Bed & Breakfast Le fond de la cour

FrankrijkNormandiëHonfleur (Calvados)

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Le fond de la cour voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Le fond de la cour

• 9Gwendolyn12-05-2017

Superplek en heel vriendelijke eigenaren

Wij logeerden in de cottage. Heerlijke plek, met een eigen afgeschermd gedeelte van de tuin. Honfleur is een drukke plaats maar Le fond de la cour is heerlijk rustig gelegen. Amanda en Craig, de eigenaren, zijn heel servicegericht en willen je overal mee helpen. Dat maakt deze locatie uniek. Ontbijt is ook zeer verzorgd.

• 10Marc van Workum31-07-2012

Superplek!

Dit zeer mooie Bed & Breakfast hebben we via Zoover gevonden en we konden daar gelukkig een plaats krijgen, terwijl de hele stad volgeboekt zat. Amanda, de eigenaresse (Engels), heeft service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. De kamers zijn prachtig en comfortabel. Het pand, centraal in Honfleur gelegen, is zeer stijlvol gerestaureerd en ingericht en beschikt over een diepe tuin waar ook een afzonderlijk cottage te huren is. Een oase van rust, die zich ook doorzet in de grote vriendelijke witte Duitse herdershond en de 2 poezen. Het ontbijt is een waar feestmaal. Dit is een absolute toplocatie!

• 9Bianca en Koos03-08-2011

Zeer gezellige, keurige en knusse Bed & Breakfast

Le Fond de la Cour is een romatische locatie met heel gezellige en goed verzorgde kamers. Ontbijten kan je op een aangrensend pleintje heel gezellig. Kortom een eenrader in het gezellige Honfleur.

Bed & Breakfast Le fond de la cour info

Veilig betalen met