Hotel Mercure Granville Le Grand Large

Hotel Mercure Granville Le Grand Large

9Fenomenaal

Frankrijk, Normandië, Granville

Op vakantie geweest naar Mercure Granville Le Grand Large?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Granville Le Grand Large voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang

2 reviews over Hotel Mercure Granville Le Grand Large

• 2018
    9Roy02-06-2018

Mooie locatie, goed hotel

Dit is een gezellig hotel in een gezellig stadje. Aan de receptie zijn ze zeer vriendelijk. De standaardkamer is ruim genoeg voor 2 mensen, met een halletje om de koffers kwijt te kunnen. Het ontbijt is erg goed, met een mooi uitzicht op zee. Parkeren kan gratis op straat. Internet werkt goed. Vanuit het hotel is er een lift naar de boulevard (-4). Ik zou dit hotel beslist aanraden.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Lomee28-08-2011

Zakelijk

Hotel met 51 kamers midden in Granville. De kamers zijn ruim en netjes, maar wel erg zakelijk. Via een korte afdaling en een trap kom loop je in 5 minuten naar het hart van de benedenstad van Granville. Terug is het een klimmetje. Het hotel ligt direct aan zee, sommige kamers hebben zeezicht. Vanaf ons balkon konden we ook een glimp opvangen van de zee. We konden de auto voor 7euro p/d parkeren in de P-garage van het hotel. De garage was redelijk krap, maar met wat stuurmanskunst lukte het goed. Het ontbijt koste 13euro p.p., best duur. We hebben maar een keer in het hotel ontbeten, goed hoor! Vanuit de ontbijtzaal had je een eindeloos uitzicht op zee. Helaas hebben we geen andere ontbijtadresjes in Granville gevonden...dan maar de super... Men sprak goed engels en was vriendelijk aan de receptie. Binnendoor kon je met de lift van het hotel, via een aangrensende revalidatiekliniek direct op de boulevard komen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken