Camping L'Etang des Haizes

Camping L'Etang des Haizes
8,6

11 tips over Camping L'Etang des Haizes

H. Mandemaker, 24-12-2018

In la Hayes du puits zitten 5 restaurants dus wat dat betreft is er voor elk wat wils.

Dus hoef je geen kleffe hamburgers op de camping te eten .

Arjen, 27-8-2015
Bezoek St Mont Michel in de avonduren, wanneer je er vlak voor zonsondergang aankomt en de avond daar doorbrengt is het echt een sprookje. Tip: neem wat te drinken mee. Vanaf L'Etang des Haizes is het ruim 1,5 uur rijden met de auto, maar absoluut de moeite waard.
Jan-Anne, 19-7-2015
Cap de Carteret, strandje bij de vuurtoren. Mooi en schoon strand. Dagje Cherbourg, Cite de la Mer.

famvandaatselaar, 17-9-2014
La Pakepi: een pizza/kebab restaurantje in la haye du puits, super lekker.
Fam v.d. Hout, 25-8-2014
St. Mere Eglise en St. Mont Michel. Maar ook de stranden van Omaha en Utah beach. En daarnaast zijn de diverse stranden geweldig om te bezoeken. Prachtig om het grote verschil tussen eb en vloed te zien.
Reebeen, 16-8-2014
Wifi bereik verbeteren zodat je ook echt op de gehele camping goed wifi bereik hebt.

annemarievanderbent, 10-8-2014
La cité de Mer in Cherbourg is echt een aanrader!
stamfam, 10-8-2014

Cap de Carteret heeft een prachtig ruim strand met mooie rotsen waar veel zeehonden zwemmen.

Brood en evt. krant in het dorp kopen, de helft goedkoper dan op de camping en op de camping moet je een dag van te voren reserveren

tineke, 28-7-2012

denneville, parkeren bij het strand, ( gratis!!!!!)

rij eens naar het noorden , mooie ruige rotsstranden

fam. van oort, 25-7-2012
Het Amerikaanse kerkhof met museum aan Omaha beach is zeker de moeite waard. Bezoek ook Pointe du Hoc, indrukwekkend! Een bezoek aan Mont St Michel is goed te combineren met de krokodillenfarm er vlakbij, trek er de hele dag voor uit!