Camping La Vallée

Camping La Vallée
7,5

15 tips over Camping La Vallée

erwin, 23-8-2016
Festyland is een leuk pretpark ook voor de kleintjes.
Hannah, 2-5-2016
Beter isoleren van de mobile homes zodat de warmte niet vervliegt en het lekker warm blijft.
p vd veen, 27-10-2014

Mooie omgeving, Dekbedden zouden beter zijn dan dekens en spreien en een uitgebreider enlekkerder restaurant zou fijn zijn.

Wat betreft t winkeltje ; Zou wat moderner mogen en zeker uitgebreider..

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée voor je op een rij gezet:

hanniehoogendijk, 20-9-2014
Neem je fiets mee en fiets ri. Cabourg en Dives sur Mer, mooie historische gebouwen, en voor de boodschappen in Houlgate is de fiets ook gemakkelijk. Honfleur en Deauville en Lisieux plus de stranden waar de geallieerde zijn geland zijn zeker de moeite waard.
Familie, 10-9-2014

Dagje strand in Cabourg

Arromanches-les-Bains

Normandiëpas, voor korting bij vele musea!!! Bezoek vooral ook de kleinere musea, voor de minder bekende verhalen, minstens even indrukwekkend!

Christa, 10-8-2014

Invasiestranden (uurtje rijden vanaf de camping)

Restaurant "Le Jardin" in Houlgate, adres: 11 Rue Emile Deschanel

Christa, 10-8-2014

Wij hebben echt heerlijk gegeten bij Hotel Restaurant "Le Jardin" in het dorp zelf. Terras buiten en kleine eetgelegenheid binnen. Vriendelijk personeel.

Prima vlees-en visgerechten, goede porties en heerlijk knapperige frietjes.

Adres: 11 rue Emile Deschanel

www.hotel-houlgate.com.

NS, 1-8-2014
Neem toiletpapier mee + af en toe handzeep.
Petra Michelet, 3-5-2014
Weg langs de kust naar Honfleur, Etretat, de bevrijdingsstranden
gerben673, 4-9-2013
Deauville en Honfleur zijn een wat grotere (bad)plaatsen met dezelfde historie. leuk om eens te bezoeken en wat te eten

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée voor je op een rij gezet: