Camping La Forêt

58 reviews over Camping La Forêt in het Nederlands

Voor ons nooit meer !

Coby en Toon,
3-10-2018

de ontvangst was erg kwarrig, zeker niet vriendelijk, heb nog spijt dat we niet gelijk zijn doorgereden naar een volgende camping, lijkt mij ook geen 4 sterren camping, geen wc brillen, 2 sanitairgebouwtjes 1 oud en koud alleen wc en afwas met veel spinnen rag, in het andere gebouwtje hebben ze een tijdje geleden nieuwe hokjes in het gebouwtje geplaatst, is wel schoon, alleen de douce kop werkte zo dat je niet gemakkelijk nat werd hij gaf alleen opzij veel water in het midden blijf je droog heel apart water niet warm, klein zwembad, moet ballen knijper aan, heggen zijn 2,5 mtr hoog opgesloten gevoel ongezellig, kampeerplek ongelijk en erg veel bagger , in een oud hok staat een tv ? verder niets gezien,het weer was prima en zonnig maar door de vele hoge bomen was het zoeken en veel verplaatsen om er in te kunnen zitten

Gereisd met partner in augustus 2018

een aanradertje

Sjon,
22-8-2018

Een perfecte camping. Voor ons ideaal op doorreis naar Bretagne. We komen er al 8 jaar en de camping is van topkwaliteit.

een aanradertje

Sjon,
22-8-2018

N.v.t.

Paul,
8-8-2018

Netjes, alleen bij aankomt was de telefoon belangrijker dan de gast.

Sanitair was heel netjes en schoon.

Een hele vervelende ervaring

Femke,
19-7-2018

Helaas was dit absoluut geen fijne ervaring. Wij hadden de dag van tevoren gereserveerd via internet, hier werd echter niet op gereageerd. Hierop besloten wij de dag zelf maar eens te bellen om te vragen of het was gelukt met de reservering. In plaats van een antwoord op onze vraag kregen wij alleen maar een erg boze reactie dat zij zelf ook moest slapen en dat ze er nu mee bezig zou gaan. Toch hadden wij uren later nog steeds geen bevestiging, waarop wij opnieuw belden. Weer kregen wij alleen een boze reactie. Toen wij eenmaal op de camping aankwamen, hebben wij opnieuw eerst een preek van 5 minuten gehad over dat het echt niet kon dat wij pas een dag van tevoren reserveerden. Dit terwijl dit toch prima mogelijk was via de website.

Wij waren zo verbaasd over dit onthaal, dat we eigenlijk direct weer weg wilden gaan. We hebben uiteindelijk spijt gehad dat we dit niet hebben gedaan. De hele camping viel tegen, een grote teleurstelling.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Kleine camping met prima stacaravan

W. Bekx,
13-9-2017

De ligging is prima voor dagtochten. Rouen is dichtbij, en vanuit het dichtbij gelegen Yainville ook goed te doen met de bus. Ook Le Havre, Etretat, Fecamp, Caudebec-en-Caux en Cleres zijn leuke tochten door het Normandische landschap. De camping zelf stelt niet veel voor. Eigenaren waren vriendelijk, maar je kon merken dat dit geen ervaren eigenaren zijn. Ze kunnen er nog veel meer van maken, maar dan moet je het wel zien. Het zwembad klein, maar ook rustig. Een TV-ruimte achter in de camping, met een enkele speelautomaat ( zonder horeca voorziening). De pizza's van snackhoek waren niet top. Caravan was prima. Op wandelafstand van het centrum van het dorp. Hier ligt een mini market. Grotere supermarkten op 5 autominuten (in Le Trait). De abdij-ruïne in Jumièges is een must, heerlijk wandelen daar. Neem ook eens het gratis pontje over de Seine. Tijdens ons verblijf was er een grote Viking-weekend in het dorp. Leuk vermaak.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

NOOIT MEER!

Eduard Bruinink,
15-7-2017

Onvriendelijke eigenaren, droge modderige plekken, zeer klein zwembad waar je alleen mag zwemmen met een echte zwembroek, slecht en dure snackbar, heel onvriendelijke sfeer op de camping, lauw douche water, zeer duur in het hoogseizoen, niet ACSI waardig, en al helemaal geen 4 sterren waardig. Kortom, het was voor ons een hele slechte keuze, een camping om nooit meer naar toe te gaan, ook niet voor 1 dag.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie camping in de bossen

Lia Witvoet,
2-7-2017

Dat het ongeveer 20 km van de snelweg is en dat je NIET naar de tomtom moet luisteren als je de volende dag verder wilt gaan. Hij wil je naar een veerbootje laten gaan. Met caravan en camper gaat het niet!!! Moeilijk keer baar!!! Terug richting Rouen!!!!!!

In de wc rook het naar veel gloor maar wel heel schoon en netjes

Gereisd met partner in mei 2017

Gewoon een goede camping

Jack
28-9-2016

Jumièges

Wanneer je naar deze camping toegaat met de caravan let er dan even op dat de navigatie je niet naar de pont stuurt maar ga via de Pont de Brotonne. Met het pontje mag je namelijk niet mee. Een aardige maar kleine camping. Grote plaatsen met veel prive. Eigen water en afvoerpunt. Prima sanitair alleen het water kan wat warmer. Brood bij de receptie te krijgen, tevens een inie-mini winkeltje. Zwembad is eigenlijk een overdekte badkuip voor kinderen. In het hoogseizoen zal het aan de kleine kant blijken te zijn. Leuke omgeving met Rouen als uitschieter. Ook de ruïnes van de abdij in Jumieges zijn de moeite waard. De fruitroute is een leuke route om te doen, met de fiets of met de auto (60 km maar is in te korten tot 40 km).

Gereisd met partner in september 2016

Hier komen we niet meer

Bram
1-8-2016

Een tussenstop gemaakt op doorreis. Camping in bosrijke omgeving, beetje te donker naar onze mening. Sanitair etc best ok, voldoende ruime plekken. Eigenaresse vriendelijk bij ontvangst, sprak goed Engels.

Maar toen; moe na de rit en het installeren 5 pizza's besteld bij de snackkar en meteen betaald met 50 euro. Ter plekke opgegeten, best lekker. We willen na een uur teruglopen en worden nageroepen; we zouden nog niet betaald hebben. De dame had een kladblaadje waar onze bestelling nog niet doorgekruist was. En de kas klopte volgens haar, er ontbrak nog precies ons bedrag... Geen bonnetje natuurlijk, daar doen ze niet aan. Machteloos sta je erbij, ik had toch betaald?! Geen 50 euro meer in m'n portemonnee. De bazin en de snackdame zijn dan niet meer zo aardig en praten ineens minder Engels. Uiteindelijk met een sisser afgelopen na 20 min praten, maar moesten wel smorgens voor 8 uur weg zijn, anders zou ze de politie erbij halen. Naar gevoel overgehouden. Kortom, let op.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt in Jumieges (Seine Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.