Hotel Normande

Kleine hotelsWeer vandaag2°-2°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Normande voor je op een rij gezet:

Laatste review

De omgeving is schitterend en de woning met de eigenaar fantastisch. Goeie restaurants en veel te doen. Het weer is wat grillig maar ja dat weet je als hier naar toe gaat.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel Normande in het Nederlands

Fantastische veel te zien, fijne vakantie woning

Yvonne Sluiters,
24-2-2018

Zeer gastvrij personeel in een gezellig, knus hotel. Ontbijt en diner van prima kwaliteit. Het is een wat ouder gebouw in het centrum van de stad waar wij een karakteristieke sfeervolle kamer hadden. Ruime badkamer en goed matras.

Elke morgen was het bed opgemaakt, waren de handdoeken aangevuld en de kamer schoon.

Onze hond was in dit hotel meer dan welkom.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Normande in Houlgate (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Normande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.