Camping des Pommiers

35 reviews over Camping des Pommiers

• 2018
    8Dineke en Cees Kröse21-09-2018

Heerlijke rustige camping.

Fijne camping, centraal gelegen v.w.b. bezienswaardigheden. Mooie kust en je kunt er heerlijk fietsen. Sanitair verouderd maar brandschoon en altijd heerlijk warm water. ( geen muntjes).Dagelijkse broodservice ook in het naseizoen, brood in alle soorten en maten en het wordt nog bij je gebracht ook. De zeer vriendelijke en Nederlands sprekende eigenaresse Joëlle, voorziet je bij aankomst van veel informatie.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 8E Dane21-08-2018

Mooie uitvalsbasis om Normandie te verkennen!

Gezellige camping, erg leuke en gemoedelijke campingeigenaren, waardoor er een prettige sfeer heerst. De camping is schoon en rustig. Qua omgeving; Dichtbij de D-day stranden en bezienswaardigheden/museums, de prachtige kustlijn, aanraders zijn pointe du hoc en omaha beach. Omaha beach is ook een mooi strand om te zwemmen. Voor een vakantie in de natuur met het strand dichtbij en veel culturele bezienswaardigheden zit je hier goed!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Fam. Brouwer17-08-2018

Heerlijk ruim en rustig.

Kleine camping. Prettige persoonlijke benadering. Een camping zonder overbodige regels waar alles gewoon goed geregeld is. Er is ruimte voor kinderen om te spelen en voor anderen om rustig te relaxen. Ook prima uitvalbasis voor bezoek aan de D-Day stranden.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Tiarda01-08-2018

Genieten!

Rustige camping met ruime plaatsen. Basic speeltoestellen voor de kinderen. Schoon sanitair. Zeer vriendelijke (Nederlands) sprekende eigenares, die 's avonds haar rondje loopt om de broodbestelling op te nemen en een gezellig praatje maakt. 's Ochtends vind je je brood naast je tent of in de recreatieruimte. Prachtige uitvalsbasis voor de invasiestranden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    9Rotteveel24-07-2017

Juweeltje in Normandië

Grote schone plaatsen, schoon toiletgebouw en niet onbelangrijk vers brood bij de caravan. Niets is teveel om te doen voor de campinggasten. Zelfs in het Nederlands. Verder dicht bij de stranden van Normandië.

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Albert18-07-2017

fijne kleine camping, dicht bij zee, rustig ook.

Goed: kleinschalig, schoon, rustig en professioneel geleid. Zeer behulpzame mensen. Minder goed: de appelboompjes geven geen schaduw

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Uitman07-07-2017

Prima eenvoudige camping, voor herhaling vatbaar.

Eenvoudig en gedateerd sanitair maar prima schoongehouden. Ruime plaatsen. Joelle komt iedere avond bij de caravan langs om de broodbestelling op te nemen. Iedere ochtend (behalve op maandag) wordt het brood bij de caravan gebracht. Camping ligt dicht bij invasiestranden. Beheerster spreekt Nederlands.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9Freddy en Jeanine ouder echtpaar uit Belgie20-09-2016

Geweldig! Uitbaters bij wie je je thuis voelt.

Niet goed ? Nou, het is geen club Med natuurlijk maar de prijs is dat ook niet. Verwacht dus geen toeters en bellen maar alles wat je nodig hebt is er en dit tegen een zachte prijsje ; de vriendschap krijg je er gratis bij. We waren er 2 maal met de camper bij het "langs rijden" en de laatste keer zijn we er speciaal van thuis uit in België met de auto heengereden om een weekje in hun chalet te toeven. Het is een rustige en "fietsbare" omgeving; je krijgt een leuk informatiepakket met kaarten enzv. We vonden het weer eens geweldig.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Bram20-09-2016

prima camping om de omgeving te bekijken

We zijn pensionado's met tour caravan. We zochten een camping in centraal Normandie om de kust en landschap te verkennen. De ontvangst was hartelijk. De Franse eigenaresse spreekt NL..We kregen bij het inschrijven een zakje te leen aangeboden met zeer uitgebreid foldermateriaal (super).van de omgeving. De standplaatsen zijn groot. Caravan kon e.v.n.t. aangekoppeld blijven. De eigenaresse (Joell) regelt dagelijks m.u.v. maandag het brood. Zij heeft een uitgebreide bestel kaart. In het dorpje zijn een paar eenvoudige winkeltjes. Maar in o.a. Grandcamp circa 5 km. zijn er uitgebreide inkoop mogelijkheden. Op dinsdag is daar een marktje. Het sanitair is wel heel eenvoudig o.a. met 1 hurk WC. Alles is wel schoon. Maar of het sanitair in juli / augustus voldoende is? WiFi was met antenne uitstekend. We hebben er 10 dagen verbleven en we hadden mooi weer en het is een prima rustige camping en zeer geschikt om dag tochtjes te maken door het mooie landschap.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Ramaekers Dré30-08-2016

Super gezellige camping met alles erop en eraan.

Goed : ligging, informatie, broodbezorging, plaatsen, gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

5 tips over Camping des Pommiers

• maaikehofstee, 31-10-2013

Ga een dag naar Bajeux, prachtig stadje. parkeer bij de E. Leclerc en wandel zo het centrum in.

• allema, 21-08-2013

S'ochtends vroeg in Grandcamp-Maisy verse vis kopen die zo van de boot word aangevoerd.

• WA, 29-06-2013

Maak gebruik van de info van de camping! Wandelroutes etc. Joëele weet leuke en goede eetgelegenheden

1 vraag over Camping des Pommiers

• Job, 14-06-2019

Stortplaats voor chem.toilet

Is er op de camping ook een stortplaats voor chem.toilet? En hoe zit t met de muizen? In review van 2010 staat dat er veel muizen zijn, daarna maakt echter niemand hier meer een opmerking over = opgelost?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig