Camping L'Etang des Haizes ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door kathleen dejaeghere

Leuke camping

kathleen dejaeghere,
4-8-2012

Voor het tweede jaar op rij zijn we naar deze camping geweest en we hebben terug een super vakantie beleefd.

Het sanitair is ietsje verouderd maar heel,heel proper.Er wordt zeker 4 x per dag proper gemaakt.

De plaatsen zijn ruim en heel verzorgt.We stonden aan de vijver en onze 2 jongens van 10 j. en 12 j. zaten van 's morgens vroeg te vissen.Ze hadden geen ervaring met vissen maar hadden toch ruim 40 vissen bovengehaald.

Onze dochter van 6 j. heeft ook de tijd van haar leven gehad in het verwarmde zwembad met glijbanen,de vlaams animatrice was ook heel leuk.

Je hebt er ook een voetbalveld,een heus speelbos,een mooi speeltuintje en bij slecht weer heb je nog de ping-pong hal met 3 ping-pong tafels.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Het is er rustig en stil.

Ik zou de camping aan iedereen aanbevelen zeker aan gezinnen met kinderen rond de 10 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Volgende reviewVolgende