Camping L'Etang des Haizes

Camping L'Etang des Haizes
8,6

Omschrijving
Op de plattegrond van Camping L'Etang des Haizes is zichtbaar dat het een kleine camping met ruime plekken is. Grote pluspunten zijn de Nederlandse animatie, het zwembad en de visvijver. De camping ligt in een levendige omgeving met veel stranden en is nog niet overspoeld met toeristen. Stap in de geschiedenis van WOII in Normandië.

12 reviews over Camping L'Etang des Haizes in het Nederlands

mooie ruime plaatsenschoom

nagtegaal,
2-9-2017

Schoon sanitair ruime plaatsen leuk zwembad mooie

omgeving en een visvijver met veel vis

Gereisd met partner in augustus 2017

Perfect onderhouden camping in goed gedeelte van Normandië. Uitvalbasis voor alle uitstapjes. Ruimte voor tenten en caravans, maar ook aparte huurtenten beschikbaar. Mooi zwembad. Receptie met Nederlandse stagiaire. Broodjes te koop. Eetgelegenheid en bar. In de zomervakantie animatie. Grote vijver voor visliefhebbers.

Het sanitair is erg schoon maar ietwat verouderd. Als het niet druk is word er 1 afgesloten.

Gereisd met partner in juni 2016

zeer mooie en ook rustige camping

jos van westen
27-6-2016

Zeer goed onderhouden camping alwaar wij in een huurcaravan verbleven. Ook die was heel erg netjes. Wij werden in het Nederlands te woord gestaan (vriendelijke stagiaire) De eigenaren zijn zeer vriendelijk en ook zeer behulpzaam. (heb zelfs een slijptol van hun kunnen lenen omdat de sleutel van ons hangslot afbrak). Wil je fietsen, ga er dan vanuit dat je een mountainbike of racefiets meeneemt en plan je routes goed want er wordt gewoon langs 110 km/u wegen gefietst. Voor gewone fietsen is de streek minder geschikt. Voor wat betreft de omgeving, hou je van rust en een prachtige omgeving in een zeer rustig deel van Normandie is deze camping een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooie camping, proper. Gezellig stadje

Rina Adams
24-8-2013

Mooie fietsroutes in nabijheid camping, op oude heraangelegde spoorwegbedding

Gereisd met partner in augustus 2013

Geweldige rustige en zeer nette camping

Bennie de Jonge
22-7-2013

Hele fijne camping met uitzonderlijk vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2013

Gezinscamping

bridgetvh
18-10-2011

Kleine gezellige gezinscamping.

De mobilehome's en de kampeerplekken waren zeer mooi aangelegd en goed verzorgd, het zwembad en de camping is schoon en netjes en wel 4* waard. Ook de vriendelijkheid en de service van het personeel is top!

Het restaurant en het sanitair misschien niet, dat is aan een verbouwing/opknapbeurt toe.

Gereisd met partner in juni 2011

super camping voor een top prijs

T ten Have
24-7-2011

Na enkele keren in italie en kroatie te hebben gekampeerd, was dit onze eerste kennismaking met frankrijk.

Bij het ontvangst werdt er niet om een paspoort o.i.d. gevraagd maar werden we gelijk naar onze mooie ruime plek gebracht!

Dit voelde gelijk stukken vriendelijker dan dat we gewend waren in andere landen.

Je ben in normandie afhankelijk van de weergoden maar los gezien hiervan is de dit de perfecte camping om normandie en zijn vele bezienswaardigheden te bekennen!!!

Gereisd met partner in juli 2011

Geweldig genoten!

Renate
30-5-2011

Wat een leuke camping! Eigenaar van de camping dacht ook goed mee in activiteiten die we konden doen. Wij waren begin Mei op de camping dus is het lastig om uitstapjes tedoen, dit omdat veel bezienswaardigheden nog dicht zijn. We zijn naar Aligator Bay geweest en dezelfde dag ook bij le mont daint micheal geweest en dat geweldig! Op de camping hadden we elke morgen en avond mama eend met haar kroost op bezoek(we stonden aan een visvijver op de camping) We hebben die zelfde dag nog een brood gekocht om dat te voeren. Nadeel van de douches is dat er een waterstop op zit en dat die, als je geluk hebt 30 sec water geeft. Maar dat was ook het enige wat een beetje tegen viel. Plekjes zijn mooi en groot, camping ligt er mooi en verzorgt bij! Wij zullen zeker nog eens terug komen!

Gereisd met partner in mei 2011

Mooie en verzorgde camping, maar ....

Cleiren Ludo
15-9-2010

Mooie en onderhouden camping. Jammer dat de bazen in het naseizoen geen moeite doen om "brood op bestelling" te regelen. Resultaat dat zo'n 30-tal kampeerders elke dag naar dorp moeten. Kan zeker beter. WiFi veel te duur : 4 euros per uur. Sanitair ook wel wat gedateerd. Ik denk voor "vissers" zeer goed.

Gereisd met partner in augustus 2010

Een echte aanrader

h. van hedel
27-6-2010

In juni 2010 zijn we er twee weken geweest. Mobile home gehuurd .

Het is een pracht camping en zeer goed onderhouden. Verdiend de 4 sterren wel.

Zeer vriendelijk personeel. Wel een zeer beperkt aanbod in het restaurant.

Omgeving is prachtig met veel restaurants waar je lekker kunt eten.

We hebben daar een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in juni 2010

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang des Haizes in La Haye du Puits, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang des Haizes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.