Camping L'Etang des Haizes ****

Review geschreven door André

Prima, niet bijzonder.

André,
13-8-2018

Prima camping, maar ook niet meer dan dat. Zeer schoon sanitair en vriendelijk personeel. Wij vonden de kampeerplekken over het algemeen zeer krap, maar ook wel ruime plekken gezien. Het zwembad was fijn, maar bij mooi weer aan de krappe kant en op de foto's van de site zag het er aantrekkelijker uit dan dat het in werkelijkheid is. Maar dat is niet alleen op deze camping zo. Het eten op de camping vond ik echt gênant. Een oneetbare magnetronhamburger voor E4,50 en slappe, taaie frietjes. Magnetronpizza was ook geen succes. Dit snap ik dan weer niet; zet iemand neer die een beetje kan koken en maak simpele en lekkere maaltijden. Aantrekkelijke omgeving, welke nog niet echt overspoeld wordt door toeristen (had ik het gevoel). Er was genoeg te doen op redelijke afstand; Cap Carteret met naastgelegen mooi strand, Portbail en Nez de Jobourg. Er is ook een prima klimpark op 10 minuten rijden. Omgeving voor nog eens, dan op andere camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018