Camping La Plage

Camping La Plage
6,2

5 reviews over Camping La Plage in het Nederlands

Camping mooi aangelegd, vriendelijke eigenaar en prima prijs/kaliteit.Weekje voorjaar vakantie met geweldig weer en een fantastisch uitzicht vanaf ons overdekte terras bij het chalet. Jammer dat de omgeving pas ontwaakt vanaf juni, veel restaurants en winkels niet de gehele week geopend.

Prachtig uitzicht

Wilma,
29-4-2017

Prachtig uitzicht en direct aan zee. Sanitair eenvoudig maar warme douche en gratis wifi. In de doucheruimte stond een gasfles om het gebouw te verwarmen. Net naast de camping kun je fossielem op t strand vinden.Houlgate bleek vergane glorie, Honfleur is gezelliger. Maar je gaat hier naar toe voor het uitzicht.

Supermooie plek en uitzicht!

darkyduck
      30-10-2016

Eenvoudige camping maar op een geweldige locatie en uitzicht. Ontvangst en receptie erg vriendelijk. Klein nadeel zijn de sanitaire voorzieningen, deze zijn erg sober en onverwarmd dus in oktober wat minder comfortabel. Wel leuk stadje en omgeving dus we komen zeker eens terug.

Een hele dikke aanrader

oudemast
      10-5-2015

Klein, zeer vriendelijk personeel, fantastische ligging, spotgoedkoop, schoon sanitair. Wil je kamperen op een autentiek franse camping in Normandie, dan moet je hier zijn.

Camping la plage is een kleine, eenvoudige, 2-sterren terrassencamping met een goede prijs/kwaliteitverhouding. De ligging direct aan zee en zeer geringe loopafstand van het centrum van Houlgate maken de camping tot een leuke verblijfplaats. Wij, 50+, verbleven in onze tent maar er zijn diverse mogelijkheden tot het huren van andere verblijfsvormen. De plaatsen voor caravans direct aan het strand zijn klein. In Houlgate zijn vele gezellige eetgelegenheden. De omgeving is uitermate geschikt voor uitstapjes in de directe omgeving naar Caen, Honfleur, Bayeux en de invasiestranden.

We hebben een aantal aanbieders voor La Plage voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage in Houlgate (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.