Tijdelijk €25 aanbetaling

• 3.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Phare voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

40 Reviews over Le Phare

• 6Erik van Waveren13-09-2021

Matige camping op loopafstand van Honfleur

Het enige pluspunt aan deze camping is de nabijheid van het prachtige centrum van Honfleur op pakweg 10-15 minuten wandelen. De camping zelf is hooguit matig te noemen. Kleine plekken vol met hobbels en kuilen, niet makkelijk om een horizontale plek voor de tent te vinden. Water tappen alleen bij de ingang/sanitairgebouw. Douches en wascabines zijn tussen 22.00 en 8.00 gesloten, dus tandenpoetsen dan maar bij de vaatwasafdeling. Matige wifi alleen rond de receptie. Sanitair verouderd maar wel schoon. Om 14.00 gaat de receptie open en staat voor de poort en lange rij van 10 tot 20 campers om te kunnen inchecken. Met de auto de camping rond die tijd verlaten is onmogelijk. Vriendelijke en behulpzame beheerder. Iedere ochtend om 9.00 komt de bakker langs. Wij hebben deze drukke camping na de 3 Franse campings met wél royale staanplaatsen en waar wél is geinvesteerd in sanitair en wifi als uitermate teleurstellend ervaren.

• 5Staat v/h sanitair
  • 1Anjo piu11-09-2021

Zeer slechte service, onvriendelijk en helemaal ni

Zeer slechte service, onvriendelijk, niet gastvrij

• 1Staat v/h sanitair
  • 5Koko28-08-2019

Une honte l

Une honte! Nous sommes tombés en panne de batterie le matin de notre départ et avons demandé l’aide du gérant. Celui ci a accepté moyennant 10 euros. Sa devise: « tout se paie dans la vie! ». Heureusement qu’il y a des campeurs sympas prêts à donner un coup de main en cas de galère car ne comptez par sur le personnel du camping. Quel état d’esprit déplorable, surtout quand on accueille des voyageurs ... Dommage, l’emplacement était plutôt central, mais c’est malheureusement le seul atout de ce camping

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Luijks27-06-2019

Aanrader

Net 2 nachten gestaan op deze municipal. Dicht bij het gezellige centrum met tal van terrasjes en restaurants. Vriendelijke ontvangst. Sanitair is schoon. Je krijgt een code om binnen te komen als je later terugkomt van het centrum. Weet niet of het seizoens afhankelijk is maar om 8 uur smorgens kwam de bakker de camping op. Bij de ingang kan je friet hamburger en crepes kopen. Bij het inrijden van Honfleur staat de camping niet duidelijk aangegeven maar als je het bruggetje over rijdt en daarna gelijk rechtsaf dan kom je er vanzelf. Voor ons een camping om naar terug te gaan!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Sharon19-04-2019

Een fantastische gezellige camping. Voldoende plaats voor mobilhome en luifel. Proper sanitair. Vriendelijke eigenaar. Wij gaan zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7STEVENS HANS16-04-2019

goed.

Camping die alle basis behoeftes kan bieden en dicht bij strand wandelpark wandeldijk historisch centrum. Serieuze verbetering t.o.v. voorgaande jaren . qua veiligheid goede verbetering met code deur na 22h.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8i. eding29-08-2018

ideaal om Honfleur te bezoeken

op loopafstand van het plaatsje Honfleur, schaduwplekken en zonplekken, wel veel kleine plaatsen, sanitair simpel maar oké, op fietsafstand van c.a 5 minuten van een zandstrandje

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Sjaan14-07-2018

Redelijk

Prima plek voor als je Honfleur wilt bezoeken. Wij hadden een plekje tussen hagen, en die plek krijg je toegewezen. Het sanitair vonden wij voldoende, jammer is wel dat wij daarvoor een eind moesten lopen. Ook om je watervoorraad aan te vullen. En inderdaad veel last van het verkeer, zowel op de weg als in de lucht, maar dat komt vaker voor op een stadscamping is onze ervaring. Maar Honfleur zelf maakt veel goed. Je mag niet met de auto de camping op en af, dus ben je een keer naar buiten geweest, dan moet je buiten de poort parkeren.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Géraldine16-08-2017

bon rapport qualité-prix - propre - bien situé

Bon accueil - tout proche du centre ville - calme et propre

• 8Staat v/h sanitair
  • 6HV15-08-2017

Goede ligging, maar matige kamping

Vroeger was dit voor zover ik weet een camping municipal. Tegenwoordig wordt het commercieel uitgebaat, wat voornamelijk inhoudt dat de prijzen zijn opgetrokken naar een niveau van een 3 tot 4 sterrencamping terwijl de camping nauwelijks 2 sterren haalt. Laat ik de plussen en minnen samenvatten. Pluspunten: - Goede ligging op doorgangsroute naar Normandië - Vanaf de camping loop je eenvoudig het gezellige centrum van Honfleur binnen. - 's Ochtends wordt brood geleverd door een bakker in een auto. Minpunten: - Kleine plaatsen die wij als doorreisgasten kregen, afgezet met een nieuw maar simpel klein houten hekje met plaatsnummer - Langs drukke weg - Matig sanitair in een samenraapsel van gebouwtjes. - Speelplaats die de naam niet waardig is. - Hoge prijs - Geen water ter plaatse, alleen in sanitairgebouw bij de ingang - Stroompunten soms ver weg

• 4Staat v/h sanitair

Camping Le Phare info