Appartement Village Center Les Isles

7.1Goed

Frankrijk, Normandië, Grandcamp Maisy (Calvados)

7.1Goed

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Village Center Les Isles

• 8Familie19-09-2012

Netjes appartement.

Wij hadden een appartement op de derde verdieping, wel even sjouwen met de bagage, maar verder goed bevallen. Alles zag er schoon en netjes uit. We hadden WIFI, wat ongeveer 25 euro voor een week kostte. De hond was ook welkom. Het complex was ommuurd, en met een code kon de toegangspoort geopend worden. Goede uitvalsbasis voor de D-day bezichtigingen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 6Hiltje17-09-2010

Erg mooie vakantie gehad

Appartement is prima, inrichting en inboedel matig. Wij hadden een vierpersoons appartement, er was alleen een bedbank om even lekker op te zitten en dat is voor een rugpatiënt niet echt fijn. Op het balkon twee kleine rechte stoeltjes dus ben je met vier dan moeten er twee staan op het balkon :) Koken moest op twee keramische kookplaten waar geen twee pannen op passen. Er is ook weinig kookinventaris dus we hebben er zelf maar wat bij gekocht om te kunnen koken.

Personeel bij de receptie is vriendelijk maar daar is ook alles mee gezegd, geen info pakketje bij aankomst over de omgeving of het stadje, dat hebben we ook wel anders mee gemaakt.

Kortom voor zo'n mooi appartement echt jammer, want ook dat is best belangrijk.

Het zwembad is ontzettend koud, had best iets warmer gemogen.

De prachtige omgeving maakt veel goed, we hebben ontzettend genoten van de super mooie natuur.

We zijn zeker van plan ooit weer vakantie te vieren in Normandië.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 0Fiona & Erwin13-09-2010

Geweldige vakantie gehad!!

Wij waren hier de laatste week van augustus en het was in 1 woord; FANTASTISCH! Lekker rustig en super mooi weer, varierend van 22 tot 26 graden en geen drupje regen gehad.

We hadden de 4 pers appartement, was simpel maar smaakvol ingericht. Alles wat je nodig hebt op vakantie was aanwezig. We hadden een balkon met uitzicht op de camping, overigens totaal geen last van gehad.

Wat ons wel opviel was dat er weinig voor kinderen was, zeg maar niks. Geen speeltuintje, echt niks.. Ook voor rolstoelers wordt het lastig, geen lift etc. Tenzij je een appartement op de begane grond hebt.

Bij de receptie kon je gewoon Engels praten, geen probleem.

Zwembad zou verwarmd moeten zijn, nou ik vond het maar KOUD.. brrr

Tevens een goede uitvalsbasis voor de D-Day bezichtigingen..

Kortom; wij gaan volgend jaar weer!!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8mendy kwaks06-09-2010

lekker rustig en mooi appartement

Het appartement (wij hebben een 6 persoons omdat we een eigen slaapkamer wilde voor onze dochter) is mooi. Eenvoudig ingericht maar smaakvol. Wij hebben een 4 pits keramische kookplaat en redelijk wat pannen. Het appartement ligt vlakbij de haven en de zee maar je kunt hier niet aan het strand liggen. Wil je echt zandstrand hebben dan moet je naar Omaha Beach of Utah beach. Dit is wel een flink eindje rijden. De omgeving is prachtig, met al zijn historie. Zowel het appartement als het hele complex is niet kind vriendelijk. Het zwembad is 28 graden (dus best koud voor een kleintje) en de stopcontacten in het appartement zitten laag, maar met een beetje speelgoed van thuis vermaakt je kind zich toch ook. Even de straat uit en er zit een supermarkt die 7 dagen in de week open is tot 8 uur savonds. Geweldige vakantie gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7Beppie11-08-2010

Ons appartement nooit meer!

We dachten een appartement te krijgen met en balkon of terras, het werd een zolderkamer met tuimelraam. Als je een dag bent weg geweest wil je graag nog even buiten zitten, dat is dus niet mogelijk. Naar buiten kijken is al een probleem, je moet echt uit het raam hangen wil je iets zien. We hebben geklaagd bij de manager maar alles zat vol dus er kon niet gewisseld worden. Keuken is minimaal, 2 kookplaten, klein aanrecht waar de bestekbak op staat. Op de slaapbank kan je met z'n drieën zitten maar als je met vier personen bent moet er één aan de verhoogde eethoek zitten. Ook viel de stroom vaak uit, dit is vooral 's-avonds een groot probleem, het trappenhuis is dan ook helemaal pikkedonker, geen noodverlichting. Bij brand is er ook geen nooduitgang of brandblusser te vinden, leuk als je op je zolderkamer, 3-hoog zit!! Gelukkig is de omgeving schitterend, voor een goed strand moet je wel even rijden maar is goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7Jill24-07-2010

Redelijk appartement in ongezellig havenstadje

Voor 2 personen goed appartement, voor meer personen slaapplek in woonkamer niet handig, goede uitvalsbasis voor D-day bezichtigingen, klein dorp en weinig te doen.

Gereisd met partner in juli 2010

0 tips over Appartement Village Center Les Isles

0 vragen over Appartement Village Center Les Isles

Appartement Village Center Les Isles info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad