Camping L'Etang des Haizes

Camping L'Etang des Haizes
8,6

Omschrijving
Op de plattegrond van Camping L'Etang des Haizes is zichtbaar dat het een kleine camping met ruime plekken is. Grote pluspunten zijn de Nederlandse animatie, het zwembad en de visvijver. De camping ligt in een levendige omgeving met veel stranden en is nog niet overspoeld met toeristen. Stap in de geschiedenis van WOII in Normandië.

95 reviews over Camping L'Etang des Haizes in het Nederlands

Prima camping!

Brouwers
27-8-2015

Ruim 2,5 week naar volle tevredenheid verbleven op L'Etang des Haizes. De camping wordt keurig onderhouden en het sanitair is schoon. La Haye du Puits ligt op loopafstand en daar kun je eigenlijk alle winkeltjes vinden die je nodig hebt, inclusief een Intermarche en Aldi.

Pluspunten camping:

+ Ruime plaatsen

+ Schoon sanitair

+ Leuk zwembad

+ Vriendelijk personeel

+ Goede uitvalsbasis voor zowel D-Day bezichtigingen als richting kust en natuur

Verbeterpunten camping:

- WIFI is niet gratis, voor vier uur gebruik betaal je € 2,- of voor 30 uur gebruik € 10,-. Het bereik is echter zeer wisselend

- De douches zijn gratis, maar je moet continue een knop ingedrukt houden. Dit draagt niet bij aan het douchegenot

- In de 2,5 week dat wij er waren herhaalde het animatieprogramma zich wekelijks.

Wat ons betreft wegen de pluspunten zeer zeker op tegen de verbeterpunten en we kunnen deze camping dan ook prima aanbevelen.

De populatie is met name Engels, Nederlands, Frans.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Super mooie en schone camping

J. Van der Hoeff
4-8-2015

Een mooi camping met ruime plaatsen. Veel privacy op de plek. Zeer schone washokken, waar ze meerdere keren per dag doorheen liepen, zelfs de eigenaar, om schoon te houden. Leuke visvijver. Mooie omgeving en stranden. Weer viel wat tegen, maar dat kon je verwachten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie rustige camping

Jan-Anne
19-7-2015

de eerste weken van juli in een mobilehome gezeten: schoon en voorzien van grote veranda. Mooie, verzorgde camping, veel groen. Gemoedelijke sfeer, personeel zeer behulpzaam. Schoon zwembad met een paar glijbanen. Supermarkt en dorpje op zeer korte afstand, evenals diverse stranden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijke camping in Normandie

famvandaatselaar
17-9-2014

Deze camping is zeer netjes verzorgd en alles is goed schoon, wij hebben 2 weken in een mobile home gezeten en dat was voor ons als tentkampeerders een luxe. Alles zag er prima uit, mooi, schoon en alles bij de hand. Voor tent of caravan-kampeerders ook een prima camping, grote plaatsen en prima sanitair. in de omgeving is genoeg te doen, de camping ligt zeer centraal gelegen om alle invasiestranden etc. te bezoeken. De camping eigenaren zijn echt heel vriendelijk, het restaurantje stelt niet heel veel voor, al is het wel heel gezellig en de friet is prima te eten, in het stadje (op loopafstand) zitten genoeg eetgelegenheden. S`morgens heerlijk vers brood op de camping, Voor de kinderen (de onze:11-13-16) is er veel te doen, voetbal/pingpongtoernooi, boogschieten, jong en oud, iedereen doet met elkaar mee en natuurlijk lekker zwemmen en vissen.Wij hebben gelukkig ook getroffen met het weer en een super vakantie gehad! Deze camping is voor een bezoek aan Normandie echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Voor de derde maal genoten!!

Fam v.d. Hout
25-8-2014

Wij zijn hier voor het derde jaar terug geweest met onze kids (inmiddels 10 en 13). Camping nog steeds goed onderhouden en ook het sanitair is altijd schoon.

Onze kinderen hebben zich wederom uitstekend vermaakt, vooral met alle sportactiviteiten: 3 x in de week voetbaltoernooi, 1x in de week pingpong toernooi, waterpolo enz. Camping beschikt over fijne grote kampeerplaatsen. Een van de hoofdattracties is het vismeer met grote karpers waar je regelmatig wat vangt.

Voor ons en onze kinderen is dit een ideale camping, niet al te groot, lekker gemoedelijk, schoon en voor de kinderen voldoende sportactiviteiten. Als je grotere kinderen hebt met behoefte aan disco en veel faciliteiten dan zit je hier wellicht wat minder op je plek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Een mooie camping

Reebeen
16-8-2014

We verbleven hier 4 nachten. Het is een rustige camping met veel groen. Voornamelijk Engelsen en Nederlanders. Veel plaatsen hebben schaduw maar even zoveel hebben geen schaduw. Personeel is zeer vriendelijk en de toiletgebouwen worden 2 of 3 keer per dag schoongemaakt met een glimlach. Er is een mooi zwembad maar met een short mag je hier niet zwemmen, dus neem een 'echte' zwembroek mee. Op 15 minuten rijden is er een strand waar je heerlijk kunt wandelen en uitwaaien. Als je de omgeving wilt bezoeken moet je rekening houden met minimaal 30/40 minuten autorijden. Wifi is slecht als je ver (> 75 meter) van het restaurant zit. Je kunt iedere dag vers brood bestellen. Echt eten kun je beter zelf verzorgen of een goed restaurant opzoeken. Ze hebben weinig keus, friet met worst of een broodje hamburger. Volgens mij ook niet echt hierop gericht, jammer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Rustige, gemoedelijke camping

annemarievanderbent
10-8-2014

De camping is rustig en gemoedelijk. Voor de kinderen (die van ons in de leeftijd van 2 - 8) is er voldoende te doen. Heel leuke kidsclub, mooi zwembad, visvijver en speeltuintjes. We hadden een mooie ruime stacaravan. Het winkeltje en het restaurant is niet heel veel, maar goed, de supermarkt zit vlakbij. Het gebied is wel een beetje stil. Op een half uurtje rijden zit genoeg, maar 's avonds loop je niet gemakkelijk even naar een stadje of voor een etentje. Maar, we hebben een heerlijke vakantie gehad. De kinderen hebben we niet gezien. En heel vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Gezellige, rustige camping, aanrader!

stamfam
10-8-2014

Een prachtige camping met mooie ruime plaatsen, heel gevarieerd. Vriendelijk personeel die heel veel tips hebben over de omgeving die niet in boekjes staan. Alle bezienswaardigheden liggen op een acceptabele rij afstand.

Mooi zwembad en de visvijver met veel vis geeft veel plezier.

Het sanitair is schoon, maar wel verouderd, nadelig dat alles open is aan de bovenkant en je daardoor douches, wc's en afwasruimte in een ruimte hebt... Douches zijn wel lekker warm en een goede harde straal. Voordat je naar de wc gaat moet je bepalen hoeveel papier je gaat gebruiken, want voor alle wc's hangen 2 gemeenschappelijke rollen papier ;)

Het restaurant stelt niets voor, patat met een opgewarmd worstje verder niet veel bijzonders.

De animatie is eenvoudig en echt voor kinderen t/m 12 jaar. Onze kinderen hebben zich heel erg goed vermaakt zonder en met de animatie.

Wij zouden een week blijven, maar hebben tot grote vreugde vd kids een week bijgeboekt, dat had ook te maken met het prachtige weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijke niet te grote camping

Ge
10-8-2014

Goede basis om de invasiestranden te bezoeken.

Prachtig gelegen, zeker als je van vissen houdt.

Jammer van het zwembroekenbeleid op het zwembad (geen short)

Qua eten niet veel bijzonders, een snack hebben ze wel.

Animatie is oke. Kinderen vermaken zich prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Aanrader

smeikelboom
10-8-2014

Prachtige camping, veel groen. Prettige sfeer.Zowel (sta)caravans als tenten. Voornamelijk Nederlanders en Britten. Sanitair wordt zeer goed schoongehouden. Voldoende douches. Vriendelijk personeel. Mooi zwembad met glijbaan. Visvijver die haast overloopt van de karpers. Wij hadden een mooie kampeerplaats. Van te voren hadden we expliciet om schaduw gevraagd en daar was rekening mee gehouden. Niet alle plekken hebben evenveel schaduw. Speeltuin is vernieuwd. Er werd in eerdere beoordelingen gezegd dat er niets te doen is in de buurt. Dat is niet waar. De camping ligt 15 minuten met de auto van een mooi strand. Er zijn mooie uitstapjes te doen. Ook voor kinderen. Hiervoor moet je wel een klein uurtje in de auto zitten. De camping heeft veel informatiebrochures. Al met al hadden wij hier een hele fijne vakantie. Kinderen in basisschoolleeftijd. Er was een Nederlandstalig animatieteam. Voor pubers is hier minder te beleven!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang des Haizes in La Haye du Puits, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang des Haizes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.