Bed and Breakfast BeeHome

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast BeeHome

1 review over Bed and Breakfast BeeHome in het Nederlands

Heerlijk geslapen maar prijzig!

fiekecoomans
22-8-2011

B&B ligt op een domein van 2 hectare op slechts 2 km van het centrum van Honfleur. Te voet is dit geen aanrader omwille van steile heuvel. Mooi domein, veel rust, knap zwembad. Kamers zijn allemaal verschillend. Wij hadden de duurste (Jongkind; € 120/nacht) met privaat terrasje en open badkamer. Jammer dat er geen WC op de kamer was, enkel bad (geen douche!) en lavabo. Properheid in het algemeen liet wat te wensen over, mede door viervoeter des huizes. Ontbijt is zeer sumier: 1 croissant per persoon, wat stokbrood en 3 soorten confituur. Geen ander beleg! Onthaal was vriendelijk. Dankzij onze gastheer wisten we meteen welke restaurantjes uit te proberen. Onze persoonlijke top 3: 1. Le Bréard, 2. Homme du Bois (mede dankzij Spaanse serveuse) en 3. Hippocampe (vlakaan de vieux bassin). Aanrader is ook een bezoekje aan het Boudin museum en het nabijgelegen Etretat. 3 dagen volstaan ruimschoots!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast BeeHome in Honfleur (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast BeeHome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.