Camping L'Etang des Haizes

8,6

12 reacties Camping L'Etang des Haizes

zwemshorts toegestaan?

Debbie, 30-1-2019
Weet iemand of in het zwembad zwemshorts zijn toegestaan?

reservering

Kim, 16-4-2018
Is er iemand die via de site van de camping zelf heeft gereserveerd (dus NIET via een touroperator zoals vacansoleil oid) en wat zijn de ervaringen daar mee??
2 reacties

Kinderanimatie

Brecht, 28-9-2017
Is de kinderanimatie echt pas vanaf 6 jaar? Onze zoon is dan net 5 jaar en is echt een animatiekind. Als ze hier heel streng in zijn, zoeken we namelijk wat anders, waar hij wel mee kan doen met de kinderanimatie.

Visvijver

Marc Bolscher, 23-7-2016
Waarmee (aas) kun je het beste vissen op de karpers in de visvijver ?

d day stranden

Saskia , 29-1-2015
Graag zou ik willen weten hoeveel kilometer deze camping van de d day stranden af is

Dekbedden of dekens?

Daatsje, 10-7-2014

Wie kan mij vertellen of er in de mobile home`s dekbedden aanwezig zijn? of zijn dit dekens?

en het tweepersoonsbed heeft dit apparte dekbedden/dekens of tweepersoons? is makkelijk om rekening mee te houden met het beddengoed wat mee moet, via de camping zelf kom ik niet achter een duidelijk antwoord.

Skottelbraai

Maja Nuesink, 18-4-2014

Mag je op de camping ook bakken/koken/bbqen op de skottelbraai?

M.vr.gr. Maja Nuesink

Plattegrond camping

famvandaatselaar, 14-4-2014
Heeft er iemand toevallig een plattegrond van deze camping? waar alle plaatsen op staan bedoel ik dan, geen landkaartje.
2 reacties

Discotheek of uitgaansleven?

ronaldverh, 30-3-2013
Ik hou erg van de kust van Normandie, ben daar vroeger veel geweest maar nu ben ik vader van 3 pubers, zoon van 12 jaar en 2 dochters van 16 en 18 jaar die al uitgaan. Is er voor hun ook wat te doen? Hoeft niet perse op de camping te zijn maar bijvoorbeeld discotheek in de buurt.

zwembad

vakantieman, 10-7-2011
Is een zwemshort toegestaan??