Hotel L'Ecrin

Hotel L'Ecrin

We hebben een aantal aanbieders voor L'Ecrin voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel L'Ecrin in het Nederlands

schitterende, nog origineel ingerichte, villa die

is verbouwd tot hotel. Ideale ligging net buiten c.q. a/d rand v/h drukke centrum van Honfleur.

eigen afgesloten parking, heel erg vriendelijk

personeel met een heel goede service.

sy, president, 7-3-2018
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous faisons notre maximum pour satisfaire nos clients et apprécions votre commentaire.

gadateerd maar schoon

e van dun
2-6-2011

het is gedateerd maar schoon het is of de tijd heeft stil gestaan .

wel heb je een prive parkeerplaats voor het hotel het onbijt is gewoon te duur voor

wat je krijgt en met de kamer is het hetzelfde .

sy, president, 7-3-2018

L'accueil y a été excellent. L'Hotel se trouve être un manoir, ce qui lui donne un cadre très agréable.

La chambre était impeccable et très belle. Salle de bain impeccable.

Tout y est cosy.

Emplacement très proche du vieux port. Parking réservé.

Séjour à renouveler sans problème au sein de cet hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor L'Ecrin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Ecrin in Honfleur (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Ecrin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel L'Ecrin scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.