Vakantiehuis Melkhuis

1 review over Vakantiehuis Melkhuis in het Nederlands

Prachtig huis

Kees
9-4-2014

zeer goed gelegen locatie om de omgeving te bezoeken, het huis zelf ziet er geweldig uit met drie slaapkamers voor 4 personen en een stapelbed. grote tuin/terras met barbeque.

Gereisd Anders in juni 2013

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Melkhuis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Melkhuis in Grandcamp Maisy (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Melkhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.