Camping L'Etang des Haizes

Camping L'Etang des Haizes
8,6

Omschrijving
Op de plattegrond van Camping L'Etang des Haizes is zichtbaar dat het een kleine camping met ruime plekken is. Grote pluspunten zijn de Nederlandse animatie, het zwembad en de visvijver. De camping ligt in een levendige omgeving met veel stranden en is nog niet overspoeld met toeristen. Stap in de geschiedenis van WOII in Normandië.
Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

95 reviews over Camping L'Etang des Haizes in het Nederlands

Mooie camping, goede uitgangsbasis.

Ingrid
25-7-2014

De camping heeft zeer mooie plaatsen. De eigenaren en werknemers zijn erg vriendelijk. Het sanitair is goed en schoon. Brood kan men de dag van te voren bestellen. Er is een ZEER klein winkeltje, maar in de omgeving ligt een grote Intermarche.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie camping, proper. Gezellig stadje

Rina Adams
24-8-2013

Mooie fietsroutes in nabijheid camping, op oude heraangelegde spoorwegbedding

Gereisd met partner in augustus 2013

leuke rustige caming

Mariska
8-8-2013

De visvijver vol met karpers is de hoofdattractie. Plaatsen aan de vijver zijn niet al te groot omdat er vaak een boom redelijk onhandig op staat. Onze zoon(10 jr) heeft zich niet verveeld maar voor de oudste (14 jr) was het lastiger. 's avonds heerst er v.a. 23.00u absolute rust. Heerlijk, maar pubers willen dan nog wel wat doen! De animatie is steeds hetzelfde met veelal voetbal en waterpolo. Voor onze jongens helemaal goed maar het kan creatiever. De franse jongen van het animatieteam probeert er echt wat van te maken maar de ned. jongen niet echt. Het sanitair is niet je van het voor 4 sterren. Verouderd, losse prullenbak, toiletpapier op de gang, los zeeppompje en een handdoek voor algemeen gebruik, vieze deurklinken de hele periode!! Douchen voor het donker wordt want de verlichting is minimaal. Het is aan de prijzige kant (€ 47,50 per nacht voor plaats aan de vijver, 2 kids en hond) dus het sanitair mag echt beter. Al met al vinden onze kinderen het wel voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie camping

Karen
3-8-2013

Prachtig mooi aangelegde camping met een ideale ligging tov allerlei bezienswaardigheden. Ruime plaatsen, perfect schoon hetzij wat verouderd sanitair, grote visvijver en mooi zwembad. Het restaurant mag geen naam hebben, het is een verouderde bar waar je patat en soms een magnetronhamburger kunt krijgen die wel met veel liefde wordt klaargemaakt. Genoeg lekkere eetgelegenheden in de buurt. Voor kleine kinderen veel spelmogelijkheden en 2 keer per dag animatie maar de animatie voor de grotere kinderen stelde niks voor. Dat lag misschien dit jaar ook aan de jongen die het moest organiseren en zelf tot diep in de nacht druk bezig was met de meisjes op de camping. Desalniettemin vermaakte onze zoon van bijna 12 zich uitstekend met andere kinderen: tafeltennis, voetbal, verstoppertje, zwemmen, vissen, badminton etc. Wij komen zeker nog eens terug want we hebben nog zoveel niet gezien.....daar was het weer te mooi voor.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Leuke camping met ruime plaatsen

R.Sietsma
2-8-2013

Prima vakantie gehad hier. Weer was ook erg goed.

Camping heeft erg ruime plaatsen. Sanitair is al wat ouder, maar wordt erg goed schoongehouden.Dorpje heeft een leuke markt op woensdag en er zijn 3 supermarkten op zeer korte afstand.

De bezienswaardigheden zijn over het algemeen op rijdbare afstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Geweldige rustige en zeer nette camping

Bennie de Jonge
22-7-2013

Hele fijne camping met uitzonderlijk vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2013

Leuke camping

kathleen dejaeghere
4-8-2012

Voor het tweede jaar op rij zijn we naar deze camping geweest en we hebben terug een super vakantie beleefd.

Het sanitair is ietsje verouderd maar heel,heel proper.Er wordt zeker 4 x per dag proper gemaakt.

De plaatsen zijn ruim en heel verzorgt.We stonden aan de vijver en onze 2 jongens van 10 j. en 12 j. zaten van 's morgens vroeg te vissen.Ze hadden geen ervaring met vissen maar hadden toch ruim 40 vissen bovengehaald.

Onze dochter van 6 j. heeft ook de tijd van haar leven gehad in het verwarmde zwembad met glijbanen,de vlaams animatrice was ook heel leuk.

Je hebt er ook een voetbalveld,een heus speelbos,een mooi speeltuintje en bij slecht weer heb je nog de ping-pong hal met 3 ping-pong tafels.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Het is er rustig en stil.

Ik zou de camping aan iedereen aanbevelen zeker aan gezinnen met kinderen rond de 10 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

kleinschalige camping met persoonlijk contakt , personeel weet wie je bent en geeft je een welkom gevoel. leuke kleine speelplaats, mooie nette mobilhomes.

super mooie vakantie gehad en komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

fantastische camping

fam. van oort
25-7-2012

een verzorgde, groene camping. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ondanks het tegenvallende weer hebben we ons geen seconde verveeld. Er is een verwarmd zwembad, een visvijver met 'joekels' van vissen, een schuur met tafeltennistafels en een actief animatieteam, ook in het Nederlands! Geen wonder dus, dat onze kinderen van 7 en 12 jaar niet naar huis wilden. Onze stacaravan (Maldive) was prima, het stond op een ruim perceel door hagen afgezet voor meer privacy. Voor tieners heeft deze camping niet veel te bieden en het restaurant op de camping is matig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Gezinscamping

bridgetvh
18-10-2011

Kleine gezellige gezinscamping.

De mobilehome's en de kampeerplekken waren zeer mooi aangelegd en goed verzorgd, het zwembad en de camping is schoon en netjes en wel 4* waard. Ook de vriendelijkheid en de service van het personeel is top!

Het restaurant en het sanitair misschien niet, dat is aan een verbouwing/opknapbeurt toe.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang des Haizes in La Haye du Puits, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang des Haizes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.