Camping La Forêt

Camping La Forêt
8,2

4 tips over Camping La Forêt

karinbeenen, 6-9-2015
Rouen is een prachtige plaats om te bezoeken.
Jan en Monika , 2-8-2014
Er is niet overal satellietontvangst maar bij genoeg plek kan i.o.m. de beheerder een andere plek worden gekozen.
paul markus, 1-9-2012
Jumieges is wel een leuk dorp met prima dorpskroeg tegenover de abdij, aardige mensen in de kleine kruidenier en bij de bakker. mooie bijzonder abdij, omgeving geschikt om te fietsen. Het dorp uit is er een recreatiegebied gecreeerd ex grindwinning en dat is goed. Daar is trouwens ook een nieuwe camping met meer faciliteiten voor een lagere prijs.

Mark, 21-8-2012
Tip: Rouen (kathedraal en historisch centrum), le Havre (restaurantjes aan de boulevard) en Honfleur (het Volendam van Normandië). Let wel: minimaal 30 minuten met de auto!