Camping Le Phare

7.6Goed

Frankrijk, Normandië, Honfleur (Calvados)

Op vakantie geweest naar Le Phare?

7.6Goed

• 7Staat v/h sanitair

Meer camping info

38 reviews over Camping Le Phare

• 1Martijn26-07-2011

Nooit meer

Schandalig slechte camping. Ruzie gehad met de zeer onvriendelijke beheerder. Sanitair is vies en mensen staan in rijen ervoor te wachten. Misschien leuke camping voor Fransen zelf.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7bross129-12-2010

mooie ligging

Kleine camping waar er niets te doen is,alleen rust en stilte. Duur voor wat het is,maar dicht bij het centrum en strand. Goed voor een korte rust pauze tijdens een druk jaar .

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 5Paul08-10-2010

Dicht bij centrum

We kozen deze camping uit vanwege de ligging dicht bij het centrum van Honfleur. Na ruim een half uur bij de poort te hebben gestaan en ons gemeld te hebben bij de receptie werden we eidenlijk door een onvriendelijke beheerder geholpen. Het leek er op dat de camping bezet werd door veel vaste vaste gasten. Een enkele plaats waas nog vrij, maar zag er verwaarloosd uit en was bovendien vrij klein. De prijs van deze camping was blijkbaar opgedreven door de ligging en suggereerde een 10 sterrencamping te zijn. Belachelijk zelfs voor 1 nacht. Na nog even een blik in het sanitair te hebben geworpen snel vertrokken.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2006

• 5Johan Demeester03-06-2010

Hier komen we nooit meer terug

We kwamen in de late namiddag aan om één nacht te blijven om 's anderendaags, na Honfleur te hebben bezocht, verder te reizen. De uitbater zei eerst dat de camping volzet was maar bood ons daarna toch een plaats aan die eigenlijk reeds bezet was door een residentiële caravan, maar omdat de eigenaars er op dat moment niet waren mochten we onze caravan op de resterende vrije ruimte voor de stacaravan plaatsen. Alhoewel de prijs die hij voorstelde vrij hoog was, accepteerden we het aanbod omdat we al blij waren dat we konden blijven. Toen we echter een douche wilden nemen bleken deze niet eens in de reeds veel te hoge prijs inbegrepen te zijn, bovendien waren er veel te weinig douches, (min. 1 uur fille om te kunnen douchen) en dan waren ze nog slecht onderhouden oud en smerig. Hier zien ze ons echt nooit meer. Jammer want de ligging, op wandelafstand van het centrum van Honfleur is anders heel goed.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2007