Camping L'Etang des Haizes ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Bernadette

Een leuke, vriendelijke en schone camping

Bernadette,
24-8-2018

Het is een niet al te grote camping met mooie ruime plekken, die met begroeiing van elkaar gescheiden zijn. Vriendelijk personeel, leuke animatie die in het Nederlands is. Het viel ons op dat er ook best wat oudere jeugd verbleef op de camping. Sanitair word 3 á 4 keer per dag schoon gemaakt. Er werd ook goed gecontroleerd dat het sanitair gebouw schoon werd achtergelaten, als ze aan het schoonmaken waren en je deze verliet. Enige nadeel vond ik, was dat sanitair voor dames en heren niet gescheiden is en dat het toiletpapier buiten de toiletten hing (wel in het sanitair gebouw). Ook bij het achterste sanitair gebouw waren geen wc brillen aanwezig op de potten (voor wel). Verder was er op de camping zelf geen vuil op de grond te vinden. 1 x per week op woensdagavond wordt er een bbq geregeld waar je deel aan kan nemen tegen betaling. Goede uitvalplek voor een bezoek aan de Invasie stranden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018