Appartement Residence la Cour du Moulin

Appartement Residence la Cour du Moulin

7.1Goed

Frankrijk, Normandië, Houlgate (Calvados)

7.1Goed

• 5.1Inrichting
  • 5.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence la Cour du Moulin voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Residence la Cour du Moulin

• 8Ton Wijnen12-10-2008

Mooi gelegen, sober maar goed ingericht.

Wij (4 echtparen rond 60jr) hadden medio september 2008 4x 6-persoons appartementen. Riant gelegen, ruimte genoeg (voldoende plaats om met 8 pers. in 1 appt. te eten) en goed ingericht. Iedereen erg tevreden. Met 4 volwassenen wonen in 1 appartement zal minder riant zijn! Kleine minpuntjes: 2 kookpitten. Echter bij gebruik van een grote pan is slechts 1 pit te benutten. Wel zijn ook nog een oven en magnetron beschikbaar! Personen langer dan 1,90 m zullen het bed wellicht te kort vinden.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8Rianne en Gerben01-09-2008

Prima!

De meneer/mevrouw die hieronder zo negatief doet had duidelijk pech. Wij zijn hier in augusuts 2 weken geweest en hebben niets te klagen! Wij konden prima douchen en het bad kon helemaal gevuld met warm water, en dan kon er daarna ook nog afgewassen worden. Ja, koken is namelijk ook prima te doen. Ok, als je alleen aardappels, groente en vlees kunt koken, dan is het een beetje behelpen met 2 pitten en een oven, maar met een beetje creativiteit is het geen enkel probleem. Meer dan genoeg pannen en servies. Van de borg wordt inderdaad de toeristenbelasting afgehaald, maar verder krijg je alles terug als je het appartement netjes achterlaat. De ligging was ook prima, je bent zo in het centrumpje van Houlgate en er zijn genoeg plekken in de buurt waar je je kunt vermaken. Normandië is sowieso prachtig en indrukwekkend. Veel cultuur en geschiedenis. Een aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

• 6fam.Kop16-06-2008

wij hadden geboekt voor 2 weken maar zijn na 6 dagen vertrokken. wat een verschrikkelijk slecht appartement. koken is onmogelijk, een half bad warm water en dan 8 uur wachten voor het water weer warm is.douchen niet mogelijk. geen kasten voor kleding of iets om levensmiddelen in te zetten. kapotte verlichting, teveel om op te noemen, hoe is het mogelijk dat iemand hier een voldoende waardering voor heeft!! we hebben 100 euro borg terug gehad, er werd geen rekening mee gehouden dat we eerder vertrokken, div. kosten zoals electra en water en toeristenbelasting moesten we gewoon voor 2 weken betalen en dat terwijl we dus maar 6 dagen zijn gebleven.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8m.c.bol28-05-2008

Indien je met twee volwassenen bent is het te doen. Maar dan beslist niet uitgebreid gaan koken er zijn namelijk maar twee kookplaten. Sober ingericht. Als je het gebruikt als slaapplaats gaat het prima.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Marielle29-05-2007

Een ideale locatie als je Normandie wilt verkennen. Wij zijn van 19-5 tot en met 26-5 geweest. Nette sobere appartementen met alles wat nodig is. Jammer dat de receptie niet vaak open was zodat als je bv. wilde tennissen niet kon behalve tijdens de korte openingstijden. Er wordt inderdaad een borg van 200 euro gevraagd die je aan het einde van de vakantie netjes terug krijgt als je je appartement weer netjes schoongemaakt achter laat. Dit had onze reisorganisatie niet vermeldt, maar ik was dat op diverse internet sites al tegengekomen en daarom op de hoogte. De dame die de receptie runt was behulpzaam en best vriendelijk, en sprak ook redelijk engels. Kortom een prima appartement voor een goede prijs!

Gereisd in mei 2007

• 7Patricia25-06-2006

Het uitzicht vanaf de tuin is prachtig. Er ligt een mooi en verzorgd zwembad bij en nog wat andere sportfaciliteiten. Het complex ligt ook langs een hoofdweg en centraal in Normandië dus het is een goed uitvalsbasis om deze streek te verkennen. Nadeel is dat de appartementen nogal klein zijn en niet zo heel erg schoon maar dit komt waarschijnlijk doordat de mensen die de appartementen huren zelf schoon moeten maken. Ook vond ik het personeel niet zo vriendelijk en we moesten een flinke borg betalen waar we niet van op de hoogte waren. Maar alles bij elkaar is het zeker aan te raden.

Gereisd in juni 2006

Appartement Residence la Cour du Moulin info