Honfleur (Calvados)

We hebben een aantal aanbieders voor Honfleur (Calvados) voor je op een rij gezet:

vakanties Honfleur (Calvados)

Reviews over Honfleur (Calvados)

ideaal om Honfleur te bezoeken

i. eding,
    29-8-2018

op loopafstand van het plaatsje Honfleur, schaduwplekken en zonplekken, wel veel kleine plaatsen, sanitair simpel maar oké, op fietsafstand van c.a 5 minuten van een zandstrandje

Gereisd met partner in juli 2018

Redelijk

Sjaan,
    14-7-2018

Prima plek voor als je Honfleur wilt bezoeken. Wij hadden een plekje tussen hagen, en die plek krijg je toegewezen. Het sanitair vonden wij voldoende, jammer is wel dat wij daarvoor een eind moesten lopen. Ook om je watervoorraad aan te vullen. En inderdaad veel last van het verkeer, zowel op de weg als in de lucht, maar dat komt vaker voor op een stadscamping is onze ervaring. Maar Honfleur zelf maakt veel goed. Je mag niet met de auto de camping op en af, dus ben je een keer naar buiten geweest, dan moet je buiten de poort parkeren.

Gereisd met partner in juni 2018

Leuke camping. Denken mee als met een groep komt.

Henri Buitenhuis,
    2-7-2017

Rustige eenvoudige camping. Niet overal electra. Voordeel is motor stast bij de tent. GOEDKOOP. Motorkleding was nat en mochten de kleding in een schuur ophangen. Hele aardige mensen. De schoonmaak toiletten was uitstekend. Komen hier weer naar toe.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Superplek en heel vriendelijke eigenaren

Gwendolyn,
    12-5-2017

Wij logeerden in de cottage. Heerlijke plek, met een eigen afgeschermd gedeelte van de tuin. Honfleur is een drukke plaats maar Le fond de la cour is heerlijk rustig gelegen.

Amanda en Craig, de eigenaren, zijn heel servicegericht en willen je overal mee helpen. Dat maakt deze locatie uniek.

Ontbijt is ook zeer verzorgd.

Gereisd met partner in mei 2017

Een meevaller

Jerry,
    8-10-2016

Zeer proper en netjes hier. Zeer vriendelijke staff. Het ontbijt is fantastich voor zo'n klein hotel. De kamers worden dagelijks gereinigd. Spijtig dat er geen zwembad is. Honfleur is een zeer gezellig stadje. Opgepast voor die toeristische restaurantjes aan de kade. Nog 1 opmerking. Bij aankomst was er geen parkeerplek. We parkeerden op de grote parking aan de overkant. Dit is een zeer dure. 22€ per dag. We vroegen in het hotel of er een betere goedkopere oplossing was. Dat bleek 78€ per week te zijn op de parking van het nabijgelegen IBIS hotel. We koze er uiteindelijk voor om de auto zo'n 500m verder gewoon op straat te zetten. Dit was gratis. Spijtig dat het hotelpersoneel dit ons niet gewoon had gemeld als optie.

Gereisd met partner in september 2016
Honfleur (Calvados) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 52 reviews