Camping Le Fanal

Camping Le Fanal
7,4

9 tips over Camping Le Fanal

Inge, 24-8-2015

TIP!!! Ga naar Port en Bessin wanneer het eb is, heeeel veel prachtige schelpen te rapen (neem een emmer mee!)

Het strand bij Vierville sur Mer is erg mooi, schoon en vrij rustig.

Anouk Aafjes, 12-8-2014
Wij zijn van de 14 dagen 1 dag op de camping gebleven en hebben de andere dagen rondgereden in dit prachtige gebied vol historie. Normandie is voor wie van geschiedenis WWII houdt een belevenis. Wij komen nog eens terug. Koop een gedetailleerde kaart van het gebied en rij voornamelijk kleine D wegen, je komt ogen te kort.
Sanne, 23-3-2014
Uitstapje Cherbourg, de D-day stranden, Amerikaanse begraafplaats, Carentan, St mere Eglise.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Fanal voor je op een rij gezet:

FransVerschuren1962, 22-8-2013
Omgeving: Een bezoek aan Point du Hoc is zeer de moeite waard. Ook de Mont st. Michel is zeer aan te raden, wel erg druk en toeristisch overigens. De kathedraal in Bayeux is de moeite waard.
danielle Smolders, 19-8-2013
zie dat je goed voorbereid bent om de streek te bezoeken. Het aanbod is enorm. Steden en historische plaatsen ivm oorlog.
hckarinverboom, 12-8-2013
Willy Jeep rijden in Saint Marie Du Mont met chauffeur/gids... een belevenis!

Marcel, 12-8-2013
het geeft aan een 4 sterren camping te zijn...zonder kampwinkel voor mij een mysterie hoe ze aan die sterren gekomen zijn....hou hier dus rekening mee dat je je boodschappen elders moet halen. Brood is er wel, maar das dan ook alles.
Fam. Franzel, 20-8-2012
Het stadje is erg leuk. Net als de omgeving. Misschien een andere camping in dezelfde omgeving. Dan heb je een top vakantie!
J. Westerhof, 16-8-2012
De D-Day stranden (ook heerlijk zwemmen) en heel veel musea over d- day, Oesterfarms, Ijsje halen bij de winkel van de melkfabriek in Isigny. De caramelfabriek met eigen winkel in Isigny. vissersdorpjes (o.a. leuke restaurantjes) als Grand Camp Maisy, Port en Bassin (visafslag). Een dagtocht naar Cherbourg is echt een aanrader met Cite de La Mer. Er ligt zelfs een echte atoomonderzeeer die je kunt bezichtigen. Zwembad St. Lo. Mont St. Michel. Geweldige natuur in de omgeving. Zeevissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Fanal voor je op een rij gezet: