Reviews over Jumieges (Seine Maritime)

een aanradertje

Sjon
    22-8-2018

Een perfecte camping. Voor ons ideaal op doorreis naar Bretagne. We komen er al 8 jaar en de camping is van topkwaliteit.

N.v.t.

Paul
    8-8-2018

Netjes, alleen bij aankomt was de telefoon belangrijker dan de gast.

Sanitair was heel netjes en schoon.

Kleine camping met prima stacaravan

W. Bekx
    13-9-2017

De ligging is prima voor dagtochten. Rouen is dichtbij, en vanuit het dichtbij gelegen Yainville ook goed te doen met de bus. Ook Le Havre, Etretat, Fecamp, Caudebec-en-Caux en Cleres zijn leuke tochten door het Normandische landschap. De camping zelf stelt niet veel voor. Eigenaren waren vriendelijk, maar je kon merken dat dit geen ervaren eigenaren zijn. Ze kunnen er nog veel meer van maken, maar dan moet je het wel zien. Het zwembad klein, maar ook rustig. Een TV-ruimte achter in de camping, met een enkele speelautomaat ( zonder horeca voorziening). De pizza's van snackhoek waren niet top. Caravan was prima. Op wandelafstand van het centrum van het dorp. Hier ligt een mini market. Grotere supermarkten op 5 autominuten (in Le Trait). De abdij-ruïne in Jumièges is een must, heerlijk wandelen daar. Neem ook eens het gratis pontje over de Seine. Tijdens ons verblijf was er een grote Viking-weekend in het dorp. Leuk vermaak.

Mooie camping in de bossen

Lia Witvoet
    2-7-2017

Dat het ongeveer 20 km van de snelweg is en dat je NIET naar de tomtom moet luisteren als je de volende dag verder wilt gaan. Hij wil je naar een veerbootje laten gaan. Met caravan en camper gaat het niet!!! Moeilijk keer baar!!! Terug richting Rouen!!!!!!

In de wc rook het naar veel gloor maar wel heel schoon en netjes

Gewoon een goede camping

Jack
    28-9-2016

Jumièges

Wanneer je naar deze camping toegaat met de caravan let er dan even op dat de navigatie je niet naar de pont stuurt maar ga via de Pont de Brotonne. Met het pontje mag je namelijk niet mee. Een aardige maar kleine camping. Grote plaatsen met veel prive. Eigen water en afvoerpunt. Prima sanitair alleen het water kan wat warmer. Brood bij de receptie te krijgen, tevens een inie-mini winkeltje. Zwembad is eigenlijk een overdekte badkuip voor kinderen. In het hoogseizoen zal het aan de kleine kant blijken te zijn. Leuke omgeving met Rouen als uitschieter. Ook de ruïnes van de abdij in Jumieges zijn de moeite waard. De fruitroute is een leuke route om te doen, met de fiets of met de auto (60 km maar is in te korten tot 40 km).

Jumieges (Seine Maritime) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 11 reviews