Camping des Pommiers

Tonen op kaart

35 reviews over Camping des Pommiers

• 8Theo Rombout28-06-2013

Heerlijk ruimtelijke en rustig

Deze camping biedt enorme ruime plaatsen aan met ruim voldoende sanitair op een goed verzorgd terrein onder appelbomen. Locatie is op prettige afstand van de snelweg. Ook de kust (lees: het strand) is snel en gemakkelijk bereikbaar evenals de verschillende sfeervolle vissersplaatsjes als Isigny en Grandchamp. De beheerders zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam; op ieder verzoek wordt een passende reactie gegeven. Mevrouw spreekt zelfs goed nederlands wat af en toe wel handig is. Daarnaast verzorgt zij dagelijks de broodbestelling. De bakker is een bijzonder vakman! Om uit te eten ga je naar bovengenoemde dorpjes; deze liggen op korte afstand wat goed te doen is. Normandië is een bijzonder fraai departement waar wij zeker vaker een bezoek gaan brengen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Hennie Berendsen14-09-2012

Prima camping

Prima camping als uitvalsbasis voor Normandië (invasiestranden, D-Day musea e.d.). Zelfs Le-Mont-Saint-Micel is vanuit hier prima te bezichtigen. Uitstekende camping voor de mensen die net als wij van rust houden. 's Avonds kun je de bestelling voor de bakker opgeven en dat wordt de volgende ochtend bij je tent/caravan gebracht. Wat een service. Eigenaresse spreekt NL, FR, Eng. Sanitair is schoon, netjes. Heeft een zit- en een hurktoilet en meerdere douches. Wifi is beschikbaar, maar niet het hele terrein heeft bereik. Het is er prima vertoeven.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Familie Ordelmans27-08-2012

Fantastische Natuurcamping!!

Een fantastisch gastvriendelijke camping!! `De eigenaresse verdient alle lof! Joelle is vriendelijke en behulpzaam. Elke dag wordt het sanitair gepoetst! Alles ziet er schoon en fris uit. De kleine camping is ook schoon. Wij waren er tien dagen. Onze puberzoon verveelde zich op de camping, maar onze kleine meid heeft zich prima vermaakt. Ook is er een recreatiezaal met spelletjes, puzzels, speelgoed ed. En is hier ook alle informatie betreffende de mooie indrukwekkende omgeving te vinden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8Peter26-07-2012

Een leuke kleine SVR camping

Een camping die nog camping is. Joël spreekt zeer goed Nederlands en is zeer zorgzaam. 's Avonds komt ze langs om de broodbestelling op te nemen (direct afrekenen). Het brood ligt 's morgens onder de luifel en bij het ontbreken hiervan in de "recreatieruimte" De broodzak wordt met een wasknijper met plaatsnummer gekenmerkt. Sober maar schoon sanitair. Geen wasmachine, wel een wringer uit grootmoeders tijd. Perfect uitgangspunt voor een bezoek aan de invasiestranden.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Hans26-07-2012

Een pirma camping!

We hebben ruim twee weken op deze camping gestaan en dat was in alle opzichten een prima verblijf! Mooie kleinschalige camping, prima ruime plaatsen, goed sanitair met zelden wachtrijen, broodservice in de ochend, WiFi op de campingplaats en centraal gelegen ten opzichte van alle invasiestranden. Joëlle, de eigenaresse, spreekt heel goed Nederlands en dat is heel prettig. En samen met Fernand zal ze er alles aan doen om het je naar de zin te maken op hun camping. De volgende keer dat wij naar Normandië gaan, weten wij waar we moeten zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10Bouma27-05-2012

Perfectionisme

Alles klopt hier. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. 's morgens je bestelde brood onder de luifel! Uitstekend uitgangspunt, om invasiekust te bekijken.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Andre16-05-2012

je voelt je er thuis

Camping des Pommiers is een rustig gelegen camping. Prachtige uitvalsbasis, centraal gelegen om de bezienswaardigheden te bezoeken die te maken hebben met de invasie van 6 juni 1944. Wij hebben de stacaravan gehuurd van mevrouw Le Perruque. De stacaravan is in nieuwstaat. Helemaal compleet; tot aan toiletpapier aan toe. Het is handig dat je er gewoon Nederlands kan spreken met Joëlle, de eigenaresse van de camping. Ideaal is de broodjes service. 's Ochtends om 8 uur brengt de bakker je bestelling. (wij waren enkele dagen de enige gasten op de camping, toch bleef deze service overeind !)

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Jan04-10-2011

een dikke vette pluim

Een zeer rustige en mooie plek, zeker voor herhakling vatbaar. Was onze thuis basis voor een tour de france m.b.t. normandie. Gastvrouw en gastheer zeer vriendelijk en hollands sprekend.

een pluim voor deze accomodatie

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9Hans Beekhuis24-02-2011

Gezellige kleinschalige camping

In 2010 hebben we er 3 weken gestaan, gemoedelijk, schoon, brood werd door de gastvrouw elke morgen bij de caravan gebracht. Prachtige, rustige omgeving met indrukwekkend oorlogverleden en mooie stranden. We komen dit jaar terug, dan op door en terugreis. We verheugen ons op een weerzien. Henny

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2010

• 7linda30-08-2010

mooie uitvalbasis, maar camping beviel minder

We zijn hier vijf dagen verbleven en hebben vanaf de camping veel van de kust genoten. We waren niet erg te spreken over het sanitair, was nl niet echt schoon. En met kids in de leeftijd van 1, 5 en 7 is dat niet fijn. De eigenaresse maakt veel goed met het feit dat ze haar best doet om Nederlands te spreken en de broodservice. Maar wat de reden is dat we hier niet naar toe terug gaan is het feit dat het hele veld vol zat met muizen (we stonden op een klein veldje aan de zijkant, naast speelveld). Oppassen dat je niet viel door een muizenhol en een bezoek van de muizen (ook ´s nachts onder grondzeil) was niet fijn.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

5 tips over Camping des Pommiers

• maaikehofstee, 31-10-2013

Ga een dag naar Bajeux, prachtig stadje. parkeer bij de E. Leclerc en wandel zo het centrum in.

• allema, 21-08-2013

S'ochtends vroeg in Grandcamp-Maisy verse vis kopen die zo van de boot word aangevoerd.

• WA, 29-06-2013

Maak gebruik van de info van de camping! Wandelroutes etc. Joëele weet leuke en goede eetgelegenheden

1 vraag over Camping des Pommiers

• Job, 14-06-2019

Stortplaats voor chem.toilet

Is er op de camping ook een stortplaats voor chem.toilet? En hoe zit t met de muizen? In review van 2010 staat dat er veel muizen zijn, daarna maakt echter niemand hier meer een opmerking over = opgelost?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig