Hotel Domaine Le Clos des Fontaines

FrankrijkNormandiëJumieges (Seine Maritime)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Domaine Le Clos des Fontaines voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 5 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Domaine Le Clos des Fontaines

• 10Marie26-04-2019

Super week-end passé en amoureux, hôte vraiment accueillant, ils avaient même pensés à cacher les oeufs de pâques dans le jardin pour les enfants. Spa tout simplement parfait avec masseuses très aux petits soins. Je recommande fortement

• 9Irene Ceresa28-03-2019

Endroit idyllique pour se ressourcer et se reposer...

• 10altoussaint25-06-2017

Bienveillants et accueillants Merci beaucoup Alexandre

• 10glop30-01-2017

Très positif. L'accueil très chaleureux avé le sourire. Le cadre et le confort de la chambre. Le centre de bien être. Un beau we de détente.

• 3David De Backer06-05-2012

Un trompe l'oeil

We zijn gelukkig dat we dit zelf niet hebben moeten betalen.Het is op zich een mooi domein, rustig gelegen in de vallei van de Seine. Véél te duur voor hetgene zij te bieden hebben. Kamers zijn ruim maar geen overbodige luxe (wetende dat het 145euro/n kost!!), golvende laminaat, bad met jetstreem en jacuzzi waar de vuiligheid er zo uitspuit (hebben wrlijk nooit eens ontsmet) degoutant! een wcpot dat ieder moment dreigt los te komen. Een Spawellness, tja dit heeft de welgestelde burger ook in z'n achtertuin staan. Een ontbijtbuffet (15 euro p/p) dat geen buffet waard is, je waan je in Frankrijk waar het brood normaal supper lekker moet zijn, maar id plaats kregen wij van die industriële voorgebakken minicroissants, enzo, waar je zelf geen sneedje hesp tussenkrijg. Tweede dag kregen we dan toch stokbrood, weeral hetzelfde verhaal industriële afbaksel waar je je kaken op stukbijt. Kortom echt zijn geld niet waard!-

Hotel Domaine Le Clos des Fontaines info

• VerzorgingLogies-ontbijt