Camping L'Etang des Haizes ****

Review geschreven door Mariska

leuke rustige caming

Mariska,
8-8-2013

De visvijver vol met karpers is de hoofdattractie. Plaatsen aan de vijver zijn niet al te groot omdat er vaak een boom redelijk onhandig op staat. Onze zoon(10 jr) heeft zich niet verveeld maar voor de oudste (14 jr) was het lastiger. 's avonds heerst er v.a. 23.00u absolute rust. Heerlijk, maar pubers willen dan nog wel wat doen! De animatie is steeds hetzelfde met veelal voetbal en waterpolo. Voor onze jongens helemaal goed maar het kan creatiever. De franse jongen van het animatieteam probeert er echt wat van te maken maar de ned. jongen niet echt. Het sanitair is niet je van het voor 4 sterren. Verouderd, losse prullenbak, toiletpapier op de gang, los zeeppompje en een handdoek voor algemeen gebruik, vieze deurklinken de hele periode!! Douchen voor het donker wordt want de verlichting is minimaal. Het is aan de prijzige kant (€ 47,50 per nacht voor plaats aan de vijver, 2 kids en hond) dus het sanitair mag echt beter. Al met al vinden onze kinderen het wel voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013
Volgende reviewVolgende