Appartement Pierre & Vacances Houlgate

FrankrijkNormandiëHoulgate (Calvados)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Pierre & Vacances Houlgate voor je op een rij gezet:

3.5OnvoldoendeScore uit 18 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3.5OnvoldoendeScore uit 18 reviews
  • 2.8Inrichting
  • 2.6Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

18 Reviews over Pierre & Vacances Houlgate

• 3Fam Es24-08-2021

Nooit meer

De accommodatie is gerenoveerd, dat betekent dat het sanitair in elk geval niet vervangen is. Toilet zwarte slijtage plekken, ziet er niet uit. Duurt erg lang voor er warm water is, mechanische ventilatie stopte na stroomstoring, bad heeft schimmelplekken, schoonmaak zeer matig (in hoeken al lang niet geweest, vlekken op beddengoed etc) Behang, meubels leuk gekozen bij renovatie, echter nu alweer aan het slijten. Spartaanse bedden, eenpersoonsbedden krap, vervelend bedlampje aan de muur waardoor je vaak je hoofd stoot. 4 persoonshuisje, dit betekent uitgeklapte slaapbank in woonkamer, waardoor ruimte erg beperkt is.Zwembad erg warm water, veel te weinig ligbedden. Ligging mooi op heuvel, maar daardoor Houlgate centrum eigenlijk alleen met auto goed bereikbaar. Behoudens zwembad, voor kinderen eigenlijk verder niets te beleven.

• 2Bie06-08-2019

Nooit meer

Vreselijk verblijf: hadden een huisje geboekt voor acht personen terwijl we zelf met vijf zijn en dan nog is het veel te klein. Kookgerei en servies waren ontoereikend en stonden vies in de kast. Het huisje was volgens ons niet gekuist (hooguit een keer geveegd). En als klap op de vuurpijl waren er kakkerlakken. Dit hebben we gemeld aan de receptie, ze gingen iemand sturen maar we hebben niemand gezien. Prijs was erg hoog en dan moest je de kinderanimatie nog extra betalen: 25 euro per kind per halve dag! We zijn vroeger dan voorzien vertrokken omdat we het niet meer konden uithouden.

• 6Ger-Lèn Damen28-07-2019

Gemiddeld. Geen aanrader.

Wij hadden 'n 8-persoonshuisje gehuurd bij P&V te Houlgate. Ondanks dat we maar met 5 personen (2 volwassenen en 3 kinderen, 15, 12 en 7) waren, was 't vrij klein (keuken, woonkamer en slaapkamers). Daarnaast was 't huisje slecht schoongemaakt en troffen we veel schimmelsporen aan in de badkamers.

• 1Davy10-11-2017

Wees gewaarschuwd voor de 'laundryscam'

Deze accommodatie is gelegen in een geweldige omgeving met prachtig uitzicht op Houlgate. Helaas stopt het daar (niet).

De accommodatie is slecht onderhouden en is zijn prijs zeker niet waard. Stopcontacten zitten los in de muur, verf is afgebladerd, matrassen zijn dringend aan vervanging toe.

Het ergst van al is dat wij slachtoffer zijn geworden van de 'laundryscam'. Bij het gebruik van de wasserij hebben wij cash betaald. Bij het uitchecken werd het gebruik van de wasserij opnieuw aangerekend op de factuur. Helaas hebben wij dit pas na de betaling opgemerkt.

• 6Wieger10-09-2017

Mooie ligging, vriendelijk personeel, maar vies.

Bij aankomst bleek er geen matras in het campingbabybedje aanwezig te zijn. Dit zou in geen vd P&V meer zijn, nadat een peuter/dreumes is er uitgeklommen/gevallen was. Uiteraard kan zoiets gebeuren, maar om dan helemaal geen matrassen meer te verzorgen? Had ons dan iig. vooraf bericht hierover.

Pluspunten vonden wij: goede wifi, fijne matrassen/dekens. Personeel bij receptie sprak goed Engels en was vriendelijk. Leuke omgeving met o.a. Deauville, Paléospace l'Odyssée (dinosaurus museum), D-Day memorials en de heerlijke stranden (alles echter wel met de auto). We hadden een 8 pers. huisje voor ons gezin met 2 kleine kinderen. Dan is het ruim genoeg. Het park is verder mooi onderhouden. Tevens hadden we een heerlijk grasveld met appelbomen voor ons huis, waar de kinderen konden spelen.

Minpunten: de toiletten roken naar oude urine. Erg vies! Ook de bank was vet/vies /behoorlijk oud en de keukenvloer was vies/vette voegen. Een fijne geur en een schoon huis doet zoveel voor de beleving. Erg zonde dat ze het daar zo laten liggen. Het doet het ‘premium’ gevoel dat ze pretenderen te geven iig geen goed. Ook moesten de huisjes nodig geschilderd worden, was het zwembad niet verwarmd (itt. wat ze zeggen) en waren er mn in de hal erg veel pissebedden.

• 5Loes15-08-2017

Mooie omgeving

Wij verblijven nu in spa houlgate en de plek is erg mooi. Maar de appartementen of huisjes zijn geen 4 sterren waard. 2 lampen stuk, tafel zijn stukken uit, schilderwerk is van jaren terug. Alles bladert af. Het is vies in het huisje en bij het zwembad wordt niet schoongemaakt. Geen badmeester De omgeving is wel mooi maar ga hier zeker niet nogmaals naartoe.

• 5Jeannette11-08-2016

Never again

Het park ligt te ver van alles af, er is geen mogelijkheid om gezellig koffie te drinken op terras laat staan restaurant. Huisjes zijn klein en van dichtbij verveloos. Geen enkele speel of voetbalmogelijkheid

• 9Ludy18-05-2016

Prima appartement

Dit complex heeft een unieke ligging (boven op een berg) en wordt keurig onderhouden. Uitzicht over Houlgate en de zee. Bij helder weer kun je een heel stuk van de kust zien, tot aan Honfleur. Ons appartement was keurig schoon, alles zat erop en eraan. Bij aankomst waren de bedden netjes opgemaakt. Een goede uitvalsbasis om de invasiestranden en alle musea van Calvados te gaan bekijken.

• 1zandmans16-10-2014

Dramatsich behandeling van klanten

We zijn hier in Augustus geweest. Schoon was het niet en we zagen zwarte vlekken op de muur. We hebben de receptie gevraagd om te komen kijken en na 3 keer en 3 dagen is er daadwerkelijk iemand komen kijken. Resultaat het zijn bedwantsen en blijkbaar zaten ze er al maanden. Zoek maar op google wat dit voor een beestjes zijn!!! Per direct verhuisd , bagage achtergelaten om te ontsmetten. Dit heeft dagen geduurd en uiteindelijk ook weer wantsen in ons nieuwe verblijf. Koffers weggegooid en thuis hebben we alles gewassen op 60 graden. Toezegging gekregen dat we 50% van de kosten, vakantie vergoed zouden krijgen. We zijn nu 2 maanden verder en hebben nog steeds geen vergoeding ontvangen. We schakelen nu een advocaat in via de rechtsbijstand. Op mails wordt niet gereageerd. Ongelooflijk hoe dit 5 sterren hotel acteert. Het park heeft grote hygiëne problemen mede door de vele honden die uitwerpselen, botten achterlaten en waar niet adequaat op wordt gereageerd.

• 8Familie ED20-09-2014

Aanrader voor wie rust zoekt!

Huis - Inkom, apart toilet, living+keukenhoek. Boven: slaapkamer + badkamer(1 lavabo, douchesproeier @bad + wc).Buiten: terras + tafel. - Traprek boven - Opbergruimte Ok - Keukenhoek: vaatwas, fornuis, diepvries, servies Ok Omgeving: - Heel rustig! Groen!Terras afgescheiden door haag, je hoort de buren praten (niet erg) - [email protected] Vloer zacht. Peuterbad gebruikten we niet - Het domein ligt @Houlgate. Stadje niet veel soeps. Er is wel een Carrefour! - Strand op 1.5 km, maar de weg is erg heuvelachtig. Meestal parkeerden we onze auto vlakbij (gratis, nooit volzet). Rustig! Hygiene: Huisje voldoende proper. Eindschoonmaak inbegrepen; gebeurt achteraf (tijdens je verblijf zie je niemand). [email protected] Je brengt zelf je vuilnis naar de verschillende [email protected] domein. Plus: - Kit met keukengerief (o.a. vaatwastabletten, afwasmiddel) - Babykit: babybadje, eetstoel, bedje, verzorgingskussen, buggy - Personeel niet opdringerig - WiFi! Verschillende codes aanvragen kan

Appartement Pierre & Vacances Houlgate info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij