer dan de douches) !. De camping verdient eerder 3 sterren dan 4. Het voetbalveld en de speeltuin stellen niets voor. Wel regelmatig activiteiten( boogschieten, waterpolo en voetbal) maar elke week zelfde programma. Kantine ook gedateerd, maar ze organiseren s avonds ook activiteiten. Personeel wel erg vriendelijk. Leuk dorpje en er is veel in de omgeving te zien. Als je van vissen houdt kun je hier grote karpers vangen. Veel ned. kinderen, dus de kids hebben zich prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Al bij aankomst ;zeer goede ontvangt .

;zeer vriendelijk en een zeer behulpzaam !

Sanitair wordt dagelijks goed op orde gehouden.

De plaasten van de camping zien er goed en verzorgt uit,de mensen van de camping zijn echt dagelijks met hun alle bezig om de camping er verzorgt uit te laten zien.

Kinderanimatie was goed aanwezig.

Ook voor pubbers is de goede vis vangst vijver een uitkomst.

Het zwembad is netjes en dagelijkse controle van het zwemwater en toezicht.

Camping L'Etang des Haizes Bedankt voor de leuke vakantie tijd !!!

Camping l'Etang des Haizes Merci pour le temps des fêtes agréable !!!

De omgeving is ook een goede aanrader.

Let wel op met tanken... ,soms word er meer geld afgeschreven dat dat je getankt heb,bv voor 68.76 euro tanken word er 120,=euro afgeschreven,word wel na aantal dagen het verschil weer terug gestort.(Hebben wij 2x ondervonden)Bij een onbemande pomp te pinnen.

Leuke camping

natasja
14-8-2011

We zijn net terug gekomen van deze camping!

Het is een leuke camping met veel mogelijkheden voor de kinderen!

Er was ook regelmatig vertier in de kantine savonds voor jong en oud!

Onze kinderen waren ook helemaal weg van de visvijver.

Het zwembad vond onze oudste dochter ook helemaal geweldig ondanks dat het af en toe slecht weer was.

Verder is het personeel van de camping super vriendelijk.

Het eten in de kantine zou mischien iets meer varriatie mogen krijgen.

Sanitair zag er goed en verzorgd uit.

In de omgeving ook meerdere beziengswaardigheden, Dus kortom genoeg te doen.

Wij hebben ons er prima vermaakt de drie weken die we er zaten.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang des Haizes in La Haye du Puits, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang des Haizes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.