Hotel Hotel de France-Isigny sur Mer

HotelWeer vandaag26°13°
3,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel de France-Isigny sur Mer voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hotel de France-Isigny sur Mer in het Nederlands

Let goed op welke kamer je boekt!

MIeke
18-10-2012

Er blijken oude kamers in een bijgebouw te zijn, dat wisten wij niet van tevoren maar we kregen deze wel toegewezen. Je moet via een afgebladderde oude deur naar binnen, via een supersteile oude wenteltrap naar boven en komt dan in de kamer die weliswaar ruim is, maar ontzettend muf ruikt. Raam open zetten helpt niet. De badkamers zijn er ook bedroevend. Schilderwerk aan de achterzijde hing er in flarden bij. Wij waren er gelukkig maar 1 nacht. Maar hadden onze ouders meegenomen om hen op een tripje D-Day stranden te trakteren. Het verblijf was dus wel een desillusieJammer, want het restaurant was prima en het personeel was zeer vriendeljik. Wel is het er erg duur, een pilsje kost 5,50 euro en een kop thee 4,00 euro. Een bar is er niet, je kunt je drankje in de receptie geserveerd krijgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hotel de France-Isigny sur Mer in Isigny-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hotel de France-Isigny sur Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hotel de France-Isigny sur Mer scoort een 3.29 uit 10 op basis van 2 reviews.