Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

173 Reviews over La Forêt

• 6Sander10-08-2021

Niet om over naar huis te schrijven.

La Foret ligt vlakbij de Seine bij dorp Jumièges. Het dorp ansich is prima; het heeft een bakker, een winkeltje en diverse tentjes. Ligging prima. Het sanitair is prima en schoon, en de stacaravan was over het algemeen goed. Over de camping zelf gesproken, je moet er echt heen gaan voor je rust. Om 22:30 moet alles stil zijn: het sanitairgebouw gaat op slot, en als je na dat tijdstip nog geluid maakt komt meneer de eigenaar op zijn fietsje je op de vingertjes tikken. Zwembad vrij sober, maar prima om even af te koelen. Eetgelegenheid onvoldoende. Heb ookin mijn hele verblijf niemand op het terras gezien, als je het überhaupt wel een terras kunt noemen. Alles moet volgens de regels van de eigenaren, een beetje vreugde zit er, zeker na 22:30, niet in.Kortom: Oké camping om tot rust te komen voor een klein weekje. Langer zou ik zeker niet doen. Hou rekening met dat alles naar wil is van de eigenaar. Niet aan te raden met kinderen.

• 3Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Brigitte Van Roy25-10-2020

Wat een meevaller

We zochten een tussenstop om nog verder naar Bretagne af te zakken en de camping die we in gedachten hadden sloot onverwachts haar deuren wegens COVID zonder haar website aan te passen. Achteraf gezien een geluk voor ons. Wat een mooie leuke camping en eigenaars zijn supervriendelijk. Sanitair was top. Hier komen we zeker nog eens terug om de regio te bezoeken.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Paul29-08-2020

Mooie locatie, schone accomodatie

last minute deze locatie geboekt en wat een gelukstreffer. Mooie chalet met uitzicht op de baai en ook 's avonds lekker buiten zitten met de terrasverwarmer. Vanuit hier diverse leuke plaatsjes te bezoeken op 30 minuten. Daarbij vriendelijk personeel. Aanrader!

• 9Jacqueline Groenwold23-08-2020

Aaanbeveling voor camping la Forêt in Jumiege-Norm

Heerlijk rustige en groene camping in lief Frans dorpje met schitterende abdijruïne waar ook de Fransen zelf graag komen. Zeer vriendelijke eigenaresse en eigenaar die kwaliteit zonder poespas bieden en je met plezier informeren/bijstaan waar nodig. De ontspannen sfeer draagt bij aan een echt vakantie-gevoel. Prima uitvalsbasis om het romantische platteland en delen van de kust van Normandië nader te verkennen en ook om gewoon rustig een dagje op de camping te verblijven. Het zwembad is wat klein maar wel superschoon. Aanrader voor rustzoekers, jonge gezinnen en voor gasten die kunnen genieten van authentiek Frankrijk. Vergeet niet te reserveren bij het kleine charmante restaurant le Pommeraie richting Duclair waar een zeventigjarige + chef (h)eerlijk frans kookt en de gerechten laat uitserveren door zijn kleindochter. Binnen gaan eten en je waant je in een filmscene! Ook aten wij erg goed bij Auberge du Bac in Jumieges met een ongekend geestige bediening. En met een olijke knipoog voor sommige landgenoten een ongevraagd advies => altijd reserveren en even net iets meer je best doen op verzorgde kleding als je uit eten gaat (jurkje, nette broek) dit heeft ons inziens altijd een positief effect op Fransen:-).

• 8Hein23-08-2020

Heerlijke vakantie gehad nette camping rustig en ruim opgezet. Helaas was snack dicht vanwege coronavirus. Onze dochter wilde na een week niet meer naar huis 😀

• 9Wilma23-08-2020

Fijne camping, ruime plaatsen

Fijne camping, rustig, grote plekken, prima en schoon sanitair, vriendelijke ontvangst. Op loopafstand van het dorp met leuke restaurantjes.

• 8Theo van der Kraaij19-08-2020

Alles was erg netjes! En we werden erg vriendelijk ontvangen

• 7Emile18-08-2020

Jammer

Jammer dat de stacaravan erg vies was bij aankomst. Vloer was nog vuil in alle hoeken en de keukenlades waren smerig. Dat wil je niet aantreffen als je net aankomt en verwacht je niet voor de prijs die je betaald. Dit hebben we gemeld bij eigenaresse maar die reageerde nogal ongeinteresseerd. Ook was is de stacaravan verouderd en heeft het nogal wat gebreken, waar men noets aan doet. Jammer want camping is verder mooi met lekker zwembad en in mooie omgeving

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Rob18-08-2020

Prima camping, netjes verzorg, vriendelijk personeel

• 9Paulina18-08-2020

Nette camping, leuke plek

Een zeer nette camping, sanitair dagelijks goed schoon gemaakt. Mooie plekken voor de tent of camper. Goeie uitval basis voor bezoeken aan de stadjes in de omgeving. De eigenaren erg behulpzaam.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar