Hotel Des Loges

Hotel Des Loges

We hebben een aantal aanbieders voor Des Loges voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Des Loges in het Nederlands

Leuk hotelletje, midden in Honfleur

Lomee
27-8-2011

Leuk hotel, midden in het pitoreske Honfleur. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij en men sprak prima engels. Er zijn 14 kamers, gelegen in verschillende panden achter elkaar. Wij hadden een kamer aan de voorkant. De trap naar de kamers was redelijk smal en stijl. De kamer was ruim, een beetje krakende vloeren en had een leuke inrichting met grappige details. De badkamer was netjes en verzorgd, de toiletpot was echter zeer klein..zo'n kleine heb ik nog nooit gezien! Het was warm weer toen we er waren, dus het raam moest openblijven 's nachts (geen airco), beetje last van de auto's die door het smalle straatje (met klinkers) reden. Ontbijt 1x genuttigd, redelijk goed verzorgd, maar wel prijzig voor 12euro. Beter ontbijten aan de haven op terras..zo'n 6euro. Graits parkeren op zo'n 500m van hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Loges in Honfleur (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Loges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.