Camping La Source

8.3Fantastisch

Frankrijk, Normandië, Hautot sur Mer

Op vakantie geweest naar La Source?

8.3Fantastisch

• 7.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

10 reviews over Camping La Source

• 2019
      10Hans21-07-2019

Fantastische camping.

Fantastische camping rustig gelegen aan een riviertje. Super aardige eigenaren en zeer behulpzaam. Mooie vlakke plekken voor caravan of camper. Heerlijk zwembad en een bar bij het zwembad. Broodjes service op de camping aanwezig en niet duur. Voor herhaling vatbaar.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Bram en Marian de Wijze29-06-2019

Mooie rustige omgeving .

Cadance op deze camping in juni 2019 Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan
      Camping: La Sourge Bezoek data: 25 juni Prijs: CC € XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
      Ontvangst: Hartelijk. Paden: Mooi fijn grind. Staanplaats: Op mooi gras met betonplaten voor de wielen en afgebakend door heggen. De plaats werd bepaald door de eigenaar die ons per fiets naar de staanplaats bracht, Sanitair: Netjes en schoon. Inkopen: Brood om 8 h. bij de receptie. Anders op 6 km. zijn alle grote zaken in Dieppe. Wifi: Free alleen in de omgeving van de receptie. Dus geen 80/100% dekking en anders dan de Acsi gids vermeld. Restaurant: snacks en pizza Geluid: Stille camping. Eindoordeel: Een prachtige schone en groene camping met vriendelijke beheerders. Deze ligt aan een snel stromend beekje waar in gevist kan worden, Eigenlijk is er van alles op de camping a

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Smeets Gerwin23-06-2019

Mooie verzorgde gezellige camping

Een nacht op deze camping gestaan op weg naar Bretagne. Gezellige mooie camping met verzorgd sanitair, broodjesservice en een vriendelijke uitbater. Mooi fietspad naar Dieppe. Een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
      7Kees09-08-2018

Prachtige camping; sanitair behoeft vernieuwing

Wij hebben 2 heerlijke weken gecampeerd met onze 3 kinderen op deze camping. De rustige camping ligt prachtig in de natuur aan een visrijke beek. Grote plaatsen; niet overal schaduw. De eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. Zij werken hard om er iets moois van te maken en zijn echt goed bezig. Ze zijn pas 1,5 jaar eigenaar vd camping. Het sanitair behoeft wel verbetering, maar dit gebeurt vast nog. Ook misten we een glijbaan in de speeltuin. Er is een heerlijk zwembad op de camping!!! Wij hebben ons heerlijk vermaakt met de prachtige zee vlakbij! Vooral bij Vasterival. Al vonden we de camping eerlijk gezegd iets te duur; deze camping is echt een aanrader!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

4Fred23-08-2016

Sla deze Camping maar over!

Op onze rondreis door Frankrijk ook deze camping bezocht. Wat een teleurstelling! Het mooie terrein met goede standplaatsen en goed sanitair wordt geregeerd door een zeer onvriendelijke uitbater c.q. eigenaar. Deze heer heeft s'morgens om 10 uur al een kegel van dranklucht om zich heen en is duidelijk alcoholist. Waarschijnlijk is dit te wijten aan de frustratie van een niet lopende camping. Een mooie middelgrote camping met grotendeels lege standplaatsen en veel belachelijke regeltjes. Het mooie zwembad is midden in het hoogseizoen gesloten. Bij navraag aan vaste "franse" gasten heeft meneer geen zin om het zwembad schoon te houden en/of toezicht te houden als er te weinig gasten zijn. Je betaald er echter wel voor in het toch behoorlijke verblijfstarief. Voor internet moet je uiteraard ook per uur betalen. De verder erg norse en onvriendelijke eigenaar die zelf de receptie bemand stuurt zijn vriendin er op uit om mensen aan te spreken op zaken die hem niet aanstaan. Zoals tent staat niet binnen de aangegeven lijn op een een standplaats van ruim 100m. etc. etc. Verder werd ik door een Duitse camping bezoeker er op gewezen dat ik op moest letten bij het afrekenen met de bankpas. En ja hoor nadat ik mijn code had ingevoerd en het apparaat accoord gaf, zij de eigenaar dat de betaling niet had plaatsgevonden. Hij eiste dat ik nogmaals de pinbetaling zou uitvoeren. Nadat ik ,tegen betaling voor het gebruik van internet, dit gecontroleerd had op mijn bankrekening, bleek al ras dat dit een truc was. Omdat hij dit niet kon waarmaken kwam meneer met iets anders. Het was inmiddels 12 uur s'middags geweest en omdat wij het terrein nog niet verlaten hadden zouden wij een dag extra moeten betalen! Dat dit mede aan zijn optreden te wijten was vergat hij liever. Daarna zijn we met veel bombarie vertrokken. Wij hebben verder op geen enkele camping in Frankrijk iets dergelijks meegemaakt dus kun je dit als een incident beschouwen. Maar mijn advies : Sla deze camping over. Rij 3 km. verder naar het dorp en daar ligt ook een uitstekende camping met vriendelijke eigenaren.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5Max17-07-2016

Niet voor ons.

Het is een mooie camping, maar niet Frans, overgeorganiseerd. Nog voor het seizoen echt begonnen is mag je niet je eigen plaats bepalen, dat wordt gedaan door de, wat norse, uitbater. We zijn net terug van een maand rondtrekken door Frankrijk en dit was de duurste en ongezelligste camping. Dus echt niet voor ons.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Han v Mourick16-08-2009

prachtige rustige camping in een vallei

alles is hier werkelijk keurig verzorgt, mooi zwembad, zeer moderne sanitaire voorzieningen, en rondom de camping de bossen van de vallei..hier kom ik zeker terug, de eigenaars waren actief, behulpzaam, en zeer vriendelijk. zeker voor mensen met kinderen, alles is aanwezig en nog gratis ook, dus géén verveelde kinderen, zwembad is keurig blauw en schoon, zoals allesw op deze super camping, het begint al met als je binnenkomt met een waterval ..super à bientôt

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2009

• 9Nik D.18-07-2009

Ideale uitvalsbasis voor de kustlijn rond Dieppe

zeer mooie, rustige camping met verzorgd sanitair en zwembad. Zeer vriendelijke en hulpvaardige uitbaters. Ruime afgebakende standplaatsen langs het water en iets verder een niet al te drukke spoorlijn.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2009