Camping L'Etang des Haizes

Camping L'Etang des Haizes
8,6

Omschrijving
Op de plattegrond van Camping L'Etang des Haizes is zichtbaar dat het een kleine camping met ruime plekken is. Grote pluspunten zijn de Nederlandse animatie, het zwembad en de visvijver. De camping ligt in een levendige omgeving met veel stranden en is nog niet overspoeld met toeristen. Stap in de geschiedenis van WOII in Normandië.

34 reviews over Camping L'Etang des Haizes in het Nederlands

Deze camping is een echte aanrader!

Miron,
13-8-2018

Er was een vriendelijk ontvangst bij de receptie. We kregen meteen een korte rondleiding en werden toen begeleid naar ons chalet, Cahiti. Dit chaletje staat op een apart gedeelte, geschakeld aan de gewone camping. Hier stonden maar vier chaletjes en geen tenten. De rust was heerlijk. Mijn dochter (8) hoefde maar 2 minuten te lopen of ze was al bij het "centrum" van de camping. De animatie (Bregje, Merel en Lotte) waren enorm leuk. Mijn meisje heeft zich hier erg mee geamuseerd, dat ze Nederlands spraken was erg fijn. De camping zag er heel erg verzorgd uit. Het zwembad buiten was groot genoeg en fijn. Het binnenzwembad waar wij gebruik van mochten maken omdat we op het andere gedeelte stonden was klein, maar prima om je even te vermaken. Sanitair schijn ook goed te zijn. Jammer wel dat er geen restaurantje aan vastzit om 's avonds nog een hapje te kunnen eten. Afstanden naar bezienswaardigheden is wel best ver.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke sfeervolle camping!

Fam. van Doorn,
11-8-2018

Enorm leuke vakantie gehad op l'Etang des Haizes! Een mooie, sfeervolle niet al té grote camping. Met hele ruime kampeerplekken. Het sanitair was netjes schoon. Douches lekker warm. Heel vriendelijk personeel! Een brandschoon en mooi zwembad! Onze kinderen vonden de visvijver geweldig! Je gooit de hengel er in en je hebt beet.( Wat mijn man weer iets te weinig uitdaging vond ..) Maar wij hebben vooral enorm genoten op deze camping. Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie, nette, kleinschalige camping

Smidt,
9-8-2018

Mooie, kleinschalige camping. Netjes, rustig en overzichtelijk. Zeer vriendelijk personeel. Animatie voor de kinderen van Camping Kids, ook Nederlands talig.

Voor de ouders kinderen worden er leuke dingen georganiseerd.

Wij waren hier met 3 jongens van 10, 7 en 3.

Er is geen winkeltje op de camping, maar er is een plaatsje op loopafstand en een grote supermarkt op nog geen 10 minuten rijden.

Restaurant op de camping stelt niet zo veel voor.

Wel kun he voor elke ochtend lekkere broodjes bestellen.

Zwembad is ook leuk. Klein apart gedeelte voor peuters.

Speeltoestellen zijn wel aan een opknapbeurtje toe. Niet heel veel speeltuintjes voor de jongsten.

Mooie bezienswaardigheden in de omgeving. Veel te zien!

Wij zouden deze camping zeker aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Erg netjes

Kleinman,
26-7-2018

Nette camping met ruime plaatsen en schone faciliteiten. Aardige en behulpzame medewerkers die je zowel in het Frans & Engels te woord kunnen staan. Ook Nederlandstalige mensen werkzaam.

Klein maar leuk zwembad met glijbanen. Eetgelegenheid kunnen we niets over zeggen, hebben hier geen gebruik van gemaakt.

Ligging van de landingsstranden is circa 35 minuten en goed te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne camping alleen het weer viel tegen helaas

Wilbert der Kinderen,
6-11-2017

Leuke eigenaar en fijn personeel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Als een 11 zou kunnen dan had ik m gegeven

Edwin,
24-8-2017

Echt een supercamping,megaschoon,en leuk personeel.

Je kon niet in het sanitairgebouw komen of er was iemand aan het poetsen,echt superschoon.

Een pracht van een visvijver(ik geef niks om vissen,maar vanaf nu wel!!),zeker voor kinderen een mooie inteoductie in het vissen.

Hele grote plaatsen,waarbij je je voorkeur kunt aangeven.

Dichtbij de d-day stranden,en vele dagjes uit.

Ook de markt in la haye de puits op woensdagochtend is zeker de mooite waard om te bezoeken.

Wij hebben twee fantastische weken gehad hier,en komen zeker terug.

Ook de eigenaren hebben altijd een woordje klaar voor iedereen,en maken het voor iedereen een echte vakantie.

Prijzen vallen reuze mee,had alleen wel wat meer te eten willen zien op de kaart...zekers als je gezellig op het terras zit,maar dat is meer voor de ideenbus dan dat het een minpunt zou zijn.

Iedereen daar....bedankt!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke gemoedelijke camping

Marc Bolscher
4-2-2017

Leuke gemoedelijke camping met vriendelijke mensen en een leuk zwembad met glijbaan. Mooie ruime plekken. Een iets groter voetbalveld was helemaal geweldig geweest voor mijn kinderen. De vijver is een echte attractie als je van vissen houdt. Nog nooit zoveel karpers gevangen. Als we nog een keer naar Normandië gaan komen we hier zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie rustige camping

Jan-Anne
19-7-2015

de eerste weken van juli in een mobilehome gezeten: schoon en voorzien van grote veranda. Mooie, verzorgde camping, veel groen. Gemoedelijke sfeer, personeel zeer behulpzaam. Schoon zwembad met een paar glijbanen. Supermarkt en dorpje op zeer korte afstand, evenals diverse stranden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijke camping in Normandie

famvandaatselaar
17-9-2014

Deze camping is zeer netjes verzorgd en alles is goed schoon, wij hebben 2 weken in een mobile home gezeten en dat was voor ons als tentkampeerders een luxe. Alles zag er prima uit, mooi, schoon en alles bij de hand. Voor tent of caravan-kampeerders ook een prima camping, grote plaatsen en prima sanitair. in de omgeving is genoeg te doen, de camping ligt zeer centraal gelegen om alle invasiestranden etc. te bezoeken. De camping eigenaren zijn echt heel vriendelijk, het restaurantje stelt niet heel veel voor, al is het wel heel gezellig en de friet is prima te eten, in het stadje (op loopafstand) zitten genoeg eetgelegenheden. S`morgens heerlijk vers brood op de camping, Voor de kinderen (de onze:11-13-16) is er veel te doen, voetbal/pingpongtoernooi, boogschieten, jong en oud, iedereen doet met elkaar mee en natuurlijk lekker zwemmen en vissen.Wij hebben gelukkig ook getroffen met het weer en een super vakantie gehad! Deze camping is voor een bezoek aan Normandie echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Een mooie camping

Reebeen
16-8-2014

We verbleven hier 4 nachten. Het is een rustige camping met veel groen. Voornamelijk Engelsen en Nederlanders. Veel plaatsen hebben schaduw maar even zoveel hebben geen schaduw. Personeel is zeer vriendelijk en de toiletgebouwen worden 2 of 3 keer per dag schoongemaakt met een glimlach. Er is een mooi zwembad maar met een short mag je hier niet zwemmen, dus neem een 'echte' zwembroek mee. Op 15 minuten rijden is er een strand waar je heerlijk kunt wandelen en uitwaaien. Als je de omgeving wilt bezoeken moet je rekening houden met minimaal 30/40 minuten autorijden. Wifi is slecht als je ver (> 75 meter) van het restaurant zit. Je kunt iedere dag vers brood bestellen. Echt eten kun je beter zelf verzorgen of een goed restaurant opzoeken. Ze hebben weinig keus, friet met worst of een broodje hamburger. Volgens mij ook niet echt hierop gericht, jammer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang des Haizes in La Haye du Puits, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang des Haizes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.