Camping L'Etang des Haizes ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Miron

Deze camping is een echte aanrader!

Miron,
13-8-2018

Er was een vriendelijk ontvangst bij de receptie. We kregen meteen een korte rondleiding en werden toen begeleid naar ons chalet, Cahiti. Dit chaletje staat op een apart gedeelte, geschakeld aan de gewone camping. Hier stonden maar vier chaletjes en geen tenten. De rust was heerlijk. Mijn dochter (8) hoefde maar 2 minuten te lopen of ze was al bij het "centrum" van de camping. De animatie (Bregje, Merel en Lotte) waren enorm leuk. Mijn meisje heeft zich hier erg mee geamuseerd, dat ze Nederlands spraken was erg fijn. De camping zag er heel erg verzorgd uit. Het zwembad buiten was groot genoeg en fijn. Het binnenzwembad waar wij gebruik van mochten maken omdat we op het andere gedeelte stonden was klein, maar prima om je even te vermaken. Sanitair schijn ook goed te zijn. Jammer wel dat er geen restaurantje aan vastzit om 's avonds nog een hapje te kunnen eten. Afstanden naar bezienswaardigheden is wel best ver.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018