Camping Municipal Canadian Scottish

Camping Municipal Canadian Scottish

7.3Goed

Frankrijk, Normandië, Graye Sur Mer

Op vakantie geweest naar Municipal Canadian Scottish?

7.3Goed

• 6.7Staat v/h sanitair
  • 5.5Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

3 reviews over Camping Municipal Canadian Scottish

• 8Peter13-07-2014

Rustige camping

Rustige camping pal achter de duinen, pl/min 1,5 km van Courselles sur Mèr. Niet veel groen, enkele struiken en langs de weg wat bomen. Toiletgebouw gedateerd maar schoon en warm water en douche. Kleine snackbar waar je ook brood kunt bestellen voor de volgende dag. Ze hebben er ook tapbier. Internet op verzoek gratis, ontvangst ervan is niet denderend. Ideale doortrek camping of voor maximaal 3 dagen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2014

• 8Ingrid31-07-2011

Fijne ruime plekken en bij t strand

Fijne camping. Bij de receptie kreeg je een vuilniszak! die hadden wij ook maar is echt de enigste waar we die ooit kregen van de camping. Mooie ruime plekken alleen zonder schaduw. Het strand is vlakbij. De kosten voor een plek voor 2 personen 1 tent en auto waren 15 euro.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011