Camping Le Phare

14 reviews over Camping Le Phare in het Nederlands

Aanrader

Luijks
27-6-2019

Net 2 nachten gestaan op deze municipal. Dicht bij het gezellige centrum met tal van terrasjes en restaurants. Vriendelijke ontvangst. Sanitair is schoon. Je krijgt een code om binnen te komen als je later terugkomt van het centrum. Weet niet of het seizoens afhankelijk is maar om 8 uur smorgens kwam de bakker de camping op. Bij de ingang kan je friet hamburger en crepes kopen. Bij het inrijden van Honfleur staat de camping niet duidelijk aangegeven maar als je het bruggetje over rijdt en daarna gelijk rechtsaf dan kom je er vanzelf. Voor ons een camping om naar terug te gaan!

Gereisd Met partner in juni 2019

Sharon
19-4-2019

Een fantastische gezellige camping. Voldoende plaats voor mobilhome en luifel. Proper sanitair. Vriendelijke eigenaar. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed.

STEVENS HANS
16-4-2019

Camping die alle basis behoeftes kan bieden en dicht bij strand wandelpark wandeldijk historisch centrum. Serieuze verbetering t.o.v. voorgaande jaren . qua veiligheid goede verbetering met code deur na 22h.

ideaal om Honfleur te bezoeken

i. eding
29-8-2018

op loopafstand van het plaatsje Honfleur, schaduwplekken en zonplekken, wel veel kleine plaatsen, sanitair simpel maar oké, op fietsafstand van c.a 5 minuten van een zandstrandje

Gereisd Met partner in juli 2018

Redelijk

Sjaan
14-7-2018

Prima plek voor als je Honfleur wilt bezoeken. Wij hadden een plekje tussen hagen, en die plek krijg je toegewezen. Het sanitair vonden wij voldoende, jammer is wel dat wij daarvoor een eind moesten lopen. Ook om je watervoorraad aan te vullen. En inderdaad veel last van het verkeer, zowel op de weg als in de lucht, maar dat komt vaker voor op een stadscamping is onze ervaring. Maar Honfleur zelf maakt veel goed. Je mag niet met de auto de camping op en af, dus ben je een keer naar buiten geweest, dan moet je buiten de poort parkeren.

Gereisd Met partner in juni 2018

Goede ligging, maar matige kamping

HV
15-8-2017

Vroeger was dit voor zover ik weet een camping municipal. Tegenwoordig wordt het commercieel uitgebaat, wat voornamelijk inhoudt dat de prijzen zijn opgetrokken naar een niveau van een 3 tot 4 sterrencamping terwijl de camping nauwelijks 2 sterren haalt. Laat ik de plussen en minnen samenvatten. Pluspunten: - Goede ligging op doorgangsroute naar Normandië - Vanaf de camping loop je eenvoudig het gezellige centrum van Honfleur binnen. - 's Ochtends wordt brood geleverd door een bakker in een auto. Minpunten: - Kleine plaatsen die wij als doorreisgasten kregen, afgezet met een nieuw maar simpel klein houten hekje met plaatsnummer - Langs drukke weg - Matig sanitair in een samenraapsel van gebouwtjes. - Speelplaats die de naam niet waardig is. - Hoge prijs - Geen water ter plaatse, alleen in sanitairgebouw bij de ingang - Stroompunten soms ver weg

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

eens maar nooit meer!

monica
3-7-2017

uitgekozen vanwege ligging bij het centrum. op website gekeken maar geen openingstijden gevonden. om 1 uur aangekomen en slagboom was dicht, receptie ook. dicht van 1 tot half 3…. een aardige duitser deed de poort voor ons open zodat we de caravan aan de electriciteit konden zetten. toen bleek er ineens wel iemand in de receptie te zitten, want die kwam woest naar buiten. niet erg klantvriendelijk hier!! plaatsen waren piepklein. de plaatsjes zijn afgebakend met een paar paaltjes en een plank. je kon je luifel niet helemaal uitdraaien en zit tegen de witte zijkant van de volgende caravan/camper te kijken. heel ongezellig! voor de douches stond een lange rij wachtenden en ronduit smerig. geen waterpunten verder op de camping. je moest daarvoor naar het douchegebouw.

camping ligt dicht bij de mooie oude haven van honfleur met zijn talloze restaurantjes. ook liggen er diverse makkelijke geocaches in de buurt. maar dit hadden we na 1 middag ook wel weer gezien. honden mogen op het strand tot 10 uur en na 19.00 uur, maar alleen bij laag water en aan de riem. maar aangezien dit strand tegenover de haven van le havre ligt en dit het einde van de seine is, ligt alles onder een dikke laag vieze slijk... ons zien ze niet meer terug.

Leuke camping. Denken mee als met een groep komt.

Henri Buitenhuis
2-7-2017

Rustige eenvoudige camping. Niet overal electra. Voordeel is motor stast bij de tent. GOEDKOOP. Motorkleding was nat en mochten de kleding in een schuur ophangen. Hele aardige mensen. De schoonmaak toiletten was uitstekend. Komen hier weer naar toe.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Viel ons mee na alle negatieve reacties

Rob
10-8-2016

De aankomst was wel apart. Om 2 uur zou de receptie opengaan en er stonden een uur van tevoren behoorlijk wat mensen te wachten. De beheerder zat het aan te zien vanuit het terras van zijn mobile home en had het druk met het kussen van zijn vrouw. Geen minuut eerder dan 2 uur besloot hij de receptie dan maar te openen, na eerst zijn vrouw nog even te kussen. Kwam niet echt klantvriendelijk over. De ligging van de camping is heel gunstig, en ach, wij zijn niet veeleisend, zijn tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. Alleen is er geen wifi op de camping, dat is jammer. De douches zijn ons erg meegevallen dus wie weet is daar inmiddels iets aan veranderd. Geen broodjes service. Het is echt een prima camping voor als je Honfleur wilt bezoeken en een sta plaats met wasgelegenheid zoekt, geen camping om gezellig twee weken te gaan staan. Honfleur zelf is echt prachtig en sfeervol. Uitzicht vanaf de sta plaats was ook mooi, groen gelegen.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Prachtige ligging.

Wim
23-8-2015
  • de camping ligt op 5 minuten lopen van het mooie Honfleur
  • prachtige wandelgelegenheden langs het strand en/of door de bossen.
  • veel bezienswaardigheden in de buurt
  • rijkelijk gunstig geprijsde eetgelegenheden
  • camping toont op het 2e gezicht wat onverzorgd
  • sanitair wordt onvoldoende schoon gehouden
  • douches (wanden/armaturen e.d.) zelfs niet 1x per dag (wel de vloer dweilen!) = ik betaal liever wat meer wanneer de reinheid dan maar in orde is
Gereisd Met partner in augustus 2015

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Phare in Honfleur (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Phare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.