Hotel Kyriad Caen Sud

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Caen Sud voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kyriad Caen Sud in het Nederlands

Dit hotel viel een beetje tegen. Normaal boek ik voor heen- of terugreis Campanile en dat ligt altijd wel leuk met een gezellige tuin rondom, dat had dit hotel totaal niet. Het ligt direct aan een drukke weg en grote rotonde. De kamers zijn een beetje shabby en de douche erg klein (Campanile heeft zelfs een klein ligbad). Bedden waren prima, heerlijk geslapen. Het restaurant serveerde een tonijnsalade (op verlepte slablaadjes en met een overdaad aan koude rijst) en frietjes (te koud gebakken en dus vol met frituurolie). Mayonaise op basis van koolzaadolie (pardon?!). Bediening wel heel vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Caen Sud in Ifs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Caen Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kyriad Caen Sud scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.