Camping La Chaussée

5.5Voldoende

Frankrijk, Normandië, Jullouville (Manche)

5.5Voldoende

• 4Staat v/h sanitair
  • 4.9Eetgelegenheden

Meer camping info

15 reviews over Camping La Chaussée

• 1Karin07-08-2013

Gesloten

Wij waren er vorige week en na info bij de plaatselijke VVV wist men ons te vertellen dat ie gesloten is. Even verderop is een hele leuke camping Dr Lemonnier Municipal, niet duur en midden in het centrum.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Petra Irik25-06-2013

Een prima camping !!

Wij gaan dit jaar alweer voor de 3de keer naar deze camping en hebben het er altijd prima naar ons zin !. Oke, het sanitair is verouderd maar de douche is daarentegen heerlijk !! De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Dichtbij het strand, een verwarmd zwembad, rust.... heerlijk. Ook met een kind. Alles is heel overzichtelijk. Goed, er is niet veel vertier, maar moet de camping jou dan vermaken ?? Er zijn zat dingen te doen in de omgeving als je wilt en anders lekker niets doen. Probeer Frans te spreken, dat waarderen de fransen echt !! Leer de zin: "ik ben hollander, niet engels/duits" in het frans en dan gaat het goed.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9agnes05-01-2011

Prima rustige camping aan het strand

Heerlijk rustige camping aan het strand. Alleen een (overdag drukke) weg oversteken en duin over en je hebt een groot strand. Grote plekken en ruimte te over. Camping is niet druk. Sanitair is sterk verouderd. Het gebouw achter schijnt nog erger te zijn dan het gebouw voor maar dat heb ik zelf niet gecontroleerd. Het campingwinkeltje is klein en heeft wat afhaalmaaltijden maar de supermarkt, snackbar/pizzeria en restaurantjes zijn allemaal op loopafstand.

Plaatsje is op loopafstand en erg gezellig en ook in omgeving is er veel te doen. Was de bedoeling om maar 2 dagen te blijven op doorreis, maar uiteindelijk 1,5 week geworden.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2010

• 6Inge10-08-2010

Verouderde camping

Camping is helaas beetje verloederd. Zwembad is mooi, en plaatsen zijn groot en schaduwrijk. Dichtbij zee. Jammer dat de camping slecht wordt onderhouden. Vooral het sanitair is erg slecht en wordt veel te weinig schoongemaakt. Prijs toch nog hoog, wij betaalden ongeveer 45 euro per nacht (1 tent, 2 volwassenen, drie kinderen).

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7f.derks27-09-2009

Ligt vlak aan zee. Verouderde drukke camping

Ligging belooft een hoop. Camping zelf aan de verouderde kant met weinig voorzieningen. Weinig buitenlanders. Ik schat 90% Fransen. Omgeving erg mooi. Voldoende uitjes te maken. Wel afhankelijk vanmooi weer. Bij ons bezoek was het matig, winderig weer. Dan is een camping met matige voorsieningen al gauw te klein.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 7Waard13-07-2009

Mooie camping

Mooie camping met grote plekken. Vriendelijke ontvangst. Jammer dat het sanitair verouderd is. Het schoonmaken laat ook te wensen over. Camping dicht bij zee. Leuke boulevard.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2009

• 6Irene23-08-2008

Mooie ligging/zee loopafstand, sanitair niet best

We verbleven 5 dagen in het hoofdseizoen en betaalden 33 euro/dag (augustus, 2volw, 1 kind, electr.). Vriendelijke ontvangst. Reserveren was niet nodig, voldoende lege plekken. Ideale ligging: straat oversteken, 1 duin over en je staat op het strand. Klein dorpscentrum op loopafstand. Enorm groot terrein met ruime plaatsten. Plekken zijn prima. Verouderd sanitair (niet doorlopende doucheputjes, te vaak te koud water, loszittende douchekoppen etc). Schoonmaak ver onder de maat. Wel aanwezigheid toiletpapier en zeep bij wasbak erg prettig. Mooi groot verwarmd zwembad met actief toezicht. Helaas verlangt dit toezicht ook vooraf koud afdouchen, er mag niets meegenomen worden in het water (luchtbed e.d) en wat minder begrijpelijk is: er mag niet in het water worden gesprongen. Positief is dus dat het zwembad hierdoor erg schoon en rustig is.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7jeroen13-08-2008

echt een overrated camping

laatste week van juni (voor het hoogseizoen) het begon al met de taal ze praten niks anders dan frans, al staat er dat er engels duits zelfs nederlands gesproken word, engels voor mij prima. verder winkeltje is duur en het eten is niet te doen als je aan de schijt wil eet daar een frietje voor €6,00. ze maken het ook klaar alsof het voor de eerste keer is. maar wel komisch voor mensen met gevoel voor humor zoals wij. verder we zouden €18,50 betalen per dag/nacht, uiteindelijk voor 3 nachten betaalde we €80. eerste en laatste keer dat me dat overkomt. verder is de camping prima sanitair bijgehouden, dicht bij het strand en verder genoeg te doen in de omgeving.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Henri09-01-2005

Prima Camping in zuid - Normandië met fatsoenlijk sanitair en andere voorzieningen zoals een winkeltje. Op loopafstand van Jullouville en het mooie strand is aan de andere kant van de weg. Vanuit deze plaats zijn veel uitstapjes te maken, zoals de Mt. St. Michel en de Britse Kanaaleilanden. Kortom een prima camping in een rustig Frans dorpje met wat terrasjes aan zee.

Gereisd in januari 2005

Camping La Chaussée info