Camping L'Etang des Haizes ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door fam. van oort

fantastische camping

fam. van oort,
25-7-2012

een verzorgde, groene camping. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ondanks het tegenvallende weer hebben we ons geen seconde verveeld. Er is een verwarmd zwembad, een visvijver met 'joekels' van vissen, een schuur met tafeltennistafels en een actief animatieteam, ook in het Nederlands! Geen wonder dus, dat onze kinderen van 7 en 12 jaar niet naar huis wilden. Onze stacaravan (Maldive) was prima, het stond op een ruim perceel door hagen afgezet voor meer privacy. Voor tieners heeft deze camping niet veel te bieden en het restaurant op de camping is matig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012